Bästa Trump-talet hittills? Otroligt energiskt och sammanhängande för en gång skull.
Håller med, mycket snyggt inflikat där om att man måste gå o rösta även om man är döende. Går du till doktorn vilket kommer vara för dyrt, vi skall riva upp ObamaCare, så måste du ändå gå och rösta, tänk på dina barn etc.
Han stod för i princip Trumps politik (vad gäller nej till illegal invandring, konservativa Högsta domstols utnämningar och handelsavtal) i valrörelserna 1992, 1996 och 2000.
Pat vore min dröm som vice president fast han kanske inte drar tillräckligt med nya röster i valet för att bli vp. Och är lite för gammal. Kanske Ben Carson drar fler väljare.
I artikeln skriver han kortfattat om elitens planer för att stoppa Trump.
Finns det verkligen något intressant där? När jag ser att Buchanan skrivit något så känns det ofta meningslöst att läsa det.
Jag tycker att din logik är konstig. Eftersom Trump liknar Buchanan till viss del så finns så eliminerar ju det totalt behovet av honom som vice-president.
Nu har jag läst och jag ser ingenting om "elitens" planer som är okänt eller ens överraskande.
Jag har förmodligen lyssnat på alla Trumps rallyn, och detta är helt klart topp tre. Hoppas det räcker för att säkra Ohio imorgon. Vi har spännande timmar framför oss
Jag har förmodligen lyssnat på alla Trumps rallyn, och detta är helt klart topp tre. Hoppas det räcker för att säkra Ohio imorgon. Vi har spännande timmar framför oss
Undra om det har något att göra med att han inte blivit avbruten en enda gång, det va länge sen det hände och jag har sett dom flesta också.
Men han säger väl ungefär samma sak under alla rallyn?