Citat:
Ursprungligen postat av
Hangontoyou
Det här inlägget visar enbart på att antingen har du inte läst och förstått Fup och två domar i fallet. Det juridiska språket måste man kunna utläsa och förstå. Du anser dig veta bättre än två domstolar och flera juridiskt utbildade personer som har uttalat sig om både Fup och två domar. Tycker du inte att det talar en aning mot dig.
NB är dömd i två domstolar till livstid för mordet på Lisa Holm. Trots det så hävdar du att ingen här vet. Vad menar du? Polis, utredare och domstolar har inget intresse av att döma oskyldiga. Att sedan du saknar förmåga att tillgodogöra dig Fup och två domar får enbart tillskrivas din bristande fattningsförmåga utifrån det sammantagna materialet som vi har tillgång till.
Är din uppfattning att NB får pt? Är det befogat?
Han ska så klart ha möjlighet att söka, och kommer
det inte fram något nytt ska han ha avslag samt en
spark i arslet som räcker till Kumla Riksmottagning.
Sedan kanske det blir ganska tyst från NB, åtminstone i
runda slängar nio år, när det börjar närma sig att söka tidsbestämt straff.