Citat:
Du jobbar på supporten med som du själv säger...
"jag kollar upp bokningsbekräftelser"
"men BOKNINGEN har vi inte hand om."
"Jag kan kolla upp alla bokningar men INTE genom Amadeus då vi har andra system."
Förstår du inte att du talar emot dig själv?
Och enda sättet att se om en bokning är konfirmerad med flygbolag eller hotell är genom GDS:en.
Du kan fejka vad du vill i vilket system du vill , men om du inte kommer åt GDS:en så kan du heller INTE verifiera en bokning.
Att sedan säga att man jobbar i 15 applikationer så är det att skjuta sitt egna företag i foten...
När man hur enkelt som helst i GDS:en slår upp en bokning och ser om den är verifierad eller inte.
Ja , jag har 20 års erfarenhet av Resebranschen och kan den utan och innan.
Jag har arbetat i Amadeus , Galileo , Sabre , Worldspan , Apollo o.s.v.
Och dina patetiska försök med att nu skriva
"lilla Sverige har med sina medlemmar en bråkdel"
är ju heller inte överenstämmande med ditt förra inlägg...
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?)
"Ett kommande event går av stapeln i Rom Italien.Över 4000 tusen medlemmar ska dit varav nästan 500 svenskar..."
Du kanske börjar inse att du endast kommit till tråden och bara svammlat utan att ha något på fötterna...
Det skall även tilläggas att , om du jobbar för WV , absolut INTE är en tillgång till företaget när du inte kan komma med EN ENDA anledning till att man skall bli medlem!
För den frågan vägrar du konstant besvara!
Och att det inte finns något hos Domstolarna i Norge om din lögn
""IDAG fick jag info om att det kommer bli en ny rättegång i Norge i Augusti.Så kan vi säga att det är lagt på is din idiotx2""
kan du heller inte kommentera...
Just ja , du är en likadan MLM-Indoktrinerad sektmedlem som alla andra som försöker hoppa in i MLM trådarna och skönmåla "sitt företag"
"jag kollar upp bokningsbekräftelser"
"men BOKNINGEN har vi inte hand om."
"Jag kan kolla upp alla bokningar men INTE genom Amadeus då vi har andra system."
Förstår du inte att du talar emot dig själv?
Och enda sättet att se om en bokning är konfirmerad med flygbolag eller hotell är genom GDS:en.
Du kan fejka vad du vill i vilket system du vill , men om du inte kommer åt GDS:en så kan du heller INTE verifiera en bokning.
Att sedan säga att man jobbar i 15 applikationer så är det att skjuta sitt egna företag i foten...
När man hur enkelt som helst i GDS:en slår upp en bokning och ser om den är verifierad eller inte.
Ja , jag har 20 års erfarenhet av Resebranschen och kan den utan och innan.
Jag har arbetat i Amadeus , Galileo , Sabre , Worldspan , Apollo o.s.v.
Och dina patetiska försök med att nu skriva
"lilla Sverige har med sina medlemmar en bråkdel"
är ju heller inte överenstämmande med ditt förra inlägg...
(FB) World Ventures Pyramidspel!(?)
"Ett kommande event går av stapeln i Rom Italien.Över 4000 tusen medlemmar ska dit varav nästan 500 svenskar..."
Du kanske börjar inse att du endast kommit till tråden och bara svammlat utan att ha något på fötterna...
Det skall även tilläggas att , om du jobbar för WV , absolut INTE är en tillgång till företaget när du inte kan komma med EN ENDA anledning till att man skall bli medlem!
För den frågan vägrar du konstant besvara!
Och att det inte finns något hos Domstolarna i Norge om din lögn
""IDAG fick jag info om att det kommer bli en ny rättegång i Norge i Augusti.Så kan vi säga att det är lagt på is din idiotx2""
kan du heller inte kommentera...
Just ja , du är en likadan MLM-Indoktrinerad sektmedlem som alla andra som försöker hoppa in i MLM trådarna och skönmåla "sitt företag"
Vem skjuter sig i foten??
Det finns en MASSA olika system att verifiera bokningar men det bör du veta
Sj använder jag Backoffice..Fortius..mm
Så 500 Svenskar är mycket för dig??
haha..Bryr mig inte om att ens kommentera det.
varför ska JAG svara på varför man ska vara medlem??
Jag jobbar som supportagent och inget annat.Jag bor inte ens i Sverige och i Fillipinerna är dom inte öppna än.Sen rekrytering och sälj sköter andra om så fråga dom.
jag sa vi väntar tills i Augusti sen kan vi ta snacket om Norge.
Du har inte en SUSNING om hur resor och Dreamtrips blir verifierade via Rovia så börja inte ens snacka om att man enkelt kan kolla upp.haha..
Tillgång för företaget??..haha...ENORM tillgång som alla kunder säger i Sverige