2016-03-23, 19:01
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Och jag hatar personer som tänker mer på sig själva än på sina barn.
Jag tänker på min dotter hela tiden. Det är ju hon som vill bada och skeda.
Citera
2016-03-23, 19:05
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vostalikas
Fast det du skrev är dock inte ok. Det är incestvarning.
Säg det till henne. Det är på hennes initiativ. Sen är det inget sexuellt bara så en mans kropp funkar. Jag ser ingen anledning att vifta med varningsflaggan här inte. Vi båda har underkläderna på, vad du målar upp i ditt huvud är ditt problem. Lägg dig inte i i hur vi uppfostrar våra barn.
Citera
2016-03-23, 19:11
Medlem
RissaTridactylas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Säg det till henne. Det är på hennes initiativ. Sen är det inget sexuellt bara så en mans kropp funkar. Jag ser ingen anledning att vifta med varningsflaggan här inte. Vi båda har underkläderna på, vad du målar upp i ditt huvud är ditt problem. Lägg dig inte i i hur vi uppfostrar våra barn.

Om du inte vill att folk lägger sig i hur du uppfostrar ditt barn så kanske du inte borde berätta om din pedofiluppfostran
Citera
2016-03-23, 19:23
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RissaTridactyla
Om du inte vill att folk lägger sig i hur du uppfostrar ditt barn så kanske du inte borde berätta om din pedofiluppfostran
Förstår inte hur ni får det till någon pedofiluppfostran.

Så här är det att vissa människor hatar att folk lägger sig i hur andra uppfostrar men har inga problem att ha synpunkter när någon annan går över "deras" gräns. Det jag försöker få fram är att folk bryr sig och lägger sig i vad man en gör. Förstår du? ser du vad jag försöker göra?

Det börjar med att Vostalikas säger Jag hatar när folk lägger sig i men när någon går över dennes persons gräns så är det helt plötsligt ok att komma och tycka. Vostalikas borde inte ha lagt sin kommentar om att denne hatar att folk lägger sig i. Men sedan har åsikter om hur någon annan uppfostrar sina barn. Jag kryddade på lite för att få fram reaktionen.

Mitt barn skulle kunnat vara gravt handikappad och inte kan torka sig själv eller lämnas ensam i ett bad ensamt måste vara under uppvaktning 24/7 och därför skulle vi kanske fortfarande sova med varandra barnet skulle till och med kunna vara döende och vi bara har något år kvar med varandra. Ni vet inte alltid omständigheter och ingen skall lägga sig så länge inget konkret väldigt fel händer och det kan bevisas.

Gillar man inte att folk lägger sig i hur andra uppfostrar sina barn så skall fan i mig hålla käften och inte vifta runt med sina egna varningar. Förstår du ? Ja Jag skenar lite.

Lägg er inte i. Jag hatar folk som gör det.
Citera
2016-03-23, 19:35
Medlem
psflaxs avatar
Citat:

text...

Gillar man inte att folk lägger sig i hur andra uppfostrar sina barn så skall fan i mig hålla käften och inte vifta runt med sina egna varningar. Förstår du ? Ja Jag skenar lite.

Då ska man kanske inte hänga på ett forum av denna typen?
Men vad vet jag.....
Citera
2016-03-23, 19:40
Medlem
AmazonenRosas avatar
Hur länge man ammar sitt barn är en sak mellan mamman å barnet. Barnen slutar med det när mamma också känner att det är nog.
Jag ammade också mitt barn tills hon var 5, men de sista 2 åren bara när hon skulle sova å då somnade hon alltid efter 3 minuter så hon hann nog aldrig dricka några mängder.Hon skulle själv ha motsatt sej att vi gjorde det på dagtid.
Men alla är olika å man måste få göra det man känner sej lycklig av såvida det inte är nåt kriminellt förstås. Där går gränsen. Inte kriminellt att amma en femåring.
Tål man inte se det får man titta bort.
Citera
2016-03-23, 19:41
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:
Och när hon ''vill'' suga din kuk då? Pedofil.
Citera
2016-03-23, 19:46
Medlem
W.Irvings avatar
Är det någon som kan uppvisa några vetenskapliga, faktabaserade belägg på att det är skadligt för ett barn över en viss ålder att amma?
Det blir lätt en lite småhysterisk moralpanisk stämning med alla som ska snubbla över varandra och tycka att det är fel, sjukt och incestuöst.
Citera
2016-03-23, 19:46
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Då ska man kanske inte hänga på ett forum av denna typen?
Men vad vet jag.....
Nej det skall man troligen inte. Jag skiter i. Jag ville bara visa hyckleriet. Men haka inte upp er på mina inlägg sitt och tyck vad ni vill men om någon tycker att man inte skall lägga sig i så skall denne person inte yttra sig om någon annan.

Ok mina 5öre på TS. Ja det är lite annorlunda men det är deras problem gillar man det inte så har man valet att inte umgås med denne familj. Hon kommer rätta sig i ledet om folk slutar umgås med henne.
Citera
2016-03-23, 19:47
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Och när hon ''vill'' suga din kuk då? Pedofil.
Ja klart hon skall få lite pappamjölk om hon vill nom-nom

Edit. Hebefil är jag nog när en 11åring vanliga fall är i början sin pubertet. fili går inte efter ålder utom det går efter stadie. pedofil = prepubertal. Hebefili = pubertal och sist men inte minst Efebofili = Postpubertal. Sådär nu har ni något att prata om vid köksbordet.
Senast redigerad av iDuno 2016-03-23 kl. 19:57.
Citera
2016-03-23, 19:55
Medlem
Citat:

Och det är ditt ansvar som föräldrar att kunna säga nej till henne. Det är du som ska sätta gränser och lära henne rätt och fel. Inte bara låta henne få som hon vill när det i slutänden gör mer skada än nytta. Men du tycker kanske att det är kul att spela pedofil?
Citera
2016-03-23, 19:56
Medlem
Citat:

Så här är det att vissa människor hatar att folk lägger sig i hur andra uppfostrar men har inga problem att ha synpunkter när någon annan går över "deras" gräns. Det jag försöker få fram är att folk bryr sig och lägger sig i vad man en gör. Förstår du? ser du vad jag försöker göra?

Det börjar med att Vostalikas säger Jag hatar när folk lägger sig i men när någon går över dennes persons gräns så är det helt plötsligt ok att komma och tycka. Vostalikas borde inte ha lagt sin kommentar om att denne hatar att folk lägger sig i. Men sedan har åsikter om hur någon annan uppfostrar sina barn. Jag kryddade på lite för att få fram reaktionen.

Mitt barn skulle kunnat vara gravt handikappad och inte kan torka sig själv eller lämnas ensam i ett bad ensamt måste vara under uppvaktning 24/7 och därför skulle vi kanske fortfarande sova med varandra barnet skulle till och med kunna vara döende och vi bara har något år kvar med varandra. Ni vet inte alltid omständigheter och ingen skall lägga sig så länge inget konkret väldigt fel händer och det kan bevisas.

Men håll käften då om du hatar att folk har åsikter om det du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in