Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-14, 18:16
Medlem
freeriderXIIs avatar
Hur ser du själv på Västerlandets överlevnad experten?

Kan ett Europa i framtiden eventuellt dominerat av Islam kallas västerländskt?

Har vita amerikaner rätt att känna sig oroliga för att deras egen grupp snart är i minoritet i USA eller skall de välkomna det faktumet?
2016-03-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Hur ser du själv på Västerlandets överlevnad experten?

Kan ett Europa i framtiden eventuellt dominerat av Islam kallas västerländskt?

Har vita amerikaner rätt att känna sig oroliga för att deras egen grupp snart är i minoritet i USA eller skall de välkomna det faktumet?

Blanda inte ihop saker. Att de som skriver på amren, i synnerhet de som kommenterar artiklarna är idioter och att Jared Taylor själv inte är särskilt mycket mer intelligent är en helt annan sak än de frågor du ställer.

Du vet väl mycket väl att jag stött Trump sen i juli i denna tråd? Då var det bara du och jag.
2016-03-14, 18:20
Medlem
Oddsen inför i morgon har inte ändrats på väldigt länge. Ingen verkar veta hur det slutar i morgon.
2016-03-14, 18:24
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Blanda inte ihop saker. Att de som skriver på amren, i synnerhet de som kommenterar artiklarna är idioter och att Jared Taylor själv inte är särskilt mycket mer intelligent är en helt annan sak än de frågor du ställer.

Du vet väl mycket väl att jag stött Trump sen i juli i denna tråd? Då var det bara du och jag.

Jo det är kul att se många komma över till rätt sida.

2016-03-14, 18:28
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jo Jared undviker den stora vita elefanten i rummet.

Det gör Trump också av förståeliga skäl. Det lönar sig inte retoriskt.
2016-03-14, 18:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Är du full?
De kom för att störa. Förstår du det inte det?

Vänta tills han blir president! Då kommer han att ha ansvaret för säkerhet = fängsla de som förhindrar andra att yttra sig
Annars håller med. Man borde skjuta ihjäl dem, speciellt ISIS-grabben. Självfallet i säkerhetens namn!

Som sagt, jag har hela tiden pratat om fredliga demonstrationer och där innefattar det även de som står utanför en lokal och skriker, så länge inget våld sker så går det inte att fängsla hur som helst.

"daesh grabben" har dock bevisats vara påhittat där hans koppling till daesh var dikterat, även Trump har tvingats backa i sitt påstående även om han gjorde det klumpigt genom att säga att han hämtade den informationen från internet (because everything on the internet must be real...right? )
2016-03-14, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Jo Jared undviker den stora vita elefanten i rummet.

Det gör Trump också av förståeliga skäl. Det lönar sig inte retoriskt.

Där är vi oense. Jag är inte ens säker på vad du pratar om. Men om jag gissar så säger jag att den elefanten är en papperstiger. Vilket visat sig stämma till 100%. Vilket jag visste dessförinnan.

Vad jag menar är att Jared Taylor inte verkar särskilt intelligent. Det är min uppfattning. Kommentatorerna på hans sida är därefter. Jag kommer ihåg att jag lyssnade på någon podcast om Trump där Jared och någon annan diskuterade. Jared fick lära sig ett och annat. Saker som jag som boende i Sverige har full koll på. Men inte hans, som varit "aktiv" i politiken i snart 30 år.

Jared var med och utformade "robocalls" till stöd för Trump. Naturligtvis blev det fiasko av det lilla projektet.
2016-03-14, 18:34
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Relativt snart kommer "en grupp" att spendera resten av sina liv i federala fängelser utan möjlighet till benådning. Och det är inte säkerhetsvakterna.

Självfallet för det är inte säkerhetsvakterna som har tvingat sig in, men livstids fängelse är långsökt, däremot så lär de få böter eller i värsta fall några månader/år i fängelse.
2016-03-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Som sagt, jag har hela tiden pratat om fredliga demonstrationer och där innefattar det även de som står utanför en lokal och skriker, så länge inget våld sker så går det inte att fängsla hur som helst.

"daesh grabben" har dock bevisats vara påhittat där hans koppling till daesh var dikterat, även Trump har tvingats backa i sitt påstående även om han gjorde det klumpigt genom att säga att han hämtade den informationen från internet (because everything on the internet must be real...right? )

Vad innebär en "dikterad" koppling?
2016-03-14, 18:37
Medlem
kristofferGs avatar
Nu vill jag mycket gärna ha de senaste pollarna från Ohio, Missouri, Florida, Illinois och North Carolina!
Tack!
2016-03-14, 18:40
Medlem
Menveds avatar
Det mesta tyder på att Kasich tar Ohio. Ny mätning från Monmouth:

Kasich 40

Trump 35

Cruz 15

Rubio 5

Det kan bli större siffror än så här med tanke på att Kasich har en gigantisk apparat i Ohio som kan se till att hans supportrar kommer till vallokalerna. Om Kasich vinner Ohio så blir det svårt för Trump att få ihop en majoritet på konventet, enligt experter jag läst. Å andra sidan kan han komma att ligga väldigt nära, vilket kan räcka.
2016-03-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Det mesta tyder på att Kasich tar Ohio. Ny mätning från Monmouth:

Kasich 40

Trump 35

Cruz 15

Rubio 5

Det kan bli större siffror än så här med tanke på att Kasich har en gigantisk apparat i Ohio som kan se till att hans supportrar kommer till vallokalerna. Om Kasich vinner Ohio så blir det svårt för Trump att få ihop en majoritet på konventet, enligt experter jag läst. Å andra sidan kan han komma att ligga väldigt nära, vilket kan räcka.

Hur många tror du har förtidsröstat för Rubio? kan bli en fördel för Trump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in