2016-03-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej inte på tinder men jag har varit kvinna på HP och Bodycontact och har inte alls varit med om det. Det kanske har hänt några enstaka gånger men fortfarande sällsynt och inget som du borde ta upp som ett problem. Det är väl bara att undvika de få som skriver så.

Jag hatar kvinnor för att ni är parasiter. En sak är dock väldigt intressant som förekommer i alla inlägga som på något sätt ska hjälpa kvinnohatare att "komma på fötter". Ta Cineast-bögen som exempel. Han har väl en ganska sund syn på kvinnor. Om vi jämför han med mig, hur bra tror du att det går för honom? Som det låter på er så verkar han knappt kunna öppna ytterdörren utan att svämmas över av alla nyrakade och varma fittor. Och man kan tro att det handlar om åsikterna jag har, om det var så enkelt hade jag talat gott om alla kvinnor och också fått ligga i massor.

Dock är det som jag har sagt, kvinnor är den enda flaskhalsen.

Men, vart vill du komma. Att kvinnor i regel är mer selektiva än män är nog alla överens om. Likaså att kvinnor inte ser sex som en isolerad företeelse som män i högre grad gör....d v s kvinnor kräver uppmärksamhet intresse relation etc...
Anser du att allmänheten behöver upplysas ytterligare om detta?.....för du sa ju själv nyligen att du inte kan förändra det spelet som pågår. Eller anser du att det är många som förnekar skillnaden mellan grupperna?
Citera
2016-03-31, 16:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Fast detta är ju en del av spelet.
Förvisso kan vi uppmärksamma spelet, men vi ska inte inbilla oss att vi kan förändra särdeles mycket. Vi människor är inte enbart sexuella varelser, vi är också sociala och emotionella varelser.

Men , har du etablerat en KK-relation kan du säkert vara tämligen rak. Men inte inledningsvis innan relationen är etablerad.

1) Det finns inget spel. När jag raggar på en kvinna säger jag "vill du ha sex?" om hon säger nej går jag vidare. Varför skulle det vara annorlunda för män?

2) Det är en myt att du måste prata om en massa innan du frågar om sex. Det ger bara kvinnor en massa gratis uppmärksamhet. Fråga om hon vill knulla om hon säger nej gå vidare.

3) De flesta kvinnor kommer att säga nej för att kvinnor gillar inte sex. Det enda sättet att övertala en kvinna till sex är att säga att hon är väldigt cool/trendig/sexig om hon gör det.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-31 kl. 16:42.
Citera
2016-03-31, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det finns inget spel. När jag raggar på en kvinna säger jag "vill du ha sex?" om hon säger nej går jag vidare. Varför skulle det vara annorlunda för män?

2) Det är en myt att du måste prata om en massa innan du frågar om sex. Det ger bara kvinnor en massa gratis uppmärksamhet. Fråga om hon vill knulla om hon säger nej gå vidare.
Precis det enda "spel" som funkar är om du lurar kvinnan att du är rik och eller känd så har hon sex med dig av den anledningen.
Att dejta går mer ut på att visa att du är normal typ sen har hon sex med dig efter ett par dejter eller så, men då är det inte sex kvinnan är ute efter oavsett om ni har sex eller ej utan förhållande.
Citera
2016-03-31, 16:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast...är det bara tradition som gör att sådan rakhet inte funkar? Skulle man kunna tänka sig en kultur där sådan rakhet är legio? Eller är det teoretiskt otänkbart, och i s f varför. Detta uppfattar jag som en central frågeställning i denna tråd.

1) Om kvinnan vill ligga är det klart att hon vill att du ska vara rakt på sak.

2) Men eftersom kvinnor inte vill ligga finns det en myt om att man måste göra en massa annat som inte har med sex att göra först. Det finns 0 logik i det om du tänker efter.

Citat:
OK...men du måste väl ha talat med tjejerna litet innan...och etablerat en relation eller i a f litet tillit? Jag har svårt att tänka mig att tjejer följer med random snubbe som kommer fram och frågar om de vill ha sex.

Skulle män följa med en random kvinna som frågar om de vill ha sex? Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?
Citera
2016-03-31, 16:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Att vara hora innebär att man jobbar som säljare. Skillnaden är att det man säljer är ens egen kropp. Man sminkar och snyltar på andra och på andras idoga arbete och det enda som man bidrar med är sin egen kropp.

1) Nej kvinnor är så fittiga att de ser det inte som att de säljer sin kropp de ser det som att de säljer att du får vara med henne. Sexet är extra. Det är därför som män inte får sex automatiskt i förhållanden utan måste betala för det separat genom semester-resor, presenter, nytt kök, med mera.

2) Så när du köper ett förhållande köper du att du får vara kvinnans pojkvän du köper inte sex.

Citat:
Precis, vi kan inte förändra någonting. Men, betalar man inte så får man inget. Man måste låtsas enligt dem, man måste spela svår. Du kan svara på ett SMS inom 5 minuter men om du gör det så uppfattas du som desperat och hennes intresse för dig kommer sjunka. Man ska låtsas ha ett liv och svara på SMS helst efter 5 timmar. Då går hon runt och undrar varför han inte svarar och att han säkert är upptagen och har många som drar i honom. Trots att han kanske sitter med tummen i röven och gurglar sitt bajs, men skillnaden är att nu är han intressant.

Sorry bro men kvinnor bryr sig inte. Du är lika intressant som en sten för dem.
Citera
2016-03-31, 17:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag är också inne på den linjen. Många djur har komplicerade parningsritualer...om än inte vår nära släktingar bonoboerna.

Många motiverade förbudet mot preventivmedel med att det skulle bli ett hejdlöst knullande i vårt avlånga land om man tillät p-medel. Andra menade på att kyrkans minskande makt skulle leda till detsamma. Som synes var deras oro tämligen obefogad.

1) Testa att vara rik och känd och se hur komplicerat det är, https://www.youtube.com/watch?v=6wP3HUm9zJU

2) Ja det knullas mindre, inte mer, men finns det mer eller mindre skiljsmässor, vårdnads-tvister, drama, galenskap?
Citera
2016-03-31, 17:06
Avslutad
Citat:
1) Nej kvinnor är så fittiga att de ser det inte som att de säljer sin kropp de ser det som att de säljer att du får vara med henne. Sexet är extra. Det är därför som män inte får sex automatiskt i förhållanden utan måste betala för det separat genom semester-resor, presenter, nytt kök, med mera.
Jag vill verkligen fråga er killar hur ni kan tycka att detta är värt det?
Varför inte gå ut i skogen med hagelbössan istället?
Citera
2016-03-31, 17:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men, vart vill du komma. Att kvinnor i regel är mer selektiva än män är nog alla överens om. Likaså att kvinnor inte ser sex som en isolerad företeelse som män i högre grad gör....d v s kvinnor kräver uppmärksamhet intresse relation etc...
Anser du att allmänheten behöver upplysas ytterligare om detta?.....för du sa ju själv nyligen att du inte kan förändra det spelet som pågår. Eller anser du att det är många som förnekar skillnaden mellan grupperna?

1) Men kvinnor är inte selektiva överhuvudtaget. Titta på alla oattraktiva män som du ser med kvinnor varje dag. Skulle du ha sex med de männen? Det är som att du skulle knulla Ron Jeremy för att få en gratis semester varje år. Så parasitiska är kvinnor.

2) Nej. Kvinnor kan ställa upp på sex när som helst med vem som helst de vägrar bara för att vara fittiga.

3) Det finns inget spel det handlar bara om dålig attityd.
Citera
2016-03-31, 17:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Precis det enda "spel" som funkar är om du lurar kvinnan att du är rik och eller känd så har hon sex med dig av den anledningen.
Att dejta går mer ut på att visa att du är normal typ sen har hon sex med dig efter ett par dejter eller så, men då är det inte sex kvinnan är ute efter oavsett om ni har sex eller ej utan förhållande.

1) Om du inte kan spela rik eller känd säg att "du är en riktigt cool bitch om du har sex med mig, riktigt coola kvinnor har en egen sexualitet och har sex med män som mig" typ.

2) Nej att dejta går ut på att du ger kvinnan uppmärksamhet och hon ger dig ingenting tillbaka. Det är bara om hon tror att du är rik eller kommer att ge henne någonting som hon kommer att ha sex med dig.
Citera
2016-03-31, 17:14
Avslutad
Citat:
1) Om du inte kan spela rik eller känd säg att "du är en riktigt cool bitch om du har sex med mig, riktigt coola kvinnor har en egen sexualitet och har sex med män som mig" typ.

2) Nej att dejta går ut på att du ger kvinnan uppmärksamhet och hon ger dig ingenting tillbaka. Det är bara om hon tror att du är rik eller kommer att ge henne någonting som hon kommer att ha sex med dig.
1) Det där funkar bara på tonårstjejer.

2) Ja men de flesta tjejer vill ha pojkvän och de har sex med dig i början för att du ska vilja ha henne. Man behöver inte göra något speciellt på dejten bara vara vanlig typ så går allt bra, det var min poäng.
Citera
2016-03-31, 17:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker

2) Ja men de flesta tjejer vill ha pojkvän och de har sex med dig i början för att du ska vilja ha henne. Man behöver inte göra något speciellt på dejten bara vara vanlig typ så går allt bra, det var min poäng.

1) Förr i tiden tror jag att kvinnor dejtade för att få en pojkvän. Men idag är det för att vara fittiga mot en man, hon får lite uppmärksamhet, en gratis måltid, och hon får vara lite fittig.

2) Så om du inte visar att du kan ge henne någonting i utbyte mot sex kommer du inte att få ligga.
Citera
2016-03-31, 17:42
Medlem
Babianens avatar
1) Look brahs, för kvinnor (inklusive mig) är sex en lika big deal som att skaka hand med någon.

2) Så när någon av er frågar en kvinna "ska vi ha sex?" är det samma sak som att fråga "ska vi skaka hand?".

3) Är det vanligt att folk svarar "du måste bjuda ut mig på middag 5 gånger innan jag skakar hand med dig"? Nej just det.

4) Tänk nu på hur fittiga kvinnor är när de kräver en massa saker bara för att skaka hand med någon.

5) Tänk på alla män som försörjer en kvinna och köper en massa saker till henne bara för att hon ska skaka hand med honom 1 gång/månad.

6) Inse att ni skulle kunna knulla när som helst, med vilken kvinna som helst, om det inte var för att kvinnor gillar att vara bitchiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in