2016-03-23, 19:59
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Men håll käften då om du hatar att folk har åsikter om det du skriver.
Hebefil om jag får be. Tar illa vid mig att bli kallad pedofili när det handlar om prepubertala människor.

Nej då jag hatar det inte jag ville bara påpeka hyckleriet. seså tillbaka till köket med dig.
Citera
2016-03-23, 20:17
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Hebefil om jag får be. Tar illa vid mig att bli kallad pedofili när det handlar om prepubertala människor.

Nej då jag hatar det inte jag ville bara påpeka hyckleriet. seså tillbaka till köket med dig.

Men du är ju en pedofil?

Det sjuka är ju att du inte ens har någon unge utan sitter och trollar, och förmodligen tänder på det dessutom. Hade inte tvekat på att knäcka din nacke rakt av om jag visste vem du var.

Till ts fråga, nej 5 år är rent sagt ut vidrigt, gränsen är nådd.
Citera
2016-03-23, 20:29
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Men du är ju en pedofil?

Det sjuka är ju att du inte ens har någon unge utan sitter och trollar, och förmodligen tänder på det dessutom. Hade inte tvekat på att knäcka din nacke rakt av om jag visste vem du var.

Till ts fråga, nej 5 år är rent sagt ut vidrigt, gränsen är nådd.
Hebefil.
Citera
2016-03-23, 21:02
Medlem
Citat:

Jag skiter i om du tar illa vid dig eller inte. Alla vet att du ljuger och har sjuka tankar.
Citera
2016-03-23, 21:02
Medlem
Citat:
Hebefil.

Du är dum i huvudet oavsett.
Citera
2016-03-23, 21:10
Medlem
AA-suiteds avatar
Låt alla reproducera utan krav
Citera
2016-03-23, 21:17
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toyye32
Det är så att min vän ammar sin 5åriga son helt öppet.
Det gör mig och andra lite illa till mods. Tycker det är så sjukt obehagligt. Han liksom knäpper upp hennes topp och serverar sig själv. Varje gång någon påpekar det så blir hon så sjukt defensiv och typ dampar. Han ska liksom börja förskolan snart men hon säger att det är helt naturligt och nyttigt. Om hon ändå ska göra det kan hon väll bröstpumpa mjölken eller nått jag vet inte.

Vad tycker ni? När slutade ni amma? Jag vet att det inte är min plats att påpeka hur hon ska uppfostra men tycker att det är konstigt bara

Första, något står absolut inte rätt till.

Andra, börja på förskolan, som i dagis, sonen är 5 år? Här står det definitivt inte rätt till. Vad är bakgrunden till så sen start i förskolan? Att barnet inte kommer utvecklas normalt är ju ganska uppenbart.

Ett fall för socialen låter det som. Hur är familjen i övrigt?
Citera
2016-03-23, 21:22
Medlem
Det är givetvis inte normalt, det syns även på dessa människor som sysslar med det att någonting inte står rätt till. Men tydligen inte helt ovanligt, vet att det gick en dokumentär för några år sedan som hette "jag ammar min sjuåring" eller liknande.
Citera
2016-03-23, 21:33
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Fast det du skrev är dock inte ok. Det är incestvarning.

Jag är helt säker på att ironin går förlorad på dig, men han ljuger givetvis för att belysa vilken idiot du är.
Citera
2016-03-23, 21:43
Medlem
WayneJohns avatar
Ett typiskt exempel på att hans mor inte vill att han ska växa upp utan förbli bebis, antagligen kommer han ha blöja tills han är 8år.
Citera
2016-03-23, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toyye32
Det är så att min vän ammar sin 5åriga son helt öppet.
Det gör mig och andra lite illa till mods. Tycker det är så sjukt obehagligt. Han liksom knäpper upp hennes topp och serverar sig själv. Varje gång någon påpekar det så blir hon så sjukt defensiv och typ dampar. Han ska liksom börja förskolan snart men hon säger att det är helt naturligt och nyttigt. Om hon ändå ska göra det kan hon väll bröstpumpa mjölken eller nått jag vet inte.

Vad tycker ni? När slutade ni amma? Jag vet att det inte är min plats att påpeka hur hon ska uppfostra men tycker att det är konstigt bara

Skicka in en orosanmälan till socialen om ni känner att barnet far illa av det! Sedan får dom utreda hurvida det är missförhållande eller inte. Dock tror jag personligen att det läggs ner om det inte finns mer saker som är underliga.

Gör det inte anonymt bara! Får mer kraft bakom sig om det inte är det.
Citera
2016-03-23, 22:00
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmazonenRosa
Hur länge man ammar sitt barn är en sak mellan mamman å barnet.

Och Soc kanske i ett sånt här fall. Vad skulle hända om någon gjorde en orosanmälan, eller vad det heter?

Edit: Läste inte föregående inlägg innan jag skrev.
Senast redigerad av PiusXIII 2016-03-23 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in