Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du har fel eftersom jag är kvinna själv och vet att jag och andra kvinnor är intresserade av sex.
Så var är alla kvinnor som är intresserade av sex?
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Fulgubbar påstår att kvinnor inte är intresserade av sex.
Vad skulle de få ut av det?
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Sex känns skönt och det är inte äckligt att ha sex med en man. Du är en transa, Babianen

1)
Vad är det som känns skönt?
2) Men om det är äckligt för män varför skulle det inte vara äckligt för kvinnor? Finns det något annat som bara är äckligt för män men inte för kvinnor? Typ alla män tycker att en viss mat är äcklig men alla kvinnor tycker att den är god.
3) Vad sägs om att jag går på cam och visar att jag är kvinna?
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Thanks, Buffy!!!
För de flesta män är det en självklarhet att kvinnor är lika kåta som dem.
Bara för att vi inte fungerar som dem betyder inte det att vi har mindre behov av sex eller njuter mindre.
1) Så var finns alla kåta kvinnor som vill ha sex?
2)
Hur skulle kvinnor njuta av sex?
3) Kvinnor kan få sitt behov av njutning genom att äta godis, shoppa, titta på TV. Om du tittar på undersökningar (jag har postat dem i den här tråden) säger majoriteten av kvinnorna att de hellre går utan sex än utan chocklad, shopping, Internet.
4) Du kan också titta på average frekvensen för sex,
Citat:
When the frequency of intercourse reported by Finns is converted into numbers, it
turns out that the average man was having sexual intercourse 4.8 times per month,
the average woman 4.3 times per month. When also taking into account the median
frequency of sexual intercourse, it is further revealed that half of all men and women
had sexual intercourse at most once every two weeks.
Citat:
The frequency among single people was very irregular and averaged less than
once a month.
- män, 5 gånger/månad.
- kvinnor 4 gånger/månad.
-
50% av män och kvinnor har sex
högst 2 gånger/månad.
- bland folk som är singlar,
mindre än 1 gång/månad.
Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
Folk kollar på porrfilm och sen gör de likadant i verkligheten. Den mesta porren är inget extremt som folk inte gör när de har sex så jag förstår inte problemet?
Det som inte är verkligt är storyn typ att din lärare börjar suga av dig i klassrummet etc.
Ja exakt man tittar på porr sen vill man testa det själv.