2016-03-12, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Har ni någon åsikt och dom gröna granaterna? dom verkar rätt vanliga vad jag har märkt.
Är dom bra?

Ja, nya batchen är dock inte på 200+, men det är skapliga knappar. En borde göra att du rullar på fint.
Citera
2016-03-12, 19:42
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Ja, nya batchen är dock inte på 200+, men det är skapliga knappar. En borde göra att du rullar på fint.

Okej=) får ta tillfälle i akt om man trillar över detta godis nästa gång.
Citera
2016-03-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Cirkulerar en ny batch med orangea ugglor?
Är dessa av samma klass som de andra som fanns förra året?
någon som har info ?

Alles super! Testade i kalmar nu i helgen, jag och tjejen mådde hur bra som helst :P
Citera
2016-03-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deabsolut78
Alles super! Testade i kalmar nu i helgen, jag och tjejen mådde hur bra som helst :P

Gött! Va dessa fortfarande uppemot 250~? Hört att de nya ligger runt 200~?.
Citera
2016-03-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swexer
Gött! Va dessa fortfarande uppemot 250~? Hört att de nya ligger runt 200~?.

skulle inte bli förvånad om de var 250 på dem alltså, väldigt sköna måste jag säga, har inhandlat nya till helgen igen
Citera
2016-03-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Finns massa i tråden.

Skorna och din "krona" rolex? Sägs vara från samma tillverkare, som hypat sina knappar något enormt, hörde tom snacket om att skorna skulle innehålla 210-220mg, sen visade det sig att knappen vägde typ 0.25g haha, så skorna får du väl trippeldroppa om du vill få lite effekt
Rolexen har jag icke testat, men kan tänkas att även det är en överdriven halvdassig knapp

Ha det så skoj

När vi köpte skorna sa de 150 mg. Jag har testat dem flera ggr och rullat jävligt bra på 2 st (den andra efter 1-2 h). Dessutom känns de lite lätt trippiga, kanske innehåller MDA? Tycker iaf att de är assköna, även om de definitivt inte ligger på 200+.
Citera
2016-03-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.J.
rosa louis vuitton? nån som har testat?

har du bild på dem ?

Blomma på baksidan ?
Citera
2016-03-15, 18:41
Medlem
J.J.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japelo
har du bild på dem ?

Blomma på baksidan ?

ingen bild, men det var en blomma på baksidan. Provade även knapparna och tyckte dom var ganska svaga.
Citera
2016-03-15, 21:27
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xprnc
När vi köpte skorna sa de 150 mg. Jag har testat dem flera ggr och rullat jävligt bra på 2 st (den andra efter 1-2 h). Dessutom känns de lite lätt trippiga, kanske innehåller MDA? Tycker iaf att de är assköna, även om de definitivt inte ligger på 200+.

Ja alla sa nog olika om mängden mdma i dojjorna, skulle tippa på 100-120, klippte också två, klart ett rus uppstod, men ett jag fick boosta med bättre knappar

Alla är vi olika, om du diggar skorna är det bara gratulera, billiga som tusan så avundas dig en aning
Citera
2016-03-15, 21:44
Medlem
Vad är det sagt om gula Warner Bros i gbg egentligen? Verkar vara olika åsikter? Polaren har fått tag i dessa som jag tycker ser mindre bra pressade ut och sämre färg på än de som föreslås vara 200+ mg.

Kolla http://www.mindzone.info/aktuelles/pillenwarnungen/ och sök på warner så ser ni den i mitten, den är mest lik de som polaren har tycker jag.

Polarens: http://i.imgur.com/VJOwIAM.jpg
Citera
2016-03-16, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vad är det sagt om gula Warner Bros i gbg egentligen? Verkar vara olika åsikter? Polaren har fått tag i dessa som jag tycker ser mindre bra pressade ut och sämre färg på än de som föreslås vara 200+ mg.

Kolla http://www.mindzone.info/aktuelles/pillenwarnungen/ och sök på warner så ser ni den i mitten, den är mest lik de som polaren har tycker jag.

Polarens: http://i.imgur.com/VJOwIAM.jpg

Svårt att tro att det är samma folk som gjort båda knapparna, då den ena är väldigt bra pressad, tror inte det är 200+arn.
Citera
2016-03-16, 13:28
Medlem
Blå chupa chups och orange don perignon, någon som testat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in