Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
16-03-13, 00:25
Medlem
har Stesloid och Flunitrazepam på recept.
Ska man försäka på att få nitrazepam på recept?

Tänkte, det är j sömngivande, så det ger mig ju mindre chans att få flunitrazepam utskrivet.
Jag är enbart ute efter recept, så att man kan tillhandahålla sina vänner, och ändå ta ändå.

Vad tycker ni?

Eftersom nitrazepam e sömngivcande, så känns det som att jag blir av med flunisarna och stesoliden.

Vad göra? Har ni förslag?
Citera
16-03-13, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosmums
har Stesloid och Flunitrazepam på recept.
Ska man försäka på att få nitrazepam på recept?

Tänkte, det är j sömngivande, så det ger mig ju mindre chans att få flunitrazepam utskrivet.
Jag är enbart ute efter recept, så att man kan tillhandahålla sina vänner, och ändå ta ändå.

Vad tycker ni?

Eftersom nitrazepam e sömngivcande, så känns det som att jag blir av med flunisarna och stesoliden.

Vad göra? Har ni förslag?
Lite off topic men kan man fortfarande få flunitrazepam utskrivet? Det är ju avregistrerade i Sverige?
Citera
16-03-13, 03:46
Bannlyst
Nitrazepam är väldigt överskattat imo. Skulle hellre välja Sonata över Nitra.
Citera
16-03-13, 07:35
Medlem
Jag har haft Sonata och Nitrazepam. Nitrazepam slår Sonata med hästlängder. Jag är iofs packad dagen efter på Nitra pga halveringstiden, medan 20 mg Sonata går ur kroppen direkt. Sover inte ens på den. Jo 2 timmar eller nåt. Tog en Sonata på kvällen vid läggdags och fick ta en till mitt i natten när jag vaknade.
Citera
16-03-13, 10:51
Medlem
Stesolid är ingen sömntablett.
Men ideen suger.
Citera
16-10-02, 12:03
Medlem
Har nitrazepam på resept. 5mg Mogadon el Apodorm. funkar för sövn och ångest. Men man måste ha uppehald, inte dagligen inntag. Har också remeron altså myrtasapin på resept . noe jag ikke brukar ofte. tycker det funkar helt greit. Har even supplerat med lite rivotril och flunnisar från nätapotek det sista. men kun för mys
Citera
16-10-04, 09:31
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikovcool321
Lite off topic men kan man fortfarande få flunitrazepam utskrivet? Det är ju avregistrerade i Sverige?

Det är bara roches varumärke "rohypnol" man har slutat sälja pga av namnet.

Flunitrazepam från mylan finns fortfarande.
Citera
16-10-14, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Det är bara roches varumärke "rohypnol" man har slutat sälja pga av namnet.

Flunitrazepam från mylan finns fortfarande.

kan fluni från Mylan sammanlignas med från Roche ?
Citera
16-10-24, 05:46
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
kan fluni från Mylan sammanlignas med från Roche ?

Givet 1mg flunitrazepam är 1mg flunitrazepam oavsett tillverkare
Citera
16-10-24, 06:15
Medlem
JiseOnes avatar
Jag tycker nitrazepam är riktigt härliga faktiskt, både att sova på och softa på. Äter inte benso längre visserligen men Diazepam har sedan länge, precis som ikto, helt slutat ha någon effekt på mig.

Nitrazepamen däremot funkar av någon anledning ändå trots att även de har lång halveringstid och inte är potentare än Diazepam - 75-100mg nitra ger mig bra mycket mer än jag skulle få ut även av hästdoser klona/diaz. Varken 100 tals mg med diazepam eller tjugotals med klona får mig i närheten. Var knappt så jag blev avslappnad ens av dom doserna - sista jag åt var efter nyår, ~30 iktorivil och en karta FM0,5or skrämde inte ens bort bakfyllan

Men till din frågeställning så; Ja! Dina flunisar lär plockas bort om du har dom för sömnen och ska ha nitrazepam. Det både tror och hoppas jag, absolut inte för att jag missunnar dig om du lyckas få båda men.. Rimligtvis tar läkaren bort flunisarna om du vill ha nitrazepamen, för då borde han ju anta att det du hade inte funkade.
Citera
16-10-24, 06:46
Medlem
Lekbarns avatar
Flunitrazepam är starkare än nitrazepam, så att byta är meningslöst.

Starkare sömntablett än Flunizar är väl i så fall Halcion (Triazolam) . Men de 0.125 tabletter som finns i Sverige är inte mycket att hurra för.

Vill du ha ha fler och starkare piller så byt Stesolid till Iktrovil 2mg. Lägg till Xanor, säg att du har extrem panikångest. Behåll Flunitrazepamet men försök få ökad dos alternativt lägga till en Imovane/Stilnoct till natten.

Slutligen så är benz ett riktigt helvete att stiga av så bäst vore om du försöker att bara ta ett par dagar i veckan.
Citera
16-12-09, 23:21
Bannlyst
För sömn flunitrazepam
För allmän ångest sömn Stesolid
För ok sömn ibland Nitrazepam ,tolrens höjning redan dag 2
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto