Citat:
Ursprungligen postat av
arabansplitterny
Jojo men det finns så många idioter som snackar så mycket skit överallt att folk tror att tren automatiskt kommer ge dig alla möjliga läskiga biverkningar. Sanningen är nej förfan det är lugnt brukar köra 100mg tren A ed utan några jävla biverkningar förutom aggression men den går ju att kontrollera det sitter bara i ditt jävla huvud det är bara att köra. Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls.
Alltså vilket jäkla ärkespån du är. Bara för att du kan köra 700mg tren ace ew så betyder det inte att du skall gå å göra det du säger att andra gör; snacka skit.
Tren är ökänt för sina biverkningar och det är ett faktum du inte kommer ifrån, oavsett hur tuff du tycker att du är.
Om du dessutom tror att AAS-gamet är något man ger sig in i för å va ball med repliker som "Antingen ska man preppa ordentligt eller inte alls" så är du ju verkligen urtypen för de karaktärer som ger AAS-bruk dåligt rykte.
TS: Kör primo till din nästa kur. Milt och skonsamt mot kroppen, inga jobbiga sides, bra deff och ger en skön hårdhet och vaskularitet. Absolut inte att jämföra med tren eller mast, men sen är det å andra sidan ojämförbart mycket skonsammare.
Mvh,
-Alfred