2016-03-14, 21:47
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Hur känner du inför det faktum att Christer klarade av ett lögndetektortest? Visst hade han skådespelartalanger, men att en tjackpundare skulle vara diciplinerad nog att klara det, fat chance!
CP besöket sin doktor helt allena innan TV-sändningen. Kan ha fått beta-blockerare utskrivna. En läkarstudent som tagit ett sådant piller sa mig att man blir sittande på en stol och reser sig inte ens från den, vilket ju är bra om man ska plugga för en krävande tenta och har en bok med sig

https://sv.wikipedia.org/wiki/Betablockerare
Ingen risk för stresshormoner med sådant i kroppen. CP kände kanske till mer än "speed"
Citera
2016-03-14, 21:53
Medlem
Flygare.Ss avatar
Den störste pajasen här på detta forum så är det du boboslacke. Normalt på ett diskussionsforum så diskuterar man saker på ett anständigt vis. Men inte du. Berättar jag något, tex om JägarNisse, ja, då påstår du helt fräckt att det är lögn. Utan några som helst belägg för dina påståenden, bara idiotiska antaganden. Som om jag skulle få för mig att ljuga, och det påstår du utan någon som helst skam i kroppen. Är du inte riktigt klok? Är det din egen lögnaktiga retorik som gör att du antar att andra skulle få för sig att ljuga. Jag själv skulle aldrig komma på tanken. Finns inte på kartan. Eller är det så att du har någon särskild agenda för ditt agerande?

Jag ska ge ett exempel till.
Strax före midsommar 2014 råkade jag ut för en händelse och jag hamnade på sjukhus i två veckor. Det finns en bakgrundshistoria, men jag själv har aldrig skrivit om det. En engelsk författare och journalist jag känner som jag har haft en del kontakt med. Han har bla skrivit en bok om Palme, ”The Life and Death of Olof Palme: A biography.” Jag diskuterade händelsen med honom. Vad jag inte visste var att han hade en blog och han la ut historien.
Men du, Flashbacks pajas NR 1 alias boboslacke agerar på ett oerhört bedrägligt vis.
Och vips så har jag påstått att Eugene de Kock har planlagt ett attentat på mig från sitt fängelse!! Ska man skratta eller gråta? Helt korkat och gripet ur luften. Totalt utan sanning. Var har du fått det ifrån??

Här kommer ytterligare exempel på dina förvanskningar och falska retorik.
Citat boboslacke

”När någon sedan försöker påstående att Williamsson skulle "värvat" och utbildat samt beordrat EDK att som var överste att utföra mordet så kan man bara gapa av förvåning hur okritiskt naiva vissa kan vara”

Helt sanslöst förvanskning. Vad jag skrev var att de Kock var handplockad från Koevot trupperna i Namibia tillsammans med John Adam, senare spionchef i Europa, när det gäller sprängningen av ANC:s huvudkontor i London. Där Craig Williamson stod för planläggningen. Och EDK blev före uppdraget i London, utbildad för uppdraget att vistas som agent i ett europeiskt land på Craig Williamsons Daisy farm, som låg ca en mil från Vlakplaas.

Och då kommer du den bedräglige boboslacke in och bakar ihop ett påstående att någon har skrivit att Craig Williamson beordrat överste EDK att utföra mordet. Vem har skrivit det så det fick dig att gapa av förvåning? Åter igen exempel på förvanskad retorik och lögn. Och hur fan menar du att den informationen skulle kommit ut om så hade varit fallet? Skulle Craig eller EDK berätta det?

Här nedan kan du läsa en intervju med underrättelseagenten Vic McPherson som samarbetade med Craig W och som själv deltog i den välplanerade operationen under sprängningen av ANC:s HK i London 1982.
Du kan också läsa om det i Anemari Jansens bok ”Eugene de Kock” som kom ut förra året, där de Kock berättar själv när Craig W besökte Koevoet i Namibia och EDK blev handplockad för uppdraget. Om boken ”Jansen had exclusive access to De Kock’s family as well as former Koevoet and Vlakplaas colleagues. She paints a picture of a highly intelligent but complex individual who was an outsider since childhood.”

Vic:
The reason why we chose Eugene de Kock and John Adam was
we did a lot of visits to Koevoet in Namibia.
Interviewer: But you say you wanted specific people to protect you. Who
were the people fit for such a job.
Vic: For those people we had chosen Eugene de Kock. We went
through all our courses together. We came a long way together
in the force, and of course, also John Adam, who I’ve met at
Koevoet.

Ytterligare ett exempel på påstående som saknar grund.
Citat Boboslacke
Att Craig eller någon av hans vänner som den numera i Sverige bosatte man som pekat ut EDK som mannen på Arlandafilmen skulle ha någon trovärdighet utan konkreta omständigheter är naturligtvis uteslutet. Klara hämndmotiv finns där och inget oberoende som styrker saken med fakta.

Menar du att GH inte skulle vara trovärdig och skulle ha ett klart hämndmotiv för att peka ut de Kock på Arlanda? Lägg fram dina belägg, så kan jag sedan skriva till GH och visa på vad du har och komma med i det fallet, så får vi se vad han har för kommentar till det. Men oavsett så kan jag ju ställa frågan om det du påstår.
Senast redigerad av Flygare.S 2016-03-14 kl. 22:09.
Citera
2016-03-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygare.S
Den störste pajasen här på detta forum så är det du boboslacke. Normalt på ett diskussionsforum så diskuterar man saker på ett anständigt vis. Men inte du. Berättar jag något, tex om JägarNisse, ja, då påstår du helt fräckt att det är lögn.

Ja jag vårar säga att det är en mycket dålig lögn. När du breder ut dina anekdoter om din promenad i skogen med Jägarnisse, dina påståenden kring hur många som rensades ut, hur många plutoner det var, och använder märket för befälskursen som fallskärmsjägarmärket mm så förstår alla att du skarvar lika mycket som utredaren gjorde. Särskilt de som faktiskt har kunskaper kring detta som man inte kan googla eller fantisera sig till.

En ännu sämre lögn är när du påstår dig utsatt för förgiftning genom beröring av din axel och att krafterna som inte ville att du avslöjade "sanningen" om EDK ligger bakom när inte ens den underrättelsetjänst som gjort sig känd för att använda och utveckla gifter för lönnmord klarat det och De forna mördargängens makt är fullständigt bruten. Då är du i en drömvärld som hör fiktionens värld till.

Att du sedan inte kan hålla reda på vare sig vilka grader eller modus folk har utan klipper och klistrar fritt för att få ihop det är bara tragiskt.

Du har inte mycket att komma med och måste brodera fram argument ur tomma intet. Påståenden om likheter mellan EDK, en teckning och CP som ingen tror på. Egna påståenden om att du plötsligt känt igen en man du tidigare sagt påminde om CP som EDC och sedan en film från Arlanda där du påstår att denne måste vara EDK och därmed är det klarlagt att denne är mördaren trots att det finns saker som indikerar något helt annat. I samtliga fall är nyckelvittnet du själv. Med trovärdigheten att du redan pekat ut någon annan.

Eftersom ingen tror på dig anlitar du en kompis med mycket tvivelaktigt förflutet som charmade en tjej för att komma undan sitt eget ansvar och den sydafrikanska rättvisan som dessutom enligt vad du tidigare sagt ingått i din "undersökningsgrupp" som plötsligt också känner igen EDC med 100% säkerhet efter 30 år. VI kan den storyn. PU köper inte det utan försöker ta reda på männens identiteter och det gör inte jag heller. Du har absolut inget av substans att framföra precis som Utredaren trots milslånga citat från olika källor aldrig kunde visa att en enda sak i hans sydafrikaspår Diamantspåret var sann. Samma kryddor med fantasier.. samma lögner.

Ge dig nu. Du är redan ett åtlöje. Gör det inte värre.
Citera
2016-03-14, 22:25
Medlem
Flygare.Ss avatar
Det så kallade "Sydafrikaspåret" leder rätt in till grupperingar inom SÄPO. Spionen ”Bengt” agerade sannolikt både för SÄPO och sydafrikanska underrättelsetjänsten, det finns en del som tyder på det. Honom ville SÄPO inte utreda. De påstod att hans spionuppdrag för Sydafrikas räkning vid tiden för mordet på Olof Palme var preskriberat, men ”Bengt” verkade för en regim som hade makten i Sydafrika ända fram till valet 1994. Alltså 22 år. För spionbrott är preskriptionstiden 25 år. SÄPO ville inte utreda spionen Bengt, trots att han var bekräftad av Sydafrikas spionchef i Europa John Adam. Varför då? Och så lämnade de över det till PU där det lär samla damm, för när det gäller säkerhets och underrättelsevärlden kommer PU sannolikt inte vidare.
Citera
2016-03-14, 22:52
Medlem
Citat:
Det så kallade "Sydafrikaspåret" leder rätt in till grupperingar inom SÄPO. Spionen ”Bengt” agerade sannolikt både för SÄPO och sydafrikanska underrättelsetjänsten, det finns en del som tyder på det.

Tja det är ju din kompis sedan den tiden Hasselbom som ligger bakom de antydningarna att Bengt skulle ha varit Sydafrikansk spion. Ingenting i hela hans karriär och gärning har visat något som styrker det. Än mindre att han skulle varit anställd av Säpo. Kopplingen (åter är Hasselbom enda källan) med dig i bakgrunden att Bengt skull haft kontakt med Arne som i sin tur skulle var "vän" med Hjälmrot (det här utspelar sig alltså efter Palmemordet)

Med det drar du slutsatserna att mordet på Palme utfördes av Sydafrika med Hjälmrot som länk in på Säpo med andra ord är det klappat och klart.

Det är alltså dessa uppgifter som Säpo vägrat att utreda. Du förstår att man måste ha något konkret att gå på inte lösa spekulationer för att utföra en undersökning. Särskilt om anklagelserna rör högste chefen!

Men bra då vet vi. Hjälmrot döljer att Bengt är en spion för sydafrika som deltar i mordet på statsministern för att en bekant till en bekant känner honom. Oj det var imponernade. Hjälmrot stod alltså bakom Palmemordet i maskopi med Sydafrika. Så enkelt det kan vara!
Citera
2016-03-15, 00:22
Medlem
Flygare.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Ja jag vårar säga att det är en mycket dålig lögn. När du breder ut dina anekdoter om din promenad i skogen med Jägarnisse, dina påståenden kring hur många som rensades ut, hur många plutoner det var, och använder märket för befälskursen som fallskärmsjägarmärket mm så förstår alla att du skarvar lika mycket som utredaren gjorde. Särskilt de som faktiskt har kunskaper kring detta som man inte kan googla eller fantisera sig till.

En ännu sämre lögn är när du påstår dig utsatt för förgiftning genom beröring av din axel och att krafterna som inte ville att du avslöjade "sanningen" om EDK ligger bakom när inte ens den underrättelsetjänst som gjort sig känd för att använda och utveckla gifter för lönnmord klarat det och De forna mördargängens makt är fullständigt bruten. Då är du i en drömvärld som hör fiktionens värld till.

Att du sedan inte kan hålla reda på vare sig vilka grader eller modus folk har utan klipper och klistrar fritt för att få ihop det är bara tragiskt.

Du har inte mycket att komma med och måste brodera fram argument ur tomma intet. Påståenden om likheter mellan EDK, en teckning och CP som ingen tror på. Egna påståenden om att du plötsligt känt igen en man du tidigare sagt påminde om CP som EDC och sedan en film från Arlanda där du påstår att denne måste vara EDK och därmed är det klarlagt att denne är mördaren trots att det finns saker som indikerar något helt annat. I samtliga fall är nyckelvittnet du själv. Med trovärdigheten att du redan pekat ut någon annan.

Eftersom ingen tror på dig anlitar du en kompis med mycket tvivelaktigt förflutet som charmade en tjej för att komma undan sitt eget ansvar och den sydafrikanska rättvisan som dessutom enligt vad du tidigare sagt ingått i din "undersökningsgrupp" som plötsligt också känner igen EDC med 100% säkerhet efter 30 år. VI kan den storyn. PU köper inte det utan försöker ta reda på männens identiteter och det gör inte jag heller. Du har absolut inget av substans att framföra precis som Utredaren trots milslånga citat från olika källor aldrig kunde visa att en enda sak i hans sydafrikaspår Diamantspåret var sann. Samma kryddor med fantasier.. samma lögner.

Ge dig nu. Du är redan ett åtlöje. Gör det inte värre.

Jag kan bara säga att du är fullständigt oförbätterlig. Jag fattar inte att man helt fräckt kan påstå att någon sitter och ljuger. Jag skulle aldrig i helvete få för mig att ljuga. Det finns inte på kartan.
När det gäller PU så kan jag nämna några saker.
Jag mailade över mitt material till PU i januari 2015. Tydligen gick de igång på det. För den 27 januari var jag kallad till ett möte. I det rummet vi samlades, hade de dragit upp det bildcollaget jag skickat på de Kock och BW:s teckning från Grand till A3:s storlek, några kopior låg framme på bordet. Alla var överens (vi var sex stycken personer i rummet) att teckningen visade på en slående likhet med just de Kock och BW:s teckning. Inte bara detaljmässigt utan även ansiktsuttryck. Och det är ju deras sak att avgöra. Och jag antar att de har erfarenhet sedan tidigare inom detta område. Vad som var intressant i sammanhanget var ju att hennes teckning hade tidigare påståtts föreställa Christer Pettersson. Ingen hade före mig kopplat de till de Kock, och jag säger det igen det är ju deras sak att avgöra värdet av den teckningen. Spelar ju ingen roll vad jag tycker. De kock var de tämligen övertygad om att han var den som syntes på filmen, men det är ju inte på mitt vittnesmål. Men det som de reagerade mest över var personen som står framför den utpekade de Kock som på en Arlandafilm syns i profil. Därför är jag väldigt förvånad när de nu säger att de fortfarande efterlyser identiteten på dessa två män och samtidigt inte visar bilden på den förmodade svensken i profil? Finns ju inte en chans att någon kan känna igen honom bakifrån. På den senaste presskonferensen, samma sak där, bara bild bakifrån på honom. Han förmodas ju vara svensk! Visa då profilbilden. När de efterlyste den s.k Arlandamännen i TV 4 krimkvarten med Hasse Aro, samma sak där. Bara bild på den förmodade svensken bakifrån. Jag ringde då Dag och frågade om just den saken. Då svarade han att det blev lite fel. Varför efterlyser de inte männen via TT så det publiceras i alla svenska tidningar och då på ”svensken” på den profilbild som finns. Då finns det ju chanser att någon granne, bekant eller släkting etc skulle kunna känna igen han. Hittills är det ju bara en halvdan insats från deras sida. Varför finns det en broms? Den är ju uppenbar. Kan det vara så att svensken har en blå snutskjorta på sig. Fan trot. Det känns som de inte vill gå till botten med uppsalget.
Citera
2016-03-15, 00:25
Medlem
Kennexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 14thInt
https://mobile.facebook.com/Stenstan/photos/a.174022352617397.45035.160758720610427/955096411176650/?_rdr

Åkes pojkar?

Där var Jan Guillou med ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Achtung Panzer
Förre regementschefen Åke Skarp, Vadstena, har avlidit i en ålder av 90 år. Hans närmaste är hustrun Märta, född Kugelberg.. http://www.st.nu/slakt-o-vanner/till-minne-av-ake-skarp
Får mig att fundera över SAF-chefen Kugelbergs medlemskap i Lindencronas ledningsgrupp.

Åke deltog aktivt i många föreningar som bland annat Sundsvalls Rotaryklubb, där han varit president, samt i många frivilliga försvarsorganisationer.

"samt i många frivilliga försvarsorganisationer" och grupper kanske...eller medveten om...?

Citat:
Ursprungligen postat av 14thInt
Det här blir ju bara mer intressant. Såväl i andra länken ovan som i denna framgår att en Märta Elisabeth Kugelberg var halv kusin till Bertil Kugelbergs far.
http://www.mattiasloman.se/any/index.php?title=Kugelberg

Hon var också moster till Sverker Åström:
http://www.dn.se/dnbok/kurt-malarstedt-faderskap-som-fick-forhinder/

Så då hittar vi SÅ mor Brita f 1885 i Tab 21
http://www.mattiasloman.se/any/index.php?title=Kugelberg

Sverker Åström!

Det är som jag har sagt den som gräver han finner...

Egentligen är detta nog mer normalt än onormalt med dessa släktsamband/släkt med släkten, medlem i samma organisation, förening, parti, företag, fack, någon verksamhet inom totalförsvaret m.m.
Från stat, län och ner till kommuner runt om i Sverige. Så det är kanske inte så konstigt att man kunde bygga upp Stay Behind och olika "grupper".
Finns det några pålitliga i X-Köping till att verka i IB/SB/Barbro/o.s.v.

Det är nog därför det är så tyst om dessa "historiska händelser" inom landet. De fanns men var rejält osynliga, för en Svensk Tiger! De hade tur att inte internet fanns då!

Kanske DU som läsare av tråden kan "gräva" och tillföra nya fakta om folk och händelser runt MOP!
Citera
2016-03-15, 01:14
Medlem
Citat:
Jag kan bara säga att du är fullständigt oförbätterlig. Jag fattar inte att man helt fräckt kan påstå att någon sitter och ljuger. Jag skulle aldrig i helvete få för mig att ljuga. Det finns inte på kartan.
Det är ju bara att lägga fram bevis då. Du finns inte med i listorna.

Citat:
Jag mailade över mitt material till PU i januari 2015. Tydligen gick de igång på det. För den 27 januari var jag kallad till ett möte. I det rummet vi samlades, hade de dragit upp det bildcollaget jag skickat på de Kock och BW:s teckning från Grand till A3:s storlek, några kopior låg framme på bordet. Alla var överens (vi var sex stycken personer i rummet) att teckningen visade på en slående likhet med just de Kock och BW:s teckning. Inte bara detaljmässigt utan även ansiktsuttryck.

Citat:
Det känns som de inte vill gå till botten med uppsalget.

Du motsäger dig själv i samma inlägg!

Först går de igång sedan vill de inte gå till botten med tipset för att antyder du. Personen har en polisskjorta. Ja ja. EDK var alltså svensk polis och när de upptäcker det så är det locket på.

Jag kan tänka mig så här. Du har upprepat både direkt och tillsammans med andra kommit med tips sedan 1986 som pekar i olika riktningar. Du har sedan en tid lobbat hårt för dina slutsatser på sociala medier och till olika personer och påstått att PU är intresserade av dina tips utan att du alls kontaktat dem. När du väl gör det så beslutar dom att starta en utredning om dig och ber dig komma så de kan känna dig på pulsen. För säkerhets skulle är flera personer med så att du inte kan fantisera på sociala medier om dina kontakter, kanske även någon som skall profilera dig eller utvärdera dig som person eftersom man har en dubiös historik på dig där du upprepat anklagat PU för att ignorera dig. De ber dig berätta och får inte mycket ut av det. Tackar för titten men bedömmer det inte som intressant att gå vidare utan hänvisar dig till vidare kontakter med "arkivarien" som håller i alla begäranden om utlämnande av handlingar och som hanterar foliehattarna.

När de inte visar intresset du förväntar dig måste de naturligtvis vara i maskopi med männen på filmen. Lysande Sherlock. Lysande!

Du har löst det. EDK mördade Palme med stöd av Hjälmrot och Bengt och kanske Arne också och PU vågar inte gå vidare med det eftersom EDK eller var det kompisen som talar svenska i den röda kepsen har polisskjorta och alltså är en kollega i någon slags symbios med EDK.

Jag tror vi har bilden klar för oss!
Citera
2016-03-15, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FurirRevaer
Vad är det här för lirare (bortsett från att han är en gammal festfixare som dömts för narkotikabrott)? Svammel? Killen bodde på Regeringsgatan 93 vid tiden för MOP. Vet han nå´t och i så fall vad eller är det bara nojigt blaj?

https://www.facebook.com/SvenvonEssen?fref=ts

Saker som talar för att han vet något är (förutom den lägliga bostaden) att han har en bror som tidigare var Norrmalmspolis och som hade del i att han nu åkte fast

Enligt egen utsago också relationer till diverse politiker, affärsmän och höga polischefer (som han kan ses posera på bild med) som han kanske inte ser någon anledning att vara lojala mot längre. Spekulerar...
Citera
2016-03-15, 05:17
Medlem
ieshos avatar
Finns det någon i tråden förutom Flygare.S som har träffat "löjtnant X" aka "löjtnant Nilsson" aka "Jägarnisse"? Han tycks ha blivit en kultfigur i vissa kretsar och det kunde vara intressant med ytterligare förstahandsinformation. Om inte annat så för att kunna avskriva honom eller åtminstone kunna klargöra misstankarna mot honom som inblandad i mordet på Palme.

Beträffande PUs intresse för Flygares teori om EdKs inblandning, är det inte ett dåligt tecken egentligen? Skulle PU verkligen engagera sig i ett hett spår?
Senast redigerad av iesho 2016-03-15 kl. 06:00.
Citera
2016-03-15, 08:06
Medlem
Flygare.Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboslacke
Tja det är ju din kompis sedan den tiden Hasselbom som ligger bakom de antydningarna att Bengt skulle ha varit Sydafrikansk spion. Ingenting i hela hans karriär och gärning har visat något som styrker det. Än mindre att han skulle varit anställd av Säpo. Kopplingen (åter är Hasselbom enda källan) med dig i bakgrunden att Bengt skull haft kontakt med Arne som i sin tur skulle var "vän" med Hjälmrot (det här utspelar sig alltså efter Palmemordet)

Med det drar du slutsatserna att mordet på Palme utfördes av Sydafrika med Hjälmrot som länk in på Säpo med andra ord är det klappat och klart.

Det är alltså dessa uppgifter som Säpo vägrat att utreda. Du förstår att man måste ha något konkret att gå på inte lösa spekulationer för att utföra en undersökning. Särskilt om anklagelserna rör högste chefen!

Men bra då vet vi. Hjälmrot döljer att Bengt är en spion för sydafrika som deltar i mordet på statsministern för att en bekant till en bekant känner honom. Oj det var imponernade. Hjälmrot stod alltså bakom Palmemordet i maskopi med Sydafrika. Så enkelt det kan vara!

"Bengt" är bekräftad som spion för Sydafrikanska apartheidregimen av polismannen Jan-Åke Kjellberg som arbetade för TRC. Klara tydliga dokument om den saken.

Bengt lämnade information både före och efter mordet om samma organisationer, nämligen ANC:s verksamhet i Sverige och organisationen ISAC. Före mordet lämnade han information också om Olof Palme. Efter mordet på Palme jobbade han för att misskreditera ANC bland svenska politiker och med hjälp av politisk lobbing pushade för stöd åt mer högerorienterade sydafrikanska Buthelezis- Inkatha Freedom Party.

Nej, Hjälmrot tror jag inte hade koll på vad som försiggicks, där överdriver nog "Bengt" när han pratar om motsvarigheten till chefen för sydafrikanska Securitybranch Johan Coetzee. Jag pratar om grupperingar inom SÄPO som "Bengt" hade kontakt med, inte SÄPO som organisation.
Vem som helst begriper att "Bengt" skulle vara en munsbit för både SÄPO och PU istället hävdar man preskription. Finns bara en anledning till det. Sydafrikaspåret går rätt in bland den egna säkerhetspolisen. Det bör väl du känna till.
Senast redigerad av Flygare.S 2016-03-15 kl. 08:48.
Citera
2016-03-15, 08:28
Medlem
Citat:
"Bengt" är bekräftad som spion för Sydafrikanska apartheidregimen av polismannen Jan-Åke Kjellberg som arbetade för TRC. Klara tydliga dokument om den saken.

Bengt lämnade information både före och efter mordet om samma organisationer. Nämligen ANC:s verksamhet i Sverige och organisationen ISAC. Före mordet lämnade han information också om Olof Palme. Efter mordet på Palme jobbade han för att misskreditera ANC bland svenska politiker och med hjälp av politisk lobbing pushade för stöd åt mer högerorienterade sydafrikanska Buthelezis- Inkatha Freedom Party.

Källor på det och hänvisa nu inte till kompisen Hasselbom som du samverkat med förut där du själv är en av källorna med då inte kring EDK.

I vilka sammanhang har Bengt samlat in och lämnat information om Palme och om ANC? Källor tack! Det framgår ganska tydligt att varken grannar, vänner kollegor eller andra har märkt något prosydafrikanskt hos Bengt!

På vilket sätt är han bekräftad som spion. Vi talar nu om ganska gamla uppgifter som inte lett någonstans.

Hur var det med polisskjortan? Tar du tillbaka uppgiften om att det är orsaken till att PU inte "går till botten" med dit Arlandafilmsspår och att ingen oberoende pålitlig källa bekräftar dina påståenden?

Hasselbom pekar ju ut Hjälmrot och ingen annat som den person som du påstår är Säpokontakt till Bengt i samverkan kring Palmemordet! Tar du tillbaka den uppgiften också så att dina påståenden om koppling EDK och Svenska operatörer faller samt att kopplinget du hävdat till Säpo faller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in