Det måste vara otroligt skamfyllt att efter all den mediala uppmärksamhet hans historier fått bli avslöjad som lögnare.
Hade han inte levt ut sin uppmärksamhetstörst för hela det svenska folket hade förmodligen skammen varit lättare att bära.
Sorglig värld vi lever i där det blivit så viktigt att "vara någon" att folk är beredda att offra sin integritet och sin själ för ändamålet.
Schyman sätter verkligen ribban vad det gäller osmaklighet. Twitter kanske speglar vårt dekadenta samhälle överlag, som att lyssna på en repig LP med Kicki Danielsson. Förutom att skivan är dålig från början till slut, envisas fanstyget dessutom med att hacka efter var 140:e bokstav.
Idag ska kunskap intas på samma sätt som maten, snabbt, billigt och utan näringsrikt innehåll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ellis550713
Men snälla!!! allt har ju med men sexuell läggning och hudfärg att göra! tror du inte det är du ju dum.världen är patrialkal, binär, hetro och normativ
Jag tror du menar att
DIN värld är patriarkal, binär, hetro och normativ. Min värld är det inte, inte min sambos heller.
Vad menar du med att någon har tolkningsföreträde för att man har vissa likheter? Enligt ditt eget sätt att se på saken, så tappar man TF-poäng om man växt upp med olika gamla mammor, snäll pappa vs elak pappa, svensk mamma vs finsk mamma, hög ämnesomsättning vs låg, landsbygd vs storstad o.s.v. o.s.v i all oändlighet.
Ni könlösingar vill ju gärna hävda att alla är lika smarta, starka och stöpta i samma form, ändå har du TF för att du är annorlunda än oss?
Kalla fakta (bevis, personlig insyn m.m.) och empati (förmågan att sätta sig in i andra människors situation) ger i mina ögon betydligt fler TF-poäng än dina anledningar.
Men varför slösa tid på empati och intresse i andra när det är så enkelt att bara bestämma att alla med samma kön, hudfärg eller sexuell läggning delar samma inre liv.
Ta av dig den patriarkala offerkoftan, släpp sargen och kom ut på isen.
Du får ändå ett plus för att du är bi-sexuell, det måste vara den ultimata läggningen, om man ser till möjligheten att få ligga, oavsett vilken klubb man är på.