Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-02-09, 21:08
Medlem
Igår köpt jag den största och dyraste peterbilten, gick halvslött det lilla jag testa.

Åkte direkt in på verkstaden. Förlängde chassit i så jag fick på en större bränsletank. Slängde sedan i den största motorn på 550 häst och bytte sedan den osynkade lådan till en 6växlad värsting. Blev mycke bättre, stark som en oxe nu och mullrar på fint. Svängradien är dock som ett kylskåp. Roligt spel.

Självklart måste ni ladda hem multiplayermodden och testa.

Har också hyrt en 40 årig milf till mitt åkeri "Moonshine express". Hon ligger och kör farligt gods mellan Las Vegas och LA. Mitt egna lilla dollargrin. Jag funderar på en dräng till, har en kenworth med daghytt ståendes i garaget Får se hur det utvecklar sig..
Senast redigerad av Jonny.Boj 2016-02-09 kl. 21:10.
Citera
2016-02-10, 17:23
Medlem
Demo finns ute för den som är intresserad av att testa.

"Om vår recension inte övertygat dig om storheten i att cruisa runt på västra USA:s vägar kanske en gratis demoversion gör det."

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160210/testa-american-truck-sim-demo-ute
Citera
2016-02-22, 05:43
Medlem
Scrip7s avatar
Roligt spel, tyvärr så har man hittat en del lite "tråkiga" buggar i spelet och osynliga väggar. Fick 800 i böter för att jag körde mot rött, på motorvägen där det inte fanns några ljus

Akta er för järnvägarna i Nevada och tro att ni ska hinna innan bommen går ner. Minsta lilla de rör sig och det blir en osynlig vägg. 70mph in i en vägg och 57% skada på lastbilen och 24% på släpet och den leveransen var förstörd
Citera
2016-03-18, 15:28
Medlem
PussyLiquors avatar
Köpte spelet igår och kan fan inte få multiplayer att fungera. Annars verkar det vara ett riktigt schysst spel.
Citera
2016-03-18, 15:53
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Köpte spelet igår och kan fan inte få multiplayer att fungera. Annars verkar det vara ett riktigt schysst spel.
Är inte helt säker men tror inte de hunnit implementera multiplayer än.
Citera
2016-03-18, 15:58
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Är inte helt säker men tror inte de hunnit implementera multiplayer än.
Jo, det har dem. Det är en fristående mod man laddar ner men den ber mig bara att registrera spelet hela tiden men vart fan gör jag det liksom?
Citera
2016-03-18, 19:29
Medlem
kinky_Ms avatar
Är enda viktiga skillnaden från Euro TS 2 att man kör i USA istället för i Europa?
Citera
2016-03-19, 02:54
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Är enda viktiga skillnaden från Euro TS 2 att man kör i USA istället för i Europa?
Märkligt val av ord, men nej. Finns ett par andra saker som skiljer sig från ETS. Men eftersom det är ett lastbilssimulatorspel av samma utvecklare så är inte skillnaden märkbart noterbar. Säger ju sig själv.
Citera
2016-03-20, 10:22
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
I ATS är fartkontrollerna mer mobila då det är polisbilar som kör runt.
Citera
2016-03-20, 14:00
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Jo, det har dem. Det är en fristående mod man laddar ner men den ber mig bara att registrera spelet hela tiden men vart fan gör jag det liksom?

Du kan bara spela ATS MP om du har Steam och spelet är aktiverat via Steam. Och har du Steam så måste du ha minst 2 timmars speltid under bältet för att få tillgång till servrarna.

Läs mer på: http://truckersmp.com/sv_SE
Citera
2016-03-20, 19:33
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Du kan bara spela ATS MP om du har Steam och spelet är aktiverat via Steam. Och har du Steam så måste du ha minst 2 timmars speltid under bältet för att få tillgång till servrarna.

Läs mer på: http://truckersmp.com/sv_SE
Okej, tack för hjälpen.

Har bara kört två turer så har inte ens en halvtimme. Och ja, jag har det via steam.
Citera
2016-03-21, 10:25
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Okej, tack för hjälpen.

Har bara kört två turer så har inte ens en halvtimme. Och ja, jag har det via steam.

Okej inga problem, bara köra lite till sen in på de halv tomma servrarna. ATS hypen dog rätt kvickt i ATS MP mot ETS2 MP som fortfarande har okej siffror på sina servrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in