2016-03-23, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Kanske folk som är öppensinnade och starka i sinnet att klara av att ligga med andra och inte påverkas av det. Jag har en vän som är sambo med sin kille och har barn men får knulla runt. Verkar inte tära på deras förhållande. Personligen skulle jag inte tycka om det eller ens acceptera det. Jag är för traditionell och klarar inte av det nya tänket. Jag klarar inte ens av att se hans ex trots att dessa gjorde ett slut ett bra tag innan vi träffades men eftersom hon var god vän till mig så vet jag vem det är och hon tär på förhållandet så fort jag tänker på henne med honom.
ja jag vet inte hur sådana människor tänker ?, om de bara bor i hop och är knullkompisar och om sådana människor någonsin upplevt riktig kärlek eller om de söker efter den fortfarande ? jag har ett starkt sinne och skulle inte klara av det i alla fall , där går gränsen för mej !!! du ka bryta benet och det läker , du kan krocka med bilen och bli fult frisk trots svåra skador , du kan få rejält med stryk på stan och läka helt , men otrohet sätter djupa sår i människor som du får bära livet ut
Senast redigerad av frifart 2016-03-23 kl. 21:28.
Citera
2016-03-23, 21:25
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Får inte killen knulla runt? Är han en cuck måntro?

Jag tror inte han knullar runt. Han brukar passa barnen när hon går och gör det.
Det är mestadels hon som har hög sexlust av det jag har fått veta och klarar inte av att vara med en man.
Citera
2016-03-23, 21:28
Medlem
Pfaltzs avatar
Jag är så jävla trött på min kille just nu! Det är inte så att jag har tappat känslor och funderar på och lämna honom eller så. Jag älskar honom verkligen och känner att det är honom jag vill leva med. MEN! Jag blir så jävla less på att jag aldrig får någon närhet! Vill jag ha en kyss eller en kram får jag be om det! Jag minns inte ens när vi kysstes senast! Han avskyr att ligga och mysa vilket jag vill göra ofta. Han säger att han tycker jag är klängig. När jag blivit förbannad och sagt att det känns som om han inte älskar mig när han är sådär så lovar han att tänka på det och förbättra sig, men det har inte blivit någon förändring ännu..! Jag längtar efter en man i byrålådan.
Citera
2016-03-23, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Jag är så jävla trött på min kille just nu! Det är inte så att jag har tappat känslor och funderar på och lämna honom eller så. Jag älskar honom verkligen och känner att det är honom jag vill leva med. MEN! Jag blir så jävla less på att jag aldrig får någon närhet! Vill jag ha en kyss eller en kram får jag be om det! Jag minns inte ens när vi kysstes senast! Han avskyr att ligga och mysa vilket jag vill göra ofta. Han säger att han tycker jag är klängig. När jag blivit förbannad och sagt att det känns som om han inte älskar mig när han är sådär så lovar han att tänka på det och förbättra sig, men det har inte blivit någon förändring ännu..! Jag längtar efter en man i byrålådan.
ibland måste man göra svåra val i livet fast man inte vill , du behöver göra slut och träffa en annan man som tar hand om dej !!!! du kommer må så mycket bättre då än att ha någon i byrålåda och smussla med , slutar bara i intriger och elände garanterat ....
Citera
2016-03-23, 21:34
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
ja jag vet inte hur sådana människor tänker ?, om de bara bor i hop och är knullkompisar och om sådana människor någonsin upplevt riktig kärlek eller om de söker efter den fortfarande ? jag har ett starkt sinne och skulle inte klara av det i alla fall , där går gränsen för mej !!!

Om jag vore en sådan så skulle jag hellre vara singel än att vara med en man och kränka honom dagligen. Sedan tycker jag inte att andras förhållanden berör mig riktigt. Man får göra som man vill i livet

Men hey, tjejer med tatueringar och som stoppar vodka genom näsan
Det är jag som anses vara galningen i gänget eftersom jag dricker vodka genom näsan på min profilbild medan hon har den söta "sessa" profilbilden.
Citera
2016-03-23, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Om jag vore en sådan så skulle jag hellre vara singel än att vara med en man och kränka honom dagligen. Sedan tycker jag inte att andras förhållanden berör mig riktigt. Man får göra som man vill i livet

Men hey, tjejer med tatueringar och som stoppar vodka genom näsan
Det är jag som anses vara galningen i gänget eftersom jag dricker vodka genom näsan på min profilbild medan hon har den söta "sessa" profilbilden.
klart att folk får göra som de vill i detta och jag bryr mej inte heller om det inte just drabbar mej själv ....... vodka i genom näsan ? hehe
Citera
2016-03-23, 22:07
Medlem
När trådtiteln fick mig att få kvälgningar så tillåt my spy min skit.

Fan har hänt egentligen?
Hur fan får ni ihop partner och dela sin hdmi kabel eller usb port med någon annan än just sin partner?
Vart tog vi är en pakt, vi mot dom, jag och min donna och allt sånt vägen?
Jag skulle inte kunnat kolla några av min fd "blommor" i ögonen om jag varit med en annan och hade hon sagt jag fick det, ja då hade dante givit beatrice en örfil och sagt, fan säger du??!
Det mest ädla vi har. era kräl. usch.
Citera
2016-03-25, 09:41
Medlem
nezzoms avatar
Meen haallåå,svar JA. En liknelse,om du har en bil som du är nöjd med och som fungerar bra. I vad består då problemet med att du provkör en annan bil,eller till och med byter.Tristess och leda,o ett evinnerligt upprepande,kommer att nöta bort allt.
Citera
2016-03-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
I dagens Metro uttalar sig en sexolog om att det kan vara OK att ligga med andra även om man är i ett förhållande, bara man har kommit överens med sin partner om det innan.

Sexologen: Därför kan det vara bra att ligga med andra
http://www.metro.se/sexliv/sexologen-darfor-kan-det-vara-bra-att-ligga-med-andra/EVHpcv!k8tZTG4aEirM6/

Vad tycker ni, är det rätt att ligga med andra om man är i ett förhållande?

Om det är ett öppet förhållande som bägge parter kommit överens om, ja!

Annars ser jag ingen vits med att ligga runt om jag har ett förhållande.
Citera
2016-03-25, 13:38
Medlem
vasaduellers avatar
Om man tillåts vända på frågan, i syfte att belysa trådens ämne från ett annat håll:

Är det OK att ha en partner om man har sex med andra?

Med andra ord, vad är anledningen till att ha en fast partner, om man ändå tänker ha sex med andra? Vad är det som särskiljer den fasta relationen, i det läget, från ett vänskapsförhållande?
Varför vill du fortsätta vara tillsammans med din partner, om du inte är nöjd med ert sexliv?
Hur känner du själv inför att din partner har sex med andra? Känns han/hon lika fräsch, sexig och känslomässigt betydelsefull för dig, när du vet att han/hon nyss har utelämnat sig själv till någon annan?

Personligen så kan jag enbart se totalt egoistiska skäl till att ha sex med andra, om man har en partner. Om man tror/känner att det krävs sex med andra, för att man själv skall kunna vara lycklig i förhållandet, så är det naturligtvis bara patetiskt att fortsätta det förhållandet. Jag tror att en partner alltid kan känna av, på något plan, om man har varit otrogen, och att det undermedvetet ger upphov till känslor av besvikelse och hat, som i sin tur leder till elakt beteende, ofta inkluderande sexvägran eller att de själva är otrogna.

Kort sagt, det är inte OK att ha en fast partner, om man har sex med andra. En seriös partner är inte ett redskap, utan en människa med känslor.
Citera
2016-03-25, 13:40
Medlem
Det spelar nog ingen roll vad man har kommit "överens" om. Vetskapen om att någon, eller andra, ligger med ens partner kan ju inte tilltala särkilt mycket i en normalt fungerande hjärna, eller i ett friskt förhållande för den delen.
Citera
2016-03-25, 13:42
Medlem
VelvetReds avatar
Har man ett förhållande så skall man hålla sig till det. Väljer man som par att vara "swingers" så får man väl göra det.

Skulle personligen aldrig vilja vara med någon som knullar vid sidan av.

Ömkliga människor överlag, är det det handlar om, små svagsinta individer som tror sig veta något om livet... men oj då? Kanske skulle det passa med en resa ner till Syrien, där tar man iaf traditioner och religion på alllvar... Låt oss se hur eran perverterade agenda ter sig där... Nej, jag tänkte väl det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in