Citat:
Har jag inte helt fel så är det din andra pudel någonsin i tråden och den första där du inte urskuldar den. Det ska du ha en eloge för! Map peronangrepp så se det mer som en spegel som reflekterar dina egna uttryck. Till största delen handlar det om saker som du objektivt har påstått i masspostningar och som är helt felaktigt och som du aldrig pudlat från. Dvs. Du har postat massvis med inlägg där du skyller på att anledningen till att JA inte blev förhörd den 1/9 2010 beror på saker han gjort långt senare. T.o.m många år senare. Du ser en sådan hänvisning som ett personangrepp men det är bara en objektiv reflektion av vad du påstått och fortfarande påstår (eftersom du ännu inte pudlat). Samma sak när det gäller vem som obstruerar förhör. Du har blivit länkad till fakta men du påstår ändå saker som går stick i stäv med dessa i masspostningar och påstår att du inte ljuger för att du fabulerar utan att ha läst den fakta du fått dig delgiven. Utan skam så fortsätter du att posta desinformation. Att påpeka det är inte personangrepp utan ett objektivt redovisande av vad du håller på med.
Det är inte personangrepp att vi har olika åsikter i sak och det du hävdar här stämmer inte även om det möjligen är din tolkning. Det är dock personangrepp att hävda att jag skriver som jag gör pga psykisk sjukdom. OBS även att min ståndpunkt är den som ligger nära eller helt överensstämmer med den som åklagaren, UD/regeringen och UK har, dvs det handlar knappast om psykisk sjukdom och du skriver helt uppenbart så i avsaknad av sakargument som stöder din ståndpunkt. Försök hålla dig till sakdebatt istället för personangrepp. Angående att erkänna om jag har haft fel så har jag inga problem alls med detta men givetvis bygger det på min egen övertygelse om att jag har fel, som i fallet med att Ecuadors ambassad skulle vara ecuadorianskt territorium. Jag har knappast någon anledning att erkänna fel som påstås enligt en nidbild från meningsmotståndare.