Citat:
Ursprungligen postat av
Fiskpinnet
Återigen detta med att dom inte ge sig in i tvister utlånare emellan. Låter som att det är att vänta sig att fördelningen kommer kännas orättvis.
Tror att det alltid finns människor som känner sig orättvist behandlade oavsätt hur de har behandlats. Tycker det är bra att de säger vad som gäller, tänk om de skulle lägga massor av våra resurser på att försöka göra nån enstaka person nöjd...
De har fokus på att få in pengar vill nån bråka får de göra det i domstol tycker det känns fair....