2016-03-17, 21:35
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Själv brukar jag köra följande:
Några tsk Cayennepeppar i ett glas vatten och svepa.

Fungerar bra men smakar, ja inte så jättegott..

Får ta o testa det, det ska finnas nåt bra mot jaw clenching också men minns inte vad, tror c-vitamin va en av dom saker som hjälpte mot det...
Citera
2016-03-17, 23:51
Medlem
Asinines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Får ta o testa det, det ska finnas nåt bra mot jaw clenching också men minns inte vad, tror c-vitamin va en av dom saker som hjälpte mot det...

Magnesium brukar rekommenderas mot käkspänningar också.
Citera
2016-03-21, 15:24
Medlem
TechoNisses avatar
Vad är skillnaden på nya Bk-etyl kristaller o gamla Bk-etyl kristaller? Finns det någon skillnad?
Citera
2016-03-21, 21:22
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinine

Ja så va det ja, tackar
Citera
2016-03-23, 12:43
Medlem
TechoNisses avatar
Gamla batchen 3g kristaller http://i.imgur.com/216EqwX.jpg men den funkar kalasbra <3
Citera
2016-03-31, 03:19
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asinine
Använder magnesium och kalcium tabletter o tuggummi mot dw:-)
Citera
2016-04-11, 19:32
Medlem
Hur är kicken vid en rövpanna? Har beställt denna, och Proskalin från 24an och är inte värst taggad på IV. Kan man blanda med Proskalin/Ethyl-Hex?
Citera
2016-04-11, 21:08
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Hur är kicken vid en rövpanna? Har beställt denna, och Proskalin från 24an och är inte värst taggad på IV. Kan man blanda med Proskalin/Ethyl-Hex?

Tänkte du blanda alla tre eller har jag missförstått? Låter inte så jättesmart.
Citera
2016-04-11, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Tänkte du blanda alla tre eller har jag missförstått? Låter inte så jättesmart.
Nejdå, tänkte kolla ifall det skulle gå bra med Proscaline eller Hex. Blandar aldrig vanligtvis men tror denna skulle kunna gå bra med Hexan ev Proskalin vid rätt dos. Vet du ifall denna går att vaporisera/ta rektalt för att få ut bra effekt samt vilka doser som är bra?
Citera
2016-04-11, 22:42
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Nejdå, tänkte kolla ifall det skulle gå bra med Proscaline eller Hex. Blandar aldrig vanligtvis men tror denna skulle kunna gå bra med Hexan ev Proskalin vid rätt dos. Vet du ifall denna går att vaporisera/ta rektalt för att få ut bra effekt samt vilka doser som är bra?
Vet endast att Bk-etyl boostar proscalin väldigt mycket, tog tre tabbar för jag hade gått på Bk-etyl o sen hände inget speciellt förrän typ fem timmar senare o som en lapp tripp o ca 20 timmar senare så drog jag en ny lina o rökte lite Maja o pang så var proscalin trippen igång igen. 10 mg Bk-etyl o ingen påfyllning på pro
Citera
2016-04-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Vet endast att Bk-etyl boostar proscalin väldigt mycket, tog tre tabbar för jag hade gått på Bk-etyl o sen hände inget speciellt förrän typ fem timmar senare o som en lapp tripp o ca 20 timmar senare så drog jag en ny lina o rökte lite Maja o pang så var proscalin trippen igång igen. 10 mg Bk-etyl o ingen påfyllning på pro
Ska testa 60mg Proskalin och 10-15mg av denna i helgen. Återkommer!
Citera
2016-04-13, 17:27
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ska testa 60mg Proskalin och 10-15mg av denna i helgen. Återkommer!
Nu vet jag inte om det har någon betydelse men drack öl under väntan på att pro skulle slå in samt hade varit vaken på Bk-etyl ca en dag därav jag tog tre för trodde bk skulle slå ut haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in