2016-03-16, 15:07
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murderrevolution
Att hans anskan inte r prvad och att han har fru och barn r inget hinder fr utvisning Snart har han tjnat av sitt straff och inte ftt ngon vrd fr sitt beteende. Knns inte bra
Man brukar vl dra sig fr att utvisa folk som har barn hr, om det inte r s att man blir dmd till vldigt mnga r i fngelse?
Citera
2016-03-16, 15:26
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
verklagar de beslutet har domen inte vunnit laga kraft. Han sitter isfall inte som dmd, utan fortfarande som misstnkt.

Det finns ingen bortre grns fr hur lnge en person kan sitta hktad.

Precis. Han vore en total idiot om han inte njdar sig p domen.
Citera
2016-03-16, 15:30
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Precis. Han vore en total idiot om han inte njdar sig p domen.

Exakt. Solklart.

Patetiskt att han frnekar trots den vervldigande bevisningen.

1. SL-kort anvnt i anknytning till samtliga brottstillfllen
2. Mobilen full av knsorganbilder
3. Vittnen som pekat ut mobilen och kunnat beskriva flertalet bilder i den
4. DNA-matchning efter att ha onanerat framfr 4-5-ringar
5. vervakningsbilder som visar bde honom och vissa av BO

HUR kan han ens TRO att rtten skulle tro att det r en annan grningsman??
Citera
2016-03-16, 15:31
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Karln jobbar allts svart, och vet om det. Han och hans familj saknar bostad, men beter sig nd som kaniner och utnyttjar privilegielivet som pappersls.

Plus detta knickedick-beteende som riskerar traumatisera smflickor fr lng tid framt.

Jag hoppas trden lever, s att vi fr veta vad Migverket kommer fram till nr det gller migrationsanskan.

Och man fr verkligen hoppas att ngon aktivt meddelar Migverket den hr domen, fr det hnder alltsomoftast att de inte ens kollar upp domar p folk innan de delar ut PUT.
Citera
2016-03-16, 15:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Mycket krystade bortfrklaringar har man ju lst om; men jag undrar om inte denna tar priset! Serist! Han menar allts att han sprang runt och visade bilder p knsorganet fr minderriga flickor fr att p s stt kunna lgga fram sina skatteproblem och komma i kontakt med polisen

Intressant att AB inte skriver om detta! Det r en betydande att han allts DESSUTOM frfljt vissa av tjejerna nda hem och tagit sig in i bostadshusen.

Nej; den hr mnniskan r en tickande bomb! Han behver VRD!
Men mest av allt ska han UT!!!!!

Aftonbladet skriver idag om en svensk 32 rig Nazist som begtt ett mordfrsk i Ukraina. De anger Nazistens namn och allt. Jag har inget problem med Aftonbladet gr det.

MEN det jag har grava problem med r att vnsterblaskan inte nmner ett ord om denna invandrare som begtt grova sexualbrott mot barn. Om Aftonbladet inte var rasistiska s skulle de ange namn och lder samt bild ven p denna person.

Jag har inget emot att tidningar publicerar namn, lder och bild p grovt kriminella, men att de ALLTID vljer att publicera detta nr det r svenskar och i princip ALDRIG nr det r invandrare luktar s illa. Snacka om rasism mot enskild grupp!
Senast redigerad av godboy 2016-03-16 kl. 15:52.
Citera
2016-03-16, 15:55
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Aftonbladet skriver idag om en svensk 32 rig Nazist som begtt ett mordfrsk i Ukraina. De anger Nazistens namn och allt. Jag har inget problem med Aftonbladet gr det.

MEN det jag har grava problem med r att vnsterblaskan inte nmner ett ord om denna invandrare som begtt grova sexualbrott mot barn. Om Aftonbladet inte var rasistiska s skulle de ange namn och lder samt bild ven p denna person.

Jag har inget emot att tidningar publicerar namn, lder och bild p grovt kriminella, men att de ALLTID vljer att publicera detta nr det r svenskar och i princip ALDRIG nr det r invandrare luktar s illa. Snacka om rasism mot enskild grupp!

Exakt.

ver 30 fall av sexuella utfall och ofredanden av smbarn!

Och inte ett ord nmner de!

Grningsmn och brott ska redovisas, OAVSETT om det r en etnisk svensk eller invandrare.

Men terigen bevisar Aftonhoran att den politiska agendan styr. Istllet fr att vara objektiva, opartiska och faktabaserade.
Citera
2016-03-16, 16:55
Medlem
Citat:
verklagar de beslutet har domen inte vunnit laga kraft. Han sitter isfall inte som dmd, utan fortfarande som misstnkt.

Det finns ingen bortre grns fr hur lnge en person kan sitta hktad.

Tnkte inte p att han inte r dmd i egentlig mening innan domen vunnit laga kraft

Det finns faktiskt en bortre grns, det r maxtiden fr brottet du sitter hktad fr

"Den som, i annat fall n som avses frut i detta kapitel, sexuellt berr ett barn under femton r eller frmr barnet att freta eller medverka i ngon handling med sexuell innebrd, dms fr sexuellt ofredande till bter eller fngelse i hgst tv r."
Citera
2016-03-16, 18:02
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murderrevolution
Det finns faktiskt en bortre grns, det r maxtiden fr brottet du sitter hktad fr

Svar nej. Det finns ingen borte grns. Inte ens maxtiden fr det brott du sitter fr.

Hktning regleras genom 24 kap. rttegngsbalken. Finns ingen maxtid!

Intressant r dock att det bara r Sverige, tillsammans med Rumnien, Luxemburg och Irland som inte har en vre grns fr hktningstid. Dock har det varit heta diskussioner att infra ett tak!

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/ra...ktning-av-barn
Citera
2016-03-16, 18:22
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Mycket krystade bortfrklaringar har man ju lst om; men jag undrar om inte denna tar priset! Serist! Han menar allts att han sprang runt och visade bilder p knsorganet fr minderriga flickor fr att p s stt kunna lgga fram sina skatteproblem och komma i kontakt med polisen

Intressant att AB inte skriver om detta! Det r en betydande att han allts DESSUTOM frfljt vissa av tjejerna nda hem och tagit sig in i bostadshusen.

Nej; den hr mnniskan r en tickande bomb! Han behver VRD!
Men mest av allt ska han UT!!!!!

Mnga bortfrklaringar har man hrt men denna tar nog priset. Vrd r inte vad jag skulle fresl.

Citat:
Exakt.

ver 30 fall av sexuella utfall och ofredanden av smbarn!

Och inte ett ord nmner de!

Grningsmn och brott ska redovisas, OAVSETT om det r en etnisk svensk eller invandrare.

Men terigen bevisar Aftonhoran att den politiska agendan styr. Istllet fr att vara objektiva, opartiska och faktabaserade.

Vnta bara till nantale eller aussienegern kommer in med dimrider och bortfrklaringar.
Citera
2016-03-16, 21:19
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Svar nej. Det finns ingen borte grns. Inte ens maxtiden fr det brott du sitter fr.

Om det finns utvisning i domen, som visar sig svr att verkstlla, och Migverket inte vill ha personen i sitt frvar men bedmer flyktfaran som verhngande, s kan en person sitta p hkte obegrnsat lng tid, lngt efter strafftidens utgng. Och hkte r smre att sitta p en fngelse.

Finns en marockan(?), som Marocko inte vill erknna, och som Migverket inte vill ha (ledtrd: smeknamn "Bajsmannen") som suttit rtt lnge p hkte. Fanns en artikel om honom i DN fr ngra r sedan.

Fast han kanske sluppit ut ur hktet nu, vet inte
Citera
2016-03-16, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
"Ibland en grupp av mn" Vad menas med det?
Vad var det fr "grupp av mn" som vldtog och antastade kvinnor i Kln, p ytterligare en plats i Tyskland och p ngot stlle i Sverige? Detta r skert en nyanlnd som frsker gra det samma han gjorde i Syrien, Afghanistan eller var han kommer ifrn.

Edit: Den skyldige var allts frn Latinamerika den hr gngen. Jag misstnker att han har kompisar frn de andra blattelnderna nmnda ovan som har gett honom inspiration till denna handling.
Senast redigerad av pethom 2016-03-16 kl. 23:13.
Citera
2016-03-17, 20:45
Medlem
Hur gr man till vga fr att hitta en bild p honom? Namn adress har jag redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in