2016-03-15, 15:26
Medlem
TechoNisses avatar
Antingen är det bara för mig men om man dygnat bara ppå denna o röker en joint så boostar de upp Bk-etyl samtidigt som man blir helt borta.
Haha
Citera
2016-03-15, 15:31
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Antog att det var rckemikalier men dom har slut, kan också ta sidan i pm

Dem håller ju på att bygga uppnsin hemsida och är för tillfället på is...
Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-03-15, 17:42
Medlem
MicrograMs avatar
Min uppfattning är att substansen i fråga är grym att slå i sig, och relativt medioker vid andra intagningssätt. Stämmer detta?

Skulle vilja ha lite feedback angående detta. Och nej jag tänker inte "prova själv så får du se".
Citera
2016-03-15, 19:26
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Min uppfattning är att substansen i fråga är grym att slå i sig, och relativt medioker vid andra intagningssätt. Stämmer detta?

Skulle vilja ha lite feedback angående detta. Och nej jag tänker inte "prova själv så får du se".

Men herregud, prova själv så får du se?

Citera
2016-03-15, 20:15
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Men herregud, prova själv så får du se?

Slår upp ett rött tält i värmländska Munkfors, skogspartiet bakom Hemköp där tiggarna brukar leta efter pant, kom dit med en polare så provar vi tillsammans. Du bjuder.

Citera
2016-03-16, 19:27
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torzon9
Har tagit 200 mg i näsan och fyllde på efter par timmar med 200 mg till i näsan.
Totalt smärtfritt i både näsa mun och med en bra smak.
Har druckit 1,5 liter vatten extra då jag läste om dehydreringen och är någon tiondel varmare än ja brukar vara.
Inget rus direkt efter första bussen gått över och befinner mig i aktivt tillstånd hela tiden och har en skön fridsam känsla i huvud och kropp. Hoppas det inte blir en krash framöver bara.
Men denna fungerar i min nuvarande dagsform som lite värme, energi och rejält lugn.
Hade hoppas på lite mer pirr, men detta ske jag får nästa gång.
Är det inte fler än jag som får olika resultat ibland från samma men annan dag?
För mig denna natt en ganska stor fråga nån kunnig kanske kan svara på. Om allt sitter i huvudet,, så kan man fråga sig vad verklighet är. Börjar bli smått jobbig att iaktta min egen stollighet och detta eviga pekflinger duttande i glaset på paddan. Gjort mig lite öm i pekfingret och får köra vidare med nästa i följd. Denna paddas tangentbordet missar ibland att registrera rätt teckentangent fast jag vet jag har tryckt där.
Måste kolla upp hur man slår av autostavning som lyckas ställa om ord hursomhelst särskilt då jag brukar glömma bort att läsa varenda ord utom nu då energin flödar.
Stannar nu innan jag förstör de arma människor som läser igenom sånt här vaktramsande.
Läsa finns ju,,

Få natten till sömn lär dröja med denna energi i överskott. :

Tjo natt!

Jag tror att skärmen inte känner av värmen från dina fingrar pga att extremiteterna får sämre blodcirkulation. Det har hänt mig, men mest på hallucinogener.
Citera
2016-03-17, 00:56
Medlem
Torzon9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Jag tror att skärmen inte känner av värmen från dina fingrar pga att extremiteterna får sämre blodcirkulation. Det har hänt mig, men mest på hallucinogener.

Du har förmodligen rätt,, ganska vanligt att händer och fötter blir lite kalla på dessa allehanda substanser
Men vill man åt det goda får man smaka på motsatsen också.
Citera
2016-03-17, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torzon9
Du har förmodligen rätt,, ganska vanligt att händer och fötter blir lite kalla på dessa allehanda substanser
Men vill man åt det goda får man smaka på motsatsen också.

Att man blir frusen om tex händer & fötter är pga vasokonstriktionen stimulanter ger.
Tror chili ska jälpa att äta, Niacin är bäst tror ag.
Citera
2016-03-17, 15:45
Medlem
Contins avatar
Pangade precis den här!(tredje gången jag pangar så är fortf färsk på iv) Kicken var inte sådär pang så jag åkte i backen men det smög på under några sekunder sen bara ökade det och fan i helvete vad tänd jag är nu haha iallafall ganska skön kroppskänsla, blir typ avslappnad och skön vilket är ett jävla plus. skön substans iv tycker jag, har kört den i näsan förut men det här vart en annan grej 24ans nya kristallbatch för övrigt

mvh
Citera
2016-03-17, 15:49
Medlem
Contins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contin
Pangade precis den här!(tredje gången jag pangar så är fortf färsk på iv) Kicken var inte sådär pang så jag åkte i backen men det smög på under några sekunder sen bara ökade det och fan i helvete vad tänd jag är nu haha iallafall ganska skön kroppskänsla, blir typ avslappnad och skön vilket är ett jävla plus. skön substans iv tycker jag, har kört den i näsan förut men det här vart en annan grej 24ans nya kristallbatch för övrigt

mvh

Glömde, är riktigt bra avslappnat välmående på denna, inte som 3mmc där man nästan svimmade av kick/eufori utan ett mycket mer lugnare renare välmående, bättre än tjack imo! Må väl, skål!
Citera
2016-03-17, 19:37
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Att man blir frusen om tex händer & fötter är pga vasokonstriktionen stimulanter ger.
Tror chili ska jälpa att äta, Niacin är bäst tror ag.

Jag tänkte nämna det men utgick lite ifrån att det va allmänt känt.
Egentligen borde allt som förtunnar blodet hjälpa till men framför allt sådant som åter vidgar blodådrorna, vilket vasikonstriktion är motsatsen till.

Minns inte nu vad som vidgar blodådror men det finns många växter som gör. T ex dryck av svarta vinbär har jag för mig.
Citera
2016-03-17, 20:37
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Jag tänkte nämna det men utgick lite ifrån att det va allmänt känt.
Egentligen borde allt som förtunnar blodet hjälpa till men framför allt sådant som åter vidgar blodådrorna, vilket vasikonstriktion är motsatsen till.

Minns inte nu vad som vidgar blodådror men det finns många växter som gör. T ex dryck av svarta vinbär har jag för mig.
Själv brukar jag köra följande:
Några tsk Cayennepeppar i ett glas vatten och svepa.

Fungerar bra men smakar, ja inte så jättegott..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in