Citat:
Ursprungligen postat av
fatimah
Första gången jag testade E var natten mellan fredag den 4:e och lördag den 5:e september 2015. Jag och en vän till mig köpte riktigt bra Nespresso i vårbygård här i sthlm, vi delade på en och efter en kvart, tjugo minuter så känner jag hur hela kroppen blir varm, mina pupiller exploderar och allt runt om kring mig känns så skönt, ljud från fulla människor på tunnelbanan som normalt sett skulle irritera mig gjorde mig bara harmonisk, jag var så tillfreds med allt och alla, ett tag så undrade jag om jag trippade på E eller LDS då alla färger kändes varmare och liksom smälte ihop med varandra. Ja det var så jävla underbart att jag fortfarande lever på känslan, blundar jag och tänker mig tillbaka till stunden så kan det nästan kännas som att jag trippar igen.
Andra gången jag testade var helgen efter om jag inte minns fel, denna gången var det gröna whatsapp och jag mådde riktigt fint på dom.
Tredje gången var i slutet av september och då var det ferrari, vilka jag INTE rekomenderara, jag tyckte mig poppa en efter en efter en men ändå vart det bara lite pirr i kroppen, sen inte så mycket mer och baksmällan var hemsk, vart deprimerad i två dagar efteråt.
Fjärde gången så tog jag en tredjedel av en knapp röda äpple (eller rosa äpple) och den kickade riktigt fint på mig.
Nu har jag inte lyckats få tag i E sedan november förra året, blivit erbjuden ferrari men jag avstår helst dem. Om någon vänlig själ därute har någe tips så tar jag tacksamt emot det. Skulle så gärna vilja fixa ett gäng Nespresso eller röda/rosa äpple till helgen! Har nog aldrig varit såhär kåt på något tidigare i mitt liv!
Att ta sådär tätt är inte rekommendera, även om de är lockande. Minst en månad mellan gångerna är att rekomendera, helst mer så att hjärnan får vila och återhämta sig ordentligt