2016-04-01, 06:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ziknik
En desperat och olycklig sodomit spelade "hatkortet" lite för länge och fick inte uppmärksamhet utan kanske en brottsutredning på halsen.
Han tog den enkla och fega vägen ut, men nu har han frid(?) och vi andra slipper en sorglig uppmärksamhetstörstande individ. Tyvärr återstår många.
Det där låter ju bara sjukt, hur uppmärksamhetskåt han än må ha varit så förtjänar han knappast att dö.
Citera
2016-04-01, 06:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Som sagt är det trist att han är död. Det jag har svårt att förstå är hur man kan fabricera ihop hot när han förmodligen fick ta emot reella hot på grund av sitt engagemang. Kan det vara så simpelt att polisen tog hoten på allvar, började utredda och fann oegentligheter. Kan det vara så att själva attacken i sitt hem är en av lögnerna som avslöjades. Det är allvarligt att ljuga om. En sverigedemokrat ristade in ett hakkors i sin egen panna och påstod att den autonoma vänstern attackerat honom. Tillfoga skador på sig själv har gjorts förr.

Mainstream media är högts ansvarig för självmordet som utan att kolla upp och ifrågasätta låter vem som helst om det stödjer medias agenda komma till tals. Jag kan kontakta Aftonbladet imorgon, påstå att jag har blivit misshandlad av några ljushyade män och komma till löpet lagom till Gladiatorena. Aftonbladet ser storyn och en gyllene möjlighet att sänka SD och skuldbelägga ljushyade män.. Sa jag att gänget skränande Jimmie Åkesson tjalala när jag låg ner försökte komma till medvetande och gänget gick iväg. Lukten av billig öl och Axe hänger kvar i luften.

Det har förekommit liknade falsk larm ibland SD politiker. Det var någon VPK politiker som falsk larmade som fan, hon ville inte bo ibland slöddret i Rinkeby, därav började hon fantisera ihop en massa hot sej själv.
Citera
2016-04-01, 06:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
AB Har drivit moské frågan aktiv, jag tycker politiker som tycker att vi skall ha moskéer i Sverige skall ta det som har hänt AB som en varning. Vill man aktiv jobba för moskéer i Sverige bör nog lägga sin politiska karriär åt sidan och ägna sej åt annat.
Han är alltså en homosexuell man och vill ha fler moskéer i Sverige?
Tror inte han är så påläst om vad Islam lär ut sina följare.

http://www.missionislam.com/knowledge/homosexuality.htm
Citera
2016-04-01, 06:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Han är alltså en homosexuell man och vill ha fler moskéer i Sverige?
Tror inte han är så påläst om vad Islam lär ut sina följare.

http://www.missionislam.com/knowledge/homosexuality.htm

Han ville väl provocera. Det räckte inte att få vara M lilla husneger i Uppsala, utan han ville driva egna frågor.
Citera
2016-04-01, 07:00
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Det där låter ju bara sjukt, hur uppmärksamhetskåt han än må ha varit så förtjänar han knappast att dö.

Vem har sagt något om "förtjäna att dö"?
Han valde själv.
Citera
2016-04-01, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det har förekommit liknade falsk larm ibland SD politiker. Det var någon VPK politiker som falsk larmade som fan, hon ville inte bo ibland slöddret i Rinkeby, därav började hon fantisera ihop en massa hot sej själv.

Tror jag blev censurerad men false flag är använt av vissa människor-
Citera
2016-04-01, 07:49
Medlem
QueerSchilvias avatar
Vilken soppa...
Hot och misshandel. Kommer ut som gay.
Polisen utreder om några av hotanmälningarna är falska.
Oh, shit...han blev avslöjad. Bortgjord.
Grym avslutning på ett ungt liv, men han körde fel race från början.
Citera
2016-04-01, 08:03
Bannlyst
Ödeshög ligger ju en bra bit från Uppsala, vad gjorde han där?
Citera
2016-04-01, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis550713
Tror jag blev censurerad men false flag är använt av vissa människor-

Så är det. Bostadsminister har ljugit ihop historier att förekommer näthat emot honom, så det är vanligt att politiker ifrån olika kulörer svamlar ihop lögner om hat och våld.

Det förekommer det hat emot politiker, men då är det vänsterextrema grupperingar som Ung vänster, Ung Muslim , AFA eller annan systemhotade organisation som har begått hotet.
Citera
2016-04-01, 08:06
Medlem
think2acts avatar
Hela den här historien låter lite lömsk. Bilen har tydligen brunnit. Fanns det skador på bilen? Krockad eller så?
Tror på ren olyckshändelse eller maskinellt fel på bilen. Kan har varit ett mord. Hur ska bilen brinna han kan ju inte tänt eld i bilen. Det kan inte vara sänt och är inte sant.
Citera
2016-04-01, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
Hela den här historien låter lite lömsk. Bilen har tydligen brunnit. Fanns det skador på bilen? Krockad eller så?
Tror på ren olyckshändelse eller maskinellt fel på bilen. Kan har varit ett mord. Hur ska bilen brinna han kan ju inte tänt eld i bilen. Det kan inte vara sänt och är inte sant.

Kan man inte elda i en bil om man vill dö? Hälla ut bensin och tända på kanske?
Citera
2016-04-01, 08:45
Medlem
Returpappers avatar
Ansvaret ligger på media särskilt på Nyheter 24 och kvällspressen och framträdande antirasister som underblåser en psyksjuk människas fantasier. Därmed triggar de honom att fortsätta tills det går så långt att han inte ser någon annan utväg från sina egna lögner än självmord. Givetvis kan det ha funnits hot och trakasserier från början, det är fullt möjligt faktisk sannolikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in