Citat:
Ursprungligen postat av
RissaTridactyla
Om du inte vill att folk lägger sig i hur du uppfostrar ditt barn så kanske du inte borde berätta om din pedofiluppfostran

Förstår inte hur ni får det till någon pedofiluppfostran.
Så här är det att vissa människor hatar att folk lägger sig i hur andra uppfostrar men har inga problem att ha synpunkter när någon annan går över "deras" gräns. Det jag försöker få fram är att folk bryr sig och lägger sig i vad man en gör. Förstår du? ser du vad jag försöker göra?
Det börjar med att Vostalikas säger Jag hatar när folk lägger sig i men när någon går över dennes persons gräns så är det helt plötsligt ok att komma och tycka. Vostalikas borde inte ha lagt sin kommentar om att denne hatar att folk lägger sig i. Men sedan har åsikter om hur någon annan uppfostrar sina barn. Jag kryddade på lite för att få fram reaktionen.
Mitt barn skulle kunnat vara gravt handikappad och inte kan torka sig själv eller lämnas ensam i ett bad ensamt måste vara under uppvaktning 24/7 och därför skulle vi kanske fortfarande sova med varandra barnet skulle till och med kunna vara döende och vi bara har något år kvar med varandra. Ni vet inte alltid omständigheter och ingen skall lägga sig så länge inget konkret väldigt fel händer och det kan bevisas.
Gillar man inte att folk lägger sig i hur andra uppfostrar sina barn så skall fan i mig hålla käften och inte vifta runt med sina egna varningar. Förstår du ? Ja Jag skenar lite.
Lägg er inte i. Jag hatar folk som gör det.