Citat:
Ja Henis jag har aldrig försökt få dig tro att jag har rent samvete eller inte och kommer aldrig lägga ner energi på det men det är ingen hemlighet att jag idag var på förhör ang en incident som jag enbart var kallad till som stöd för en person som står mig väldigt nära mellan 12:40-13:25
Så för att klargöra för dig så diskuterades inte Helena och jag satt enbart och lyssnade.
Är det något mer i framtiden Henis som du har svårt att förstå så skriv till mig så skall jag tydligt besvara dina frågor så du kan hantera dom.
//PR
Så för att klargöra för dig så diskuterades inte Helena och jag satt enbart och lyssnade.
Är det något mer i framtiden Henis som du har svårt att förstå så skriv till mig så skall jag tydligt besvara dina frågor så du kan hantera dom.
//PR
Jag tycker att du gör det bra som går ut i tråden och berättar. Samtidigt känns det konstigt att vissa i tråden verkar tycka att det är din "plikt" att gång på gång gå ut i tråden och försvara dig. Dessutom kan man undra om det egentligen spelar någon roll vad du berättar. Vissa verkar inte tro att du talar sanning vad än du skriver...
Jag tycker det verkar som att det kryllar av "spioner" i Varberg, som följer varje steg du tar - och rapporterar vidare till personer som välvilligt kommunicerar detta i denna tråd. Saker som det kan ligga minsta, lilla sanning i snedvrids och överdrivs, och till slut blir vissa övertygade om att "så är det". Det kan således bli s k "trådsanningar".
Varför utgå ifrån att så fort det är något med PR - som i detta fall - så har det med Helena att göra? Är det någon som tänkt på att detta "förföljande" kan få följder för hans barn? Att de kan skadas av detta. Ni som snackar bakom PR:s rygg och kanske sprider desinformation, tänk efter före nästa gång ni planerar att göra det, på hans söner, och fundera över om ni själva skulle vilja behandlas på detta vis. OCH - indirekt - era barn.