2016-03-01, 09:20
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amnia
Hur ser det ut på ketamin-fronten? (jag har sett alphabrain... de har den där 2-flouro-keta... är det lika värt att beställa det, jag vill ju egentligen ha just äkta keta, men kanske funkar lika bra eller?)

Verkar ju va en jävla "fin i kanten"-substans som bara de absolut coolaste kidsen kan få tag på här i Sverige... En gång var 6e månad får jag höra något om en mytomspunnen människa, typ "någon brorsas fågels katt" som kanske kan ordna det denna gång, men det händer aldrig...

Inget inrikes keta tillgängligt någonstans?

Jag har ingen erfarenhet av vanlig Ketamin, dock av denna. Tycker det är en mycket trevlig substans. Vissa som har erfarenhet av båda föredrar rentav 2F-keta, så det kan säkert vara värt att ge det en chans, även om du är ute efter vanligt.
Vanligt Ketamin finns emellanåt på FS.
2016-03-07, 12:26
Medlem
Malrs avatar
Hur är TT numera? De är alltid snabba på att svara när man lägger order, nu får jag är frågan vad som händer med ordern som betalats obesvarat sen förra veckan. Vart rätt stor order för mig så blir orolig.
2016-03-07, 13:27
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Hur är TT numera? De är alltid snabba på att svara när man lägger order, nu får jag är frågan vad som händer med ordern som betalats obesvarat sen förra veckan. Vart rätt stor order för mig så blir orolig.
Ptja. Kollar du föregående sida, och den före det, så ser du att det inte är årets shop iallafall. Om du nu får något så räkna inte med att få märkta substanser, och var även beredd på att få fel produkt. Så ifall det dyker upp, testa smått är mitt tips.
2016-03-07, 20:25
Medlem
Någon som känner till en shop som har bra 4-ACO-DMT eller MET?
Lite nyfiken på ETH-LAD också, är chemikazes av god kvalite?
2016-03-07, 20:31
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Ptja. Kollar du föregående sida, och den före det, så ser du att det inte är årets shop iallafall. Om du nu får något så räkna inte med att få märkta substanser, och var även beredd på att få fel produkt. Så ifall det dyker upp, testa smått är mitt tips.

Fan, det är enna synd att den där tomten får härja på... Det skulle funnits ett Flugsvamp för RC, tycker jag (alternativt att de släppte in fler substanser på FS). På Flugsvamp hade TT blivit avstängd med en gång.
2016-03-14, 15:49
Bannlyst
Stor eloge till alphabr**n.*u för snabb leverans. Hade lagt en ny order på deras keta i torsdags och fick paketet idag.
2016-03-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Någon som känner till en shop som har bra 4-ACO-DMT eller MET?
Lite nyfiken på ETH-LAD också, är chemikazes av god kvalite?
Deras ETH-LAD är det inget fel på, tror det är samma blotters som cirkulerar i övriga europa.

Angående MET är jag också intresserad, någon som vet var det kan finnas? Eller syftade du kanske på 4-AcO-MET?
2016-03-15, 19:19
Medlem
GregorSpencers avatar
Har någon testat Chemikazes 2C-B-FLY? Eller marquis-testat det? Inte för att sprida panik i onödan, men det vore ju lite trist om det inträffar en ny Bromo-DragonFLY-skandal.
2016-03-15, 19:23
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregorSpencer
Har någon testat Chemikazes 2C-B-FLY? Eller marquis-testat det? Inte för att sprida panik i onödan, men det vore ju lite trist om det inträffar en ny Bromo-DragonFLY-skandal.

I 2C-B-Fly-tråden ( (FB) 2c-b-fly) finns det folk som vittnar om lyckade försök.
2016-03-16, 18:14
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:

Blir nog ingen skandal nu, dessutom berodde just dom två dödsfallen på att dom va kontaminerade med något, dessutom va det en annan substans än va det skulle va. Butiken som sålde dom har upphört har jag för mig.

Jag har provat än men fick inte jätte mycket effekt så väntar med att skriva rapport tills jag provat 2 st.

Butiken är grön och packar bra och diskret, absolut inget att anmärka på hos dom. Även om jag personligen hade föredragit pulver istället för pellets.
2016-03-17, 08:44
Medlem
GregorSpencers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Blir nog ingen skandal nu, dessutom berodde just dom två dödsfallen på att dom va kontaminerade med något, dessutom va det en annan substans än va det skulle va. Butiken som sålde dom har upphört har jag för mig.

Jag har provat än men fick inte jätte mycket effekt så väntar med att skriva rapport tills jag provat 2 st.

Butiken är grön och packar bra och diskret, absolut inget att anmärka på hos dom. Även om jag personligen hade föredragit pulver istället för pellets.
Ja, dödsfallen berodde på att det var Bromo-DragonFLY, som alltså är en annan substans (jag har skrivit ett längre inlägg om detta i 2C-B-FLY-tråden). Det skulle kunna inträffa igen om det kommer fler batchar då 2C-B-FLY och Bromo-DragonFLY har en mycket snarlik kemisk struktur, så det skadar inte att vara försiktig.

Men Chemikaze är gröna som sagt. De har batchen från UK som är gula pellets med brytskåra på ena sidan och "10" på andra sidan.
2016-03-17, 19:34
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ja, dödsfallen berodde på att det var Bromo-DragonFLY, som alltså är en annan substans (jag har skrivit ett längre inlägg om detta i 2C-B-FLY-tråden). Det skulle kunna inträffa igen om det kommer fler batchar då 2C-B-FLY och Bromo-DragonFLY har en mycket snarlik kemisk struktur, så det skadar inte att vara försiktig.

Men Chemikaze är gröna som sagt. De har batchen från UK som är gula pellets med brytskåra på ena sidan och "10" på andra sidan.

Ja jag såg senare att du hade ett mer djupgående utlägg där, mycket bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in