Citat:
Ursprungligen postat av
Sickquen
De är nog lungt ^^ Rökte på när jag var 14 första gången oxå, När jag var 16 gick alla pengar till det o rökte nästan varje helg! Känner inte att jag blivigt slö eller något av det!

Bara en liten fråga för nyfikenhets skull.
Har du körkort, hyfsat jobb, stort socialt umgänge som inte bara handlar om att sitta och röka och typ går framåt i livet? Har du mål som du strävar efter? Då menar jag inte tankar som "när jag är 30 ska jag ha hus och bil och ha utbildat mej till veterinär" utan jag menar om du faktiskt GÖR något för att komma närmare målet.
Det är ofta såna saker som verkar fattas en stoner, mej inkluderat. Det är typ lättare att röka och vara nöjd med en ganska ynklig tillvaro. Fick nästan en chock häromdagen när en av dessa ungdomspolare som rökt massor men slutade för ett gäng år sedan berättade sin livsplan. Utstuderat och sunda mål som jag aldrig hört honom eller nån stoner yttra innan. Lite av en ögonöppnare, för mej iaf.
Edit: notera att jag pratar om tungt bruk, vardagsrökare alltså. Inte en gång i månaden som TS menar, dock var det ingen i min umgängeskrets som höll det på den nivån särskilt länge, det är lätt att röka för ofta eftersom det inte har en direkt negativ effekt.