2016-03-15, 22:53
Medlem
tuffkatts avatar
Skarpa analyser från kommunisten i studion just nu. Rubio svettas och flackar med blicken under sina tal, och det beror såklart på att han djupt inne är osäker på det han säger. Jaha?
2016-03-15, 22:54
Medlem
Sperssons avatar
.
Svensk media har fått också detta val att handla om rasism och nazism.
Då är det extra kul att Trump går starkt även i "svarta" delstater.
2016-03-15, 22:54
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Jo, men det är hon. Slipad i alla fall, den saken är klar. Skarpslipad. Om hon är intellektuell vet jag ej för man får ju aldrig se henne tala eller samtala på normalt vis, det är ju bara upplästa tal som någon annan skrivit eller intervjuer med manus.

Har dock för mig att hon har universitetsexamen så helt ointellektuell tror jag inte hon är.

"Slipad"? Ja

"Intellektuell"? Ja, i klass med Bert Karlsson kanske.
2016-03-15, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Du menar att Bonnierägda TV4 skulle kasta ut en Trump-kritisk jude bara för att han i jämförelse med resten av det judeo-svenska medieetablissemanget är någorlunda neutral? Han dyker nog upp inatt skall ni se!
Gillar hans analys av svenska politik, men han har abstolut noll koll på Trump
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Räknas TV4:s sändning till ämnet?
Jag skulle vilja att moderotorn skulle avstänga alla som kolla TV4:s valvaka
Att vara anti-etablissemanget och kolla på den, är ungefär samma som att vara homofob, men då och då få i tvåan
2016-03-15, 22:56
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Den här "expertkärringen" TV4 har hittat måste ju knarkat på på Söder sedan 1968.
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Skarpa analyser från kommunisten i studion just nu. Rubio svettas och flackar med blicken under sina tal, och det beror såklart på att han djupt inne är osäker på det han säger. Jaha?
Hon kanske har gått på Retorikkonsultprogrammet på Södertörns högskola.

https://www.sh.se/p3/ext/content.nsf/aget?openagent&key=sh_program_page_0_P2408

Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Jag skulle vilja att moderotorn skulle avstänga alla som kolla TV4:s valvaka
Att vara anti-etablissemanget och kolla på den, är ungefär samma som att vara homofob, men då och då få i tvåan
Det där var väldigt roligt!
2016-03-15, 22:59
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Det där låter som en träffsäker beskrivning av Hillary Clinton, och henne tycks ingen ha problem med, i synnerhet inte svenska media.

Exakt! Hillary Clinton, den sämste Secretary of State genom alla tider.
En psykopatisk serielögnare, den människa som även de flesta svenska politiker vill se som nästa amerikanske president, skrämmande nog däribland Löfven/Batra. Hon kommer för alltid att bli ihågkommen som indirekt ansvarig för morden i Benghazi
https://www.youtube.com/watch?v=ZMpqImAjel4

För dem som tror att inte Donald Trump har några svarta supporters
https://www.youtube.com/watch?v=RhokzWBCFik
2016-03-15, 22:59
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Det är väl självklart för alla?
Jo, fast han har ju varit rökt ett tag nu tycker jag. Hoppas på två presskonferenser i natt från Rubio och Kasich om att de slänger in handduken. Både kommer självklart säga att de nu stödjer Cruz, vad annars?

Gissar (Hoppas) för övrigt på 51,1% segerkross för Sanders i Florida. I Ohio ligger han på 40% i opinionsundersökningarna, låter lovande; de har ju spått alldeles för låga siffror för honom tidigare.

Om Clinton blir president blir hon den näst äldste någonsin på ämbetet och om Trump vinner blir han som jag skrev tidigare den äldste. Sanders ska vi inte tala om. Han kommer vara över 80 år om han sitter två mandatperioder som president. Trygghetslarmet och avfyrningsknappen till kärnvapnen får hållas långt åtskilda, he he.
2016-03-15, 23:01
Medlem
Ostrobothnias avatar
Har vi ngra exitpolls på inkommande?
2016-03-15, 23:02
Medlem
Y2Ws avatar
lltså, detta är FJÄRDE valvakan där Tv4 i stort sett bara hittat vänsterfolk att intervjua.
2016-03-15, 23:04
Medlem
Socialkonservativs avatar
Istället för att fylla hela tråden med att klaga på svensk media, (som vi redan vet är usla), byt kanal och följ vad som händer i valet istället.
2016-03-15, 23:05
Bannlyst
Citat:
Jo, fast han har ju varit rökt ett tag nu tycker jag. Hoppas på två presskonferenser i natt från Rubio och Kasich om att de slänger in handduken. Både kommer självklart säga att de nu stödjer Cruz, vad annars?

Japp, men i och med Florida får ett kvitto
Citat:
Gissar (Hoppas) för övrigt på 51,1% segerkross för Sanders i Florida. I Ohio ligger han på 40% i opinionsundersökningarna, låter lovande; de har ju spått alldeles för låga siffror för honom tidigare.
Hoppas jag också. Inte för Sanders skull, men det vore bra om han lyckades öka polariseringen i D ytterligare, så att pro-Sanders väljarna aldrig skulle rösta på korrupta Hillary
2016-03-15, 23:05
Medlem
tuffkatts avatar
Herregud vilken onödig totalsågning av Trump där, av reportern på plats. På frågan om "valfusk" så började han prata om att Trump "säger så mycket med så lite innehåll".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in