Citat:
Ursprungligen postat av
Nimeling
Lite så. Tar man istället 6+ poäng i de tre matcherna ser säsongen helt plötsligt otroligt lovande ut. Men jag håller med dig, hellre att möten med topplagen ligger lite mer utspritt. Schysst om man är i en svacka när man man möter tre konsekutiva guldkonkurrenter...
Visst är det så, det kan lika gärna bli en skjuts till en framskjuten placering direkt men innan man kommit igång på allvar så skulle det ändå vara gött att bara kunna få njuta av lite fotboll och inte ha ångest direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Hav tröst! Med Dardan och Emil i form så fixar det sig.
Allvarligt talat så är det en svår inledning men jag tror att ni vinner minst en av matcherna och spelar oavgjort i de övriga. Alltså 4-7 poäng är ingen omöjlighet.
Jag tror att ni slåss om de fyra första platserna men lite stolpe ut kan det bli en sjätte plats.
Hoppas du har rätt men flashbacks största bitterfitta tror tydligen inte att Häcken har en chans i år så det kanske inte är någon idé att ens hoppas på några poäng? Men jag förstår varför han sticker ut hakan, vem skulle inte vara kaxig efter kryss mot mäktiga lag som Frej och Degerfors?