Har tagit 200 mg i näsan och fyllde på efter par timmar med 200 mg till i näsan.
Totalt smärtfritt i både näsa mun och med en bra smak.
Har druckit 1,5 liter vatten extra då jag läste om dehydreringen och är någon tiondel varmare än ja brukar vara.
Inget rus direkt efter första bussen gått över och befinner mig i aktivt tillstånd hela tiden och har en skön fridsam känsla i huvud och kropp. Hoppas det inte blir en krash framöver bara.
Men denna fungerar i min nuvarande dagsform som lite värme, energi och rejält lugn.
Hade hoppas på lite mer pirr, men detta ske jag får nästa gång.
Är det inte fler än jag som får olika resultat ibland från samma men annan dag?
För mig denna natt en ganska stor fråga nån kunnig kanske kan svara på. Om allt sitter i huvudet,, så kan man fråga sig vad verklighet är. Börjar bli smått jobbig att iaktta min egen stollighet och detta eviga pekflinger duttande i glaset på paddan. Gjort mig lite öm i pekfingret och får köra vidare med nästa i följd. Denna paddas tangentbordet missar ibland att registrera rätt teckentangent fast jag vet jag har tryckt där.
Måste kolla upp hur man slår av autostavning som lyckas ställa om ord hursomhelst särskilt då jag brukar glömma bort att läsa varenda ord utom nu då energin flödar.
Stannar nu innan jag förstör de arma människor som läser igenom sånt här vaktramsande.
Läsa finns ju,,
Få natten till sömn lär dröja med denna energi i överskott.

:
Tjo natt!