2016-03-19, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jag tror att Sverige och svenskarna är bortom all hjälp och hopp. Hej och hå, gul och blå!

Jag tror inte. Jag vet. Har lämnat Titanic sen länge.

Är rätt bra.för mottagarlandet. Bőrjade jobba dag1 och tog ingens jobb då det kräver svenska.

GIVETVIS slapp södermalm/östermalm osv - de som älskar multikulti!! Hur kan svensken inte se genom detta?
Citera
2016-03-19, 04:32
Medlem
Uplands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaGuar
Förstår att det inte hjälper. Men likfan kan jag vara jobbig och försöka!
Det enda som skulle kunna hjälpa är en massdemonstration så att eliten förstår att de har en explosiv situation förhanden som kan utveckla sig till ett reellt hot mot dem. Men svenskar, duvet.
Citera
2016-03-19, 04:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
var så säker...istort sett inget trä används, utan billigpolymermaterial....När modulen är helt sönderslagen så lyfter man bara bort den med en lastbil och dunkar dit en ny...tar 15 min.

Kan bygga dom här bostäderna i någon nerlagd gruva istället?
Citera
2016-03-19, 04:51
Medlem
akehodells avatar
Varför tar dom inte pungkulan i Fjolträsk, Glååben, den borde väl rymma ett par tusen kulturberikare åt huvudstadsborna?

Invånarna i Fjolträsk är ju snabba på att hacka på de obildade WT bönderna på landsorten, låt nu Stockholmsjävlarna bli ordentligt sodomiserade av PK idioter och blattar i skön harmoni.
Citera
2016-03-19, 05:44
Medlem
WhaleCores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Sann.Neger
Vi har fått nog

https://www.youtube.com/watch?v=i9yN91Y4Fr4
Rejäl skämskudde på det här, haha! Säga vad man vill om vänstern, men de gör i alla fall bättre musik.

Är det någon framstående journalist som pekat på hyckleriet i att de som kämpar hårdast för mångkulturen även är de som själva vägrar ta del i den? Det hade varit så tillfredsställande att läsa en krönika på ämnet.
Citera
2016-03-19, 05:52
Medlem
RadioDDR1s avatar
De här kåkstäderna kommer att fyllas till max. Naiva politiker bygger 4000 bostäder för 7.000 personer men sanningen är att dessa lägenheter kommer att fyllas till max av nybyggarna. Räkna med att 50.000 - 80.000 kommer att bo i dessa överfyllda lägenheter. Det innebär att den utomeuropeiska befolkningen i princip över en natt ökar med 5 - 8 procentenheter. Det kommer att förändra hela Stockholm i grunden.
Citera
2016-03-19, 06:08
Medlem
cacas avatar
Utmärkt intiativ, fast jag kan tycka att man borde ordna fler boenden i Stockholm, plats finns det och de nyinkomna vill ofta till större städer där de har mer möjligheter till arbete, träffa landsmän mm.
Nästa steg är att dra igång massiva byggen i vår huvudstad så de får riktiga lägenheter att bo i!
Citera
2016-03-19, 06:28
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akehodell
Invånarna i Fjolträsk är ju snabba på att hacka på de obildade WT bönderna på landsorten, låt nu Stockholmsjävlarna bli ordentligt sodomiserade av PK idioter och blattar i skön harmoni.

Jag tycker du generaliserar om stockholmare. De flesta av oss är helt vanliga människor med normala kneg. Många är less på utvecklingen.

Vi är redan kraftigt påverkade av vansinnet. Är du också en av dem som tror på snacket om att Stockholm skulle vara ett vitt reservat? Stockholmsområdet som helhet har en mycket hög andel invandrare redan idag.

Innerstan, som du kanske tror att Stockholm bara består av, har iof en lägre andel boende invandrare än många andra orter i Sverige. Men innerstan påverkas också genom att även invandrare åker in till stan och hänger där. Så av de som rör sig på gatorna i Innerstan så är otroligt många utomvästliga invandrare. Och Stockholm är också Rinkeby, Tensta, Skärholmen, Sätra, Bredäng och en jävla massa fler områden som kanske är kända i andra sammanhang än att de är befriade från "blattar".

Så du kan totalt hålla käften med ditt stockholmshat. Du vet inte ett skit!
Citera
2016-03-19, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Här ska bostäderna placeras
Älvsjömässans extra parkering
Huddingevägen på Örbysidan (Enskede-Årsta-Vantör)
Slakthusområdet, gamla spåren nedanför Hallvägen
Kvarteret Naturvården vid Beckombergaområdet, Spångavägen/Beckbornas väg (Bromma)
Invid kvarteret Miraklet, Arrendevägen/Småbrukarvägen (Spånga-Tensta)
Parkering längs Bergslagsvägen vid Grimsta (Hässelby-Vällingby)
Hagsätravägen, kvarteret Svedjaren (Enskede-Årsta-Vantör)
Sätra IP, mindre del av parkeringen längs Bredängsvägen (Skärholmen)

Herre jävlar. Det här blir en välkommen infusion med galna talibaner på järvafältet. Svenska kvinnor kommer inte kunna gå ut i sommar.

Grattis säger jag till svenska folket, den mest patetiska samling idioter jag någonsin skådat.

Ni förtjänar all skit som är på väg åt ert håll, tyvärr.
Citera
2016-03-19, 06:45
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Ett effektivare sätt att kyla av bomarknaden får man leta efter! Vem tusan pyntar tre mille för en etta i ett ghetto?! Satans bananer Löfven är genialisk
Citera
2016-03-19, 06:49
Medlem
Vilka flyttar in då?
Barnfamiljer, ensamma män eller vad ?
Vilka har företräde?
Citera
2016-03-19, 07:12
Medlem
anma0739s avatar
Möjligen skulle det dra ner priset NÅGOT på de hus som ligger i omedelbar anknytning, men sanningen är att bostadsbristen i Stockholm är så pass påträngande att inte heller det här kommer göra någon större skillnad.

Ett sketet radhus från 70-talet utan någon renovering går för ca 4 mille idag i Skärholmen/Bredäng mm. Det finns kommunikationer, bra centrum, mycket skolor, förskolor och går snabbt in till stan + grönområden. Några hundra extra invandrare gör varken till eller från.

Många här talar också ungefär som att Stockholm är helt vitt? Har ni aldrig varit här eller, finns utöver de förorter med många invandrare (Hela röda linjen
bortom Mälarhöjden, i princip hela blå linjen förutom Stadshagen och Kungsträdgården, Rågsved, Hagsätra, Högdalen, Östberga, Hässelby, Vällingby m.fl.) hur många boenden för ensamkommande som helst. De är inhysta i både industrilokaler, lägenheter och mitt i villaidyllen.

Förstår dock oron för de som bor närmast. Boendena för ensamkommande känns ju mest illavarslande.

Sen blir jag ju asförbannad av att bara tänka på att det tydligen gick att bygga fort och billigt med rätt motivation! Men de svenska ungdomarna (let's face it alla möjliga åldersgrupper) får traggla vidare i andrahandsboenden på den knöliga bostadsmarknaden.

Tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in