2016-03-20, 01:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HulkenKK
Knepigt trådnamn vilken cutmix rekommenderar ni?
Och du vill ej köra tren,bara en tanke som slog mig.haha aja alltid härligt med ett gott skratt så här mitt i natten
Mvh Hulkenkk
Cutmix kanske är fel ord, men du fattar väl genom att läsa inlägget vad jag försöker säga? Som sagt alltid kul med ett gott skratt såhär mitt i natten
Citera
2016-03-20, 09:37
  #14
Medlem
3dDiablos avatar
Som några nämnt är cutmix ofta ett namn på en combo av test-p, tren-a, mast-p blandat i samma vial.
Men för att svara på din fråga:
1. testo + primo
2. testo + mast
3. testo + tren
4. testo + tren + mast
5. testo + tren + mast + win

Rangordnat hur hårt det är mot kroppen, typ. Doser får du undersöka om själv. Håll dig borta från nandrolone, höga doser testo, dbol och anadrol om du vill se hårdare ut.

Dock skriver du att du skall bulka och hårdhet från preppen kommer knappast märkas speciellt om du ska bulka, så det är en väldigt motsägelsefull frågeställning.
Sen tycker jag det är dumt att fråga hur andra skulle gjort. Varför? Förmodligen har alla här inne inte exakt samma mål som dig. Du skall fundera vad ditt mål är och anpassa dina kurer efter det. Sen kan du fråga om feedback när du klurat på ett upplägg för detta där du förklarar vad ditt mål med kuren är.

Mvh
Citera
2016-03-20, 11:28
  #15
Medlem
Slaystations avatar
med mast kommer du droppa vatten och bli rippad personligen tycker jag mast är styggare mot mig än tren när det gäller dåligt humör men va fan alla funkar olika
kör bara på tren + testo för att prova du kommer inte att dö
Citera
2016-03-20, 17:17
  #16
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Jojo men det finns så många idioter som snackar så mycket skit överallt att folk tror att tren automatiskt kommer ge dig alla möjliga läskiga biverkningar. Sanningen är nej förfan det är lugnt brukar köra 100mg tren A ed utan några jävla biverkningar förutom aggression men den går ju att kontrollera det sitter bara i ditt jävla huvud det är bara att köra. Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls.

Alltså vilket jäkla ärkespån du är. Bara för att du kan köra 700mg tren ace ew så betyder det inte att du skall gå å göra det du säger att andra gör; snacka skit.
Tren är ökänt för sina biverkningar och det är ett faktum du inte kommer ifrån, oavsett hur tuff du tycker att du är.
Om du dessutom tror att AAS-gamet är något man ger sig in i för å va ball med repliker som "Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls" så är du ju verkligen urtypen för de karaktärer som ger AAS-bruk dåligt rykte.

TS: Kör primo till din nästa kur. Milt och skonsamt mot kroppen, inga jobbiga sides, bra deff och ger en skön hårdhet och vaskularitet. Absolut inte att jämföra med tren eller mast, men sen är det å andra sidan ojämförbart mycket skonsammare.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-20, 20:36
  #17
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Alltså vilket jäkla ärkespån du är. Bara för att du kan köra 700mg tren ace ew så betyder det inte att du skall gå å göra det du säger att andra gör; snacka skit.
Tren är ökänt för sina biverkningar och det är ett faktum du inte kommer ifrån, oavsett hur tuff du tycker att du är.
Om du dessutom tror att AAS-gamet är något man ger sig in i för å va ball med repliker som "Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls" så är du ju verkligen urtypen för de karaktärer som ger AAS-bruk dåligt rykte.

TS: Kör primo till din nästa kur. Milt och skonsamt mot kroppen, inga jobbiga sides, bra deff och ger en skön hårdhet och vaskularitet. Absolut inte att jämföra med tren eller mast, men sen är det å andra sidan ojämförbart mycket skonsammare.

Mvh,

-Alfred

Kompis när har jag sagt att jag tycker att jag är tuff för att jag kör 700 mg tren ew? Jag menar bara att just trens biverkningar har överdrivits så in i helvete. Personligen får jag värre biverkningar på t.ex dbollar vafan. Eller till och med winstrol och sånt skit. Men folk verkar tro att tren är värsta jävla dödsdrogen. Jag tycker tren bara fuckar mitt psyke men fysiskt mår jag prima.
Citera
2016-03-20, 20:45
  #18
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Kompis när har jag sagt att jag tycker att jag är tuff för att jag kör 700 mg tren ew? Jag menar bara att just trens biverkningar har överdrivits så in i helvete. Personligen får jag värre biverkningar på t.ex dbollar vafan. Eller till och med winstrol och sånt skit. Men folk verkar tro att tren är värsta jävla dödsdrogen. Jag tycker tren bara fuckar mitt psyke men fysiskt mår jag prima.
Jaha, jag tycker mest jag hör tvärtom, att det är dom psykiska biverkningarna folk nämner mest...
Vad hade du för BT efter några månader på tren? HB? Kollade du prostatan?
"Eller till och med winstrol och sånt skit"??? Menar du att winstrol är ett snällt prepp?

Det är så mycket okunnigt skitsnack här ibland så man kan inte annat än att tycka synd folk som faktiskt vill läsa sig till nyttig information...

Mvh
Citera
2016-03-20, 21:03
  #19
Medlem
arabansplitternys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Jaha, jag tycker mest jag hör tvärtom, att det är dom psykiska biverkningarna folk nämner mest...
Vad hade du för BT efter några månader på tren? HB? Kollade du prostatan?
"Eller till och med winstrol och sånt skit"??? Menar du att winstrol är ett snällt prepp?

Det är så mycket okunnigt skitsnack här ibland så man kan inte annat än att tycka synd folk som faktiskt vill läsa sig till nyttig information...

Mvh

Nej men det brukar anses vara mycket snällare än tren. Allting anses vara snällare än tren. Men av alla 'brutala' prepp dvs tren, anadrol, dianabol, winstrol, halotestin osv tycker jag personligen tren är den mildaste när det kommer till biverkningar. För mig är det så iaf. Kan väl säkert variera mycket från person till person.

Jag kommer inte ihåg BT men den var bra.
Citera
2016-03-20, 21:41
  #20
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabansplitterny
Nej men det brukar anses vara mycket snällare än tren. Allting anses vara snällare än tren. Men av alla 'brutala' prepp dvs tren, anadrol, dianabol, winstrol, halotestin osv tycker jag personligen tren är den mildaste när det kommer till biverkningar. För mig är det så iaf. Kan väl säkert variera mycket från person till person.

Jag kommer inte ihåg BT men den var bra.
Med tanke på din posthistorik här på F12 skall du avstå helt och hållet från att ge någon några tips överhuvudtaget.
Citera
2016-03-21, 17:38
  #21
Medlem
Slaystations avatar
har du kört tren innan?
eller vill köra tren för första gången?
jag i varje fall prova på snabb tren om jag var du och ska prova för första gången
blir kanske något smidigare att hoppa av om du tycker att den känns jobbig.

många älskar tren och många hatar tren alla människor reagerar olika så prova dig fram varligt.

glöm inte att läsa på om pct ifall du inte gjort det

lycka till!
__________________
Senast redigerad av Slaystation 2016-03-21 kl. 17:43.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in