2016-03-20, 00:09
Medlem
Helvete vad spelet blev svårare när man körde melee då.. Gjort en shaman som jag maxar primal strike trädet på och helt plötsligt går det ju att dö när fienderna slår tillbaka.

Körde Frost nova arcanist innan och då dog jag inte en ända gång istället (förutom kanske på nån boss).
Citera
2016-03-20, 06:23
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Helvete vad spelet blev svårare när man körde melee då.. Gjort en shaman som jag maxar primal strike trädet på och helt plötsligt går det ju att dö när fienderna slår tillbaka.

Körde Frost nova arcanist innan och då dog jag inte en ända gång istället (förutom kanske på nån boss).
inte alls. Allt handlar om DA och resist/armor
Jag kör en Warder och kan köra allt på ultimate. Adda på steam om du vill ha tips. Nickar Påågen med påven som bild.
Citera
2016-03-26, 10:56
Medlem
Jag kör Barbar, men använder en Shootgun och det fungerar bäst för mig.

Hur ska jag lägga poängen för att få skjutvapen ska bli så effektiva som möjligt?
Citera
2016-03-26, 13:10
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag kör Barbar, men använder en Shootgun och det fungerar bäst för mig.

Hur ska jag lägga poängen för att få skjutvapen ska bli så effektiva som möjligt?

Demolist skulle nog säga =)). Satsa på Coctail granater, och Electro skills, dem fullständigt krossar allting =)..

Till topic så klarade jag spelet igår =). Nu blir spela om fast Veteran =), fick lila föremål igår som kan börja använda på lvl 58, bara 7 levels kvar hehe...
Citera
2016-03-26, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Demolist skulle nog säga =)). Satsa på Coctail granater, och Electro skills, dem fullständigt krossar allting =)..

Till topic så klarade jag spelet igår =). Nu blir spela om fast Veteran =), fick lila föremål igår som kan börja använda på lvl 58, bara 7 levels kvar hehe...

Vad är det för Electro skills du syftar på?
Citera
2016-03-27, 00:12
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Vad är det för Electro skills du syftar på?

Stun Jacks heter dem, de gör uber dps, =).. De går ha lite pets också, kör med "kråkan som också gör en hel del dps
Citera
2016-03-29, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Stun Jacks heter dem, de gör uber dps, =).. De går ha lite pets också, kör med "kråkan som också gör en hel del dps

Fixar full på Stun Jacks nu.
Citera
2016-04-11, 06:01
Medlem
Drugdors avatar
öppna lite MP lir så vi Fbare kan spela tillsammans döp dem typ till "FB vetran questing/farming" ja ni fattar vinken.
Citera
2016-04-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drugdor
öppna lite MP lir så vi Fbare kan spela tillsammans döp dem typ till "FB vetran questing/farming" ja ni fattar vinken.

Fasen tröttna du på å farma med mig ?
Citera
2016-04-18, 03:15
Medlem
Drugdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niwasan
Fasen tröttna du på å farma med mig ?
Haha ja det är ju bara du som hittar grejer Alltid kul med mer folk har börjat döpa mp med "FB 'vad man gör/vill göra' " dock inte lirat så mycket på senare.

Idad dog min aurvana live köpte dem kom är väl 6-7år sedan.. försökte laga dem men hade inte rätta verktygen här.. vänster lur lossnade delar till bågen gick sönder... annars ljudar dem

Silvertejp eller nya vad rekommenderar folket?
Senast redigerad av Drugdor 2016-04-18 kl. 03:23.
Citera
2016-04-18, 07:39
Medlem
kinky_Ms avatar
Dog designern efter akt 2? Runt Homested är det fula veka monster och mycket tråkigare miljö. Tycker allt blev märkbart sämre efter Smugglers pass.
Citera
2016-04-18, 15:55
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Dog designern efter akt 2?

Nä, de har gått igenom och uppgraderat olika regioner i takt med att de har anställt mer folk. Allting i akt 1 har blivit omgjort sedan jag började spela. Så det är nog bara det att de tycker den regionen är tillräckligt bra, eller att de finputsar den senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in