2016-03-24, 12:26
Medlem
booreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love4money
Hej alla onecoinare och alla andra.

Jag har själv investerat tidigt i onecoin men inte värvat någon, mycket glad för de 😄.
Dock har jag vid flera tillfällen försökt sälja mitt konto till uppline för en billig peng, mycket lägre än vad onecoinen bara i sig är värda men det är ingen som ens är i närhet av att vilja köpa dem.

Detta anser jag väldigt konstigt då man gång på gång berättar hur bra onecoin är och att snart kommer värdet vara 10-15 euro st och handel kommer starta inom kort. Jag är beredd att sälja mitt konto för ca 30% av sitt värde och som inom korta kommer öka med 100-200% i värde, märkligt!!!

Hade jag själv litat på min produkt som onecoin ledarna gör så borde min deal vara "easy money". Köpa en 100-lapp för 30kr som innan 2017 kommer omvandlas till minst en 200-lapp.

Tycker detta är rätt talande för hur mycket onecoinarna litar på sin produkt😄

Förklaringen är i de två meningarna tre inlägg ovan
Citera
2016-03-24, 12:43
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Ja,vet av egen erfarenhet.Hur mycket jag försökt.
Nu är mitt konto stängt.Thank God!!

Det luriga är ju att det typ var tredje vecka går att sälja typ i mitt fall 2 OC:s. Då hamnar det ju lite euro på cashaccount. Men sen kostar det ju 15€ att begära utbetalning, som kommer efter tre veckor ca. Snacka om att stoppa utflödet. Vilken scam. Bara att luta sig tillbaka och betrakta fallet mot avgrunden... :-)
Citera
2016-03-24, 12:49
Medlem
constants avatar
När nu Onecoin snart är borta, så tänkte jag dra igång en ny kryptovaluta: ConstantCoin!

Ni kommer att få mitt kontonummer inom kort, där sätter ni in minst 100.000 SEK, och strax därefter får ni ett mail som berättar att ni har X ConstantCoin och värdet av det.

Till skillnad från OneCoin så kommer ni att kunna köpa och sälja valutan mellan er, bara ni inte blandar in mig.
Citera
2016-03-24, 12:54
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
När nu Onecoin snart är borta, så tänkte jag dra igång en ny kryptovaluta: ConstantCoin!

Ni kommer att få mitt kontonummer inom kort, där sätter ni in minst 100.000 SEK, och strax därefter får ni ett mail som berättar att ni har X ConstantCoin och värdet av det.

Till skillnad från OneCoin så kommer ni att kunna köpa och sälja valutan mellan er, bara ni inte blandar in mig.

Kommer jag bli ekonomiskt oberoende?
Citera
2016-03-24, 12:58
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlopFer
Kommer jag bli ekonomiskt oberoende?
Självklart!
Citera
2016-03-24, 13:03
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Det luriga är ju att det typ var tredje vecka går att sälja typ i mitt fall 2 OC:s. Då hamnar det ju lite euro på cashaccount. Men sen kostar det ju 15€ att begära utbetalning, som kommer efter tre veckor ca. Snacka om att stoppa utflödet. Vilken scam. Bara att luta sig tillbaka och betrakta fallet mot avgrunden... :-)

Jag tänkte beställa en tidning med ruja på första sidan...som man kunde beställa för 15€. Jag frågade om jag kan betala med Onecoins...näää bara euro.

Sen skickade jag tillbaka. Jag betalar 20 onecoins! OK? detär ju över 100€!!
som svar...nääää...bara Euro!
Citera
2016-03-24, 13:03
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Självklart!

Åh! Jag ska bjuda in släkt och vänner också

Porsche here we come!
Citera
2016-03-24, 13:05
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ben300
Jag tänkte beställa en tidning med ruja på första sidan...som man kunde beställa för 15€. Jag frågade om jag kan betala med Onecoins...näää bara euro.

Vet inte om ska skratta eller gråta. Förstå personen som sitter bakom skärmen och svarar dig.

- Seriöst! Vad är den här killens problem? Vi vill inte ha några jävla onecoins vafan ska vi med det till? Det är ju inte ens ett betalningsmedel!
Citera
2016-03-24, 13:06
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ben300

Humor! Det säger det mesta om denna scam. De tror inte ens själva på sin sk "kryptovaluta".
Citera
2016-03-24, 13:20
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Humor! Det säger det mesta om denna scam. De tror inte ens själva på sin sk "kryptovaluta".
Citat:
Ursprungligen postat av KlopFer
Vet inte om ska skratta eller gråta. Förstå personen som sitter bakom skärmen och svarar dig.
- Seriöst! Vad är den här killens problem? Vi vill inte ha några jävla onecoins vafan ska vi med det till? Det är ju inte ens ett betalningsmedel!

Juuu, men skratta kommer man ju snart, då deras shoppar kommer. Jag tror jag måste skaffa lite diapam...annars kommer jag skratta ihjäl mig....

Tänk på att det finns 1.7 miljoner människor som sitter med 600.000.000 onecoins klara att användas...med 3 miljarder € av "resurser"....tänk vilken kundpotential som finns i vårt nätverk - sa flyingrider79

Kim SundRik måste vara den dummaste personen i Österbotten. Eller vänta...det är ju Juha Parhiala som lärde upp honom.

Som de sa..."Tänk då vi öppnar shopparna...vad tror ni detta kommer betyda för värdet av våra Onecoins??" -årets Mongocitat!
Senast redigerad av ben300 2016-03-24 kl. 13:24.
Citera
2016-03-24, 16:00
Medlem
Slubberss avatar
Det här är ju Kul på riktigt!
Från Facebook
"Lena Candell
Yesterday at 11:55am
..
RÖSTA VARJE DAG!!!!!!
23/3 ligger Dr Ruja på 4 plats

OneCoin World
March 21 at 7:39pm
.

Delat från en syskongrupp! Tack för bra text!!
ATTENTION!!
Det pågår en TÄVLING mellan olika direktförsäljningsnätverk, där man röstar fram den bäste kompensationsplanen.
OneCoin´s kompensationsplan är den mest generösa av dem alla, så glöm inte RÖSTA VARJE DAG. VI är redan No ONE, men vi måste tydligt visa även för dom andra nätverken.

Top Direct Selling Compensation Plan – Poll 2016

Business For Home is compiling the Top Direct Selling Compensation Plan ranks in the world for 2016. Last year more than 750,000 visitors checked…

businessforhome.org"
Citera
2016-03-24, 16:03
Medlem
Rutendos avatar
Nån som kan säga vad Kim och Patrik kommenterar om dagens Vasabladet artikel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in