2016-03-22, 22:44
Medlem
Jag har haft min del av Gula febern. Inte letar jag silikon bröst när jag får massage. Utan bra massage och om det vill sig lite extra. Om det sker så är min uppgift att få den som masserar att få först sin höjdpunkt. Om man har det som måtto så följer underbara ting. Så mitt tips: Gör din massör nöjd först
Citera
2016-03-23, 10:20
Medlem
Jag är själv inte intresserad av extratjänster men väl har jag upptäckt att thaimassage är väldigt skönt. Och i egenskap av att inte vara sexköpare så märker man på salonger som erbjuder extra att reaktionerna är väldigt annorlunda. Vissa fortsätter som vanligt, andra blir känslosamma och den här gången blev hon rätt insisterande...

Ringer och bokar tid till en salong i Stockholms förort längs med gröna linjen. Väl där möts jag av en mogen men fräsch tjej (strax under 30 tror jag) som har mycket kort kjol och är ganska lättklädd på överkroppen. Naveln syns lite. Inredningen är mycket proffsig och fin. Betalar och får kvitto tillbaks. Visas in i rum med vanliga instruktioner. Det är välprytt med små tavlor, lite växter, en spegel, ljus etc och skapar en bra atmosfär. Kan dock inte se en handduk så långt ögonen når och lägger mig ner naken.

Hon kommer in, låser dörren och sätter igång. Hon har med sig en handduk men låter den ligga vid sidan och masserar istället min nakna rygg. En del fokus på den bakre regionen, rätt mjukt men avslappnaden. Kanske lite väl mjukt känner jag och tror mig nästan ha fyra händer på kroppen. Tittar då mot spegeln och ser att hon masserar rumpan med sina bröst (genom kläderna förstås). Känner mig generad, men säger inget och hon fortsätter ner mot pung för att retas lite. Sedan innanför lårbenen, och upp mot rumpan igen. Blir motvilligt rätt kåt av det hela förstås.

Vändning och hon tar fram handduken som hamnar på mitten. Hon flyttar den dock rätt snabbt för att komma åt ena lårbenet, den ligger kvar men är rätt säker på att hon kunde se kuken. Efter en halv minut slänger hon den åt sidan och frågar om jag vill ha ett hj för 300 kr. Tackar artigt nej men hon är så bestämd att hon lägger sig ned mellan benen på mig, placerar kuken mellan brösten och kör upp och ner, upp och ner. Bröstknull med andra ord. Det är djävulskt skönt men då jag inte vill ha något extra försöker jag hejda henne genom att lägga min ena hand på axeln och försiktigt knuffa bort henne. Men så tar hon mig i leden och leder handflatan till hennes ena bröst som jag får klämma på (om jag vill).

Försöker ännu en gång göra det tydligt att jag inte vill ha extra och då lägger hon sig bredvid mig (nästan ett påklätt b2b) och säger saker som att min kropp är jättesexig och mysig varpå hon börjar kyssa mig över brösten och ända ner till lårbenet. Känner mig yr och virrig av allt, plus att försatsen redan är utrspridd på magen, men efter ett tredje försök att göra mig förstådd respekterar hon mig och lugnar sig lite. Hon fortsätter massagen på ett lite intimt vis (försiktiga, smekaktiga rörelser då och då) och är onekligen väldigt sexig. När det börjar närma sig slutet säger hon att jag kommer få massage naken av henne nästa gång jag kommer dit och skrattar.

Hon torkar av mig med en handduk och lägger fortsatt en del fokus på mellanregionen. När jag ska gå därifrån är hon lite fnittrig och säger att jag måste komma tillbaka snarast. Jag ler och säger att vi får se vad som händer. Har inte gått tillbaka.
Citera
2016-03-23, 10:40
Medlem
Här kommer en berättelse om min första dag på jakt i TM-djungeln, som hände för två veckor sedan.
Efter ett litet bråk med sambon, som lett till 4 dagars sexvägran, började jag bli lite desperat. När jag av en slump hittade den här flashbacktråden kunde jag inte slita mig och en plan tog form i huvudet. Jag var bara på jakt efter HE. Massagen struntade jag egentligen i.
Läste in mig på FB hur det fungerar på salong och hur man ska göra för att få erbjudande om extra mm så avvek jag från jobbet på fredag lunch. Googlade TM i Rikets 3:e stad och såg att det fanns en del ställen några km bort. Tog bussen dit och hoppade av i närheten. Skulle precis ringa på dörrklockan när jag insåg att jag bara hade kort, inga kontanter. Det blev en promenad ett par kvarter bort för att leta upp en bankomat. Tog ut totalt 1.000 i tre omgångar för att bara ha hundralappar vilket skulle förenkla förhandlandet, tänkte jag…
Valde sedan andra stället jag gick förbi, det såg lagom dekadent ut för mina avsikter. En ung tjej, gissningsvis 25 år, med korta jeansshorts och urringad t-shirt öppnade och tog betalt för en halvtimmes oljemassage, 300kr. Verkade lovande. Avslappande musik i rummet och jag näckade helt och la mig i FB-position, utan handduk. (jag har ju studerat alla inlägg här väl…).
In kommer en kvinna, ca 45år, i lång t-shirt, utan urringning, ett par svarta leggings och… … filttofflor. F*n, hinner jag tänka, det var ju inte det här jag hade tänkt mig. Men innan jag hinner tänka mer sätter hon sig vid mina fötter och drar isär benen så att hon kan sätta sig mellan dem. Nu ligger jag med särade ben och soldaten väl synlig i söderläge. Hoppet tänds igen och pulsen ökar.
Nu börjar en underbar massage av fötter, vader och lår, ända upp till skinkorna.

Hon fortsätter att massera men inget pungsnudd eller teasing. Vi pratar inte, det enda hon säger är -ok?. Det frågar hon å andra sidan varje minut. Jag svarar varje gång att det är skönt.
På något sätt försvinner ändå min frustration och jag njuter av en fantastisk massage. Det är dessvärre så att en riktigt bra massage har en mer avslappnande reaktion än upphetsande på mig.

Sedan sätter hon sig mellan mina ben igen och plötsligt tar hon ordentligt med olja på händerna och börjar massera mina skinkor och börjar knåda i stjärtskåran och drar hela handen upp och ner längs mitt anus. Hon fortsätter att massera roten och anus om vartannat. Hon håller på i flera minuter och jag försöker visa att jag uppskattar det genom att sära lite till och lyfter lite på rumpan så att hon ska komma åt min soldat, men det reagerar hon inte på. Kuken förblir orörd.
Hon ber mig vända mig och hon börjar om med benen, magen och bröstet. Mittenpartiet tar hon sist. Masserar ljumskarna. Sen tar hon hela kulpåsen i ena handen och masserar kulorna och anus med den andra. Hon ber mig plötsligt att sätta mig upp. Hon avslutar massagen med att massera mitt huvud när jag sitter naken.
Sedan reser hon sig och går.
Ensam kvar i rummet känner jag mig alldeles omtumlad. Otroligt avslappnad efter en fantastisk massage, men också med ett otroligt sug efter att få tömma min kulpåse.
Jag tar en av handdukarna och börjar torka av mig all olja och ska precis börja sätta på mig kläderna igen när hon kommer tillbaka. Den här gången med en skål med vatten och en handduk. Hon visar att hon tänker torka av mig och nu börjar säkert fem minuters svabbande med blöt handduk och hon torkar av hela kroppen, ända in i stjärtskåran. Hon går ut igen och jag inser att massagestunden är slut.
När jag kommer ut ur rummet, nytvättad och nymasserad står hon utanför dörren med ett glas vatten och säger ”tack”.
Det är bara för mig att tacka och gå. Otroligt omtumlad. Ingen förhandling om priset, ingen utlösning, ingen HE, men en otroligt erotisk massage. På väg tillbaka till jobbet känner jag mig otroligt avslappnad i kroppen samtidigt som den sexuella frustrationen snabbt kommer tillbaka och jag känner att jag inte kan nöja mig med detta…

Fortsättning följer i nästa inlägg…
Citera
2016-03-23, 10:53
Medlem
Jag viker av för att leta upp en ny salong och hittar snart en annan. Går förbi två gånger för att försöka kika in. Ser ut som att det sitter ett par tjejer innanför. Ringer på och en ung tjej öppnar. ”Massage?” frågar hon och jag svarar ja. Hon pekar på en av tjejerna och jag får inte fram nåt annat än ”ja”. Hon har pekat på en ganska mullig tjej som ser ut att vara runt 19. Hinner snabbt tänka att jag heller velat ha hon som sitter bredvid. Jag har 700kr kvar och tar en timmes oljemassage för 400kr. Det ger mig lite kvar för en extra tänker jag.
Jag blir visad ner i källaren till ett rum med dörr och riktigt lås. Bredvid madrassen ligger en rulle toapapper. Det blir extra denna gången tänker jag. Även denna gång näckar jag och lägger soldaten i FB-position (Drar lite extra i soldaten så att den inte ska gå att missa 😎 och låter handduken ligga kvar vid sidan om madrassen.
Glädjen blir inte långvarig. Den mulliga, med tight t-shirt och en kort kjol kommer in och börjar med att lägga en handduk i fullängd över hela min kropp.
Hon börjar med en ganska tafflig och mjuk massage ovanpå handduken, från fötterna upp till rumpan. Hoppar över rumpan och fortsätter på ryggen och axlarna. Hon verkar osäker och lite blyg.
Efter genomgången så börjar hon om vid fötterna, denna gång med mjuka sköna händer under handduken. Detta fungerar bättre och soldaten vaknar. Hon undviker allt vad pungsnudd heter och hoppar även denna gången över rumpan.
Jag försöker få igång en konversation, men hon kan ingen svenska och i stort sett ingen engelska. Jag nöjer mig med att ge henne komplimanger för hennes sköna händer. Hon verkar förstå.

Hon visar att jag ska vända mig om och när jag vänder mig så tar hon bort handduken. Jag ligger med fullt stånd, men hon låtsas inte märka utan fortsätter att massera på samma sätt som innan, fötterna, benen, hoppa över mitten och direkt fortsättning över bröstet.
Hon sitter vid sidan när massagen plötsligt ändrar karaktär. Det blir det mer smekningar och hon börjar smeka mina händer. Hennes fingrar glider in mellan mina och plötsligt håller hon mig i händerna. Hon håller kvar. Sedan tar hon mina händer och placerar dem vid mina höfter. Som av en slump sitter hon på knä och har sitt ena lår precis vid min hand. Jag kan inte låta bli att försiktigt röra på hennes lår. Hon tar inte bort min hand.
Plötsligt tar hon tag i kuken och säger något obegripligt. Men eftersom hon samtidigt håller upp fem fingrar förstår jag att erbjudandet om extra nu har kommit. Jag har inte en aning om vad som kostar fem, men jag håller upp tre fingrar, för det är vad jag har kvar. Hon kontrar med fyra, men jag skakar på huvudet och fortsätter att hålla upp tre. Hon går med på det och börjar runka mig.
Jag visar att jag vill att hon ska ta av sig sin t-shirt.
Hon går med på det och det visar sig att det var en klänning, så plötsligt sitter hon med ett par små mjuka shorts och BH och runkar min soldat. Jag knäpper upp hennes BH utan att fråga, men eftersom hon snabbt är där med en hjälpande hand så antar jag att det var ok.
Hon trycker ena bröstet mot mitt ansikte och jag tar det i munnen och slickar det och hon börjar stöna. Jag fortsätter att smeka hennes rumpa, utanpå, men också innanför shortsen och visar att jag vill att hon tar av sig shortsen och trosorna, men hon tar då bort min hand. Jag försöker en gång till.
Då reser hon sig plötsligt och tar en handduk om sig och går ut. Jag ligger kvar en liten stund och funderar på hur jag ska ta mig ur den här situationen… jag tänker att jag gjort bort mig rejält.
Då kommer hon in i rummet igen, tar av sig handduken och jag ser att shortsen är borta.
Hon sätter sig nära mig igen och låter mig smeka hennes rumpa innanför trosorna Jag fortsätter också att slicka och suga på brösten och hon visar att hon gillar behandlingen. Samtidigt fortsätter hon att runka mig.
Utan att se var den kom ifrån känner jag hur hon på en bråkdels sekund trätt på en kondom på kuken. Hon tar tag i mig och lägger mig ovanpå henne. Trosorna åker av och kuken glider in lätt i hennes våta fitta. Jag hinner bara ett par stötar när hon plötsligt sträcker sig och drar bort kondomen!!! 😳
Just nu är det bara lillhjärnan som fungerar så jag fortsätter. Efter en liten stund kryper jag ner och slickar i mig hennes safter. Hon är blöt långt ner på låren. Jag älskar att slicka och hon älskar tydligen att bli slickad för hon kommer en, möjligen två gånger och det är blötare än nåt annat jag varit med om.😛

Vi fortsätter i missionären och hon börjar kyssa mig. Hon är otroligt skön och hennes njutning är det jag går igång på. Hon ålar sig, stönar och är otroligt våt. Jag känner mig som värsta hingsten. Vid huvudänden av madrassen står en stor klocka så jag ser att vi håller på i en halvtimme (då har jag fått avbryta flera gånger och pausat med att slicka henne) innan jag drar ut och sprutar en av mitt livs största satser på hennes bröst. Efteråt ligger vi och andas ut. Hon går ut och lämnar mig ensam kvar att ta på mig. Jag är svettig som en gris, men ser ingen dusch så jag får ta handdukarna som jag hittar och torka mig bäst jag kan.
Källaren är fönsterlös så jag inser att enda vägen ut är förbi tjejerna uppe på bottenvåningen. Står kvar nån minut extra och tänker att det kommer kännas ytterst pinsamt att gå förbi dem, svettig och röd om kinderna. När jag samlat mod går jag upp och möts av min mulliga thai-tjej. Hon har förberett en hel kanna vatten 😄😄. Hon dricker två glas själv 😊 När jag går nyper hon mig i rumpan och ler. Efteråt inser jag att jag totalt sett betalat 700 för en av de bästa stunderna någonsin.
Jag är sugen på återbesök redan denna veckan.

Lokalen 5/10
Massagen 2/10
Massösen 6/10
Extra 10/10
STD-noja 9/10
Citera
2016-03-23, 11:17
Medlem
Liksom tidigare är jag i rikets tredje stad.
Två dagar efter mitt senaste besök kände jag mig sugen att besöka en annan salong och en vacker kvinna i 35-årsåldern öppnar. Hon har svarta tights och en tight tröja med naveln synlig. Utanpå har hon en vit rock. Jag tar en halvtimmes oljemassage och får en fantastisk massage. Det märks att hon är utbildad. Inget pungsnudd eller tecken till att vilja ge extra, men jag är nöjd ändå. Ska nog gå dit igen någon gång och se om hon är sugen på lite extra då istället. Jag har verkligen fastnat i gula febern 😄

Lokalen 8/10
Massage 10/10
Massösen 9/10
Extra 0/10
STD-noja 0/10
Citera
2016-03-23, 11:27
Medlem
Jag har ju varit tvungen att göra STD-test sedan mitt äventyr med den mulliga. Nu väntar jag på svaret…
För att utnyttja tiden på bästa sätt så passar jag på att besöka henne igen  .
Hon och två andra tjejer sitter i soffan och fnittrar när jag kommer in.
Resultatet blir detsamma som förra gången och vi håller på i 75 minuter. Andra gången hon ger mig FS för 300kr. Dessutom en kvarts bonus denna gången. 👍🏽
Även denna gång utan regnrock.

Jag lovar mig själv att det nu får vara slut med sådana här dumheter, att inte skydda sig själv och henne. Speciellt som hon fick hela satsen i fittan den här gången. Nästa gång ska hon dessutom få ordentligt med dricks.

Lokalen 5/10
Massage 2/10
Massösen 6/10
Extra 10/10
STD-noja 9/10
Citera
2016-03-23, 13:54
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Jag har ju varit tvungen att göra STD-test sedan mitt äventyr med den mulliga. Nu väntar jag på svaret…
För att utnyttja tiden på bästa sätt så passar jag på att besöka henne igen  .
Hon och två andra tjejer sitter i soffan och fnittrar när jag kommer in.
Resultatet blir detsamma som förra gången och vi håller på i 75 minuter. Andra gången hon ger mig FS för 300kr. Dessutom en kvarts bonus denna gången. 👍🏽
Även denna gång utan regnrock.

Jag lovar mig själv att det nu får vara slut med sådana här dumheter, att inte skydda sig själv och henne. Speciellt som hon fick hela satsen i fittan den här gången. Nästa gång ska hon dessutom få ordentligt med dricks.

Lokalen 5/10
Massage 2/10
Massösen 6/10
Extra 10/10
STD-noja 9/10

Hon har hittat ett lätt offer.. Snart kommer du stå som pojkvän för att hon ska få stanna i landet. Borgenär på hennes lägenhet och ekonomiska trygghet när migrationsverket kollar uppehållstillståndet.
Om din story nu är sann? Det osar troll.
Citera
2016-03-23, 15:36
Medlem
Haha, nä du. Historien (historierna) är sann(a).

Nån ny flickvän är jag inte ute efter, men om hon fortsätter att leverera till ett bra pris så kommer jag ju fortsätta att gå dit😊.

Det jag mest är nyfiken på är era reaktioner på mitt första inlägg. Jag tänkte gå dit nu i helgen igen för att se vad som händer. Det var en sjukt härlig upplevelse, men jag har inte läst ett enda inlägg där någon blivit så teasad utan att sen få frågan...
Citera
2016-03-23, 15:44
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Haha, nä du. Historien (historierna) är sann(a).

Nån ny flickvän är jag inte ute efter, men om hon fortsätter att leverera till ett bra pris så kommer jag ju fortsätta att gå dit😊.

Det jag mest är nyfiken på är era reaktioner på mitt första inlägg. Jag tänkte gå dit nu i helgen igen för att se vad som händer. Det var en sjukt härlig upplevelse, men jag har inte läst ett enda inlägg där någon blivit så teasad utan att sen få frågan...

Du kommer få så mycke PM från fårskallar som inte ens kan hitta något själva, så du får nog fullt upp med att svara
GLAD PÅSK
Citera
2016-03-23, 17:57
Medlem
Citat:
hon fick hela satsen i fittan den här gången.
STD-noja 9/10

Komma i musen på en 19åring... Grattis du är pappa-noja 10/10
Citera
2016-03-24, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiild
Komma i musen på en 19åring... Grattis du är pappa-noja 10/10

o vad har åldern med det hela att göra
Citera
2016-03-24, 09:51
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
o vad har åldern med det hela att göra
Ung och möjligen lättare att bli befruktad till skillnad från en 40-taggare... Fast oturen kan ju vara framme i alla fall så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in