Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-15, 00:07
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Bästa Trump-talet hittills? Otroligt energiskt och sammanhängande för en gång skull.

Håller med, mycket snyggt inflikat där om att man måste gå o rösta även om man är döende. Går du till doktorn vilket kommer vara för dyrt, vi skall riva upp ObamaCare, så måste du ändå gå och rösta, tänk på dina barn etc.

Bästa talet hittills!
2016-03-15, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Bästa Trump-talet hittills? Otroligt energiskt och sammanhängande för en gång skull.

Ja det rullar på ikväll, han kanske fått något bra besked för energin är hög och han har bra flöde i talet.
2016-03-15, 00:15
Medlem
Jäklar vilken energi!
2016-03-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Ni måste läsa följande artikel av legenden Patric J Buchanan

Han stod för i princip Trumps politik (vad gäller nej till illegal invandring, konservativa Högsta domstols utnämningar och handelsavtal) i valrörelserna 1992, 1996 och 2000.

Pat vore min dröm som vice president fast han kanske inte drar tillräckligt med nya röster i valet för att bli vp. Och är lite för gammal. Kanske Ben Carson drar fler väljare.

I artikeln skriver han kortfattat om elitens planer för att stoppa Trump.

Här Huffington Posts längre originalartikel

Finns det verkligen något intressant där? När jag ser att Buchanan skrivit något så känns det ofta meningslöst att läsa det.

Jag tycker att din logik är konstig. Eftersom Trump liknar Buchanan till viss del så finns så eliminerar ju det totalt behovet av honom som vice-president.

Nu har jag läst och jag ser ingenting om "elitens" planer som är okänt eller ens överraskande.

Veto från mig! Bortkastad tid att läsa.
2016-03-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smuuuuurfen
Ja det rullar på ikväll, han kanske fått något bra besked för energin är hög och han har bra flöde i talet.

Väldigt högt tempo även i chatten. Ser ut som tiotusentals kommenterar hans tal.
2016-03-15, 00:19
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vem vill du då experten10 se som VP?

Dels vem som drar mest röster i valrörelsen och dels vem som skulle bli bäst president om olyckan var framme?

Eller kanske en mix av dessa två mål.
Senast redigerad av freeriderXII 2016-03-15 kl. 00:24.
2016-03-15, 00:22
Medlem
Jag har förmodligen lyssnat på alla Trumps rallyn, och detta är helt klart topp tre. Hoppas det räcker för att säkra Ohio imorgon. Vi har spännande timmar framför oss
2016-03-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vem vill du då experten10 se som VP?

Jag vet inte riktigt.

Det kan inte enbart handla om röstmaximering. Det måste vara något att bygga vidare på också.

Denna gubbe har nämnts i tråden och jag ser inte något att ogilla..

https://en.wikipedia.org/wiki/Kris_Kobach
2016-03-15, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Jag har förmodligen lyssnat på alla Trumps rallyn, och detta är helt klart topp tre. Hoppas det räcker för att säkra Ohio imorgon. Vi har spännande timmar framför oss

Undra om det har något att göra med att han inte blivit avbruten en enda gång, det va länge sen det hände och jag har sett dom flesta också.
2016-03-15, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Men han säger väl ungefär samma sak under alla rallyn?
2016-03-15, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm

Jo visst, men det handlar om energi, hur han säger det, att inte byta ämne för ofta, hålla röd tråd, inte bli avbruten etc etc etc.
2016-03-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm

Självfallet, och det har fungerat mycket väl hittils. Det handlar dock om han lyckas att fånga publikens engagemang eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in