Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-11, 13:12
  #13
Medlem
Jag har nu ätit z-analoger och vanligt benso ett par år testat de mesta man får av läkaren numera. Till en början lyckades jag snacka till mig stilnoct 5 mg senn har jag bara fått bättre och bättre grejer enligt min emning. Hade 2 stess 10 er om dagen i somras och lyckades få ut Mogadon 5 mg efter mycket om och men. Nitrazepam slår Diazepam alla dagar i veckan om man är ute efter effekten 4-5 moggisar gör mig nästan bensad medans 50 mg diazepam mer gör mig skön fysiskt mer rus på nitran alltså. Nu för en månad sen kände jag att jag fick NOLL effekt av stessen har som aldrig upplevt diazepam särskilt bra (dock är den kung vid då amn ligger på avgiftning efter för mkt bruk) så jag sa rakt ut till läkaren att Temesta skulle jag vilja prova står i dagsläget på 1.5 mg om dagen men tycker den är riktigt kung
Btw en fråga till er andra vana bensoättare upplever ni sämre effekt av bensot tex xanor stesolid temesta efetr att ni körde flubromazolam (ni som var nog smarta att avstå denna rävgiftsbenso drog verkligen vinstlotten) . Mina receptorer är helt åt helvete och har inet ätit en flubroma på över 1.5 år och måste hela tiden överdosera mina Nitrazepam för att få önskad effekt. Läkaren säge blankt nej till Flunisar.
Citera
2016-12-23, 20:39
  #14
Medlem
mutemes avatar
Brukar ta ett par imovane och ett par stess, då somnar jag. Melatonin hjälper också fast mest mot mardrömmar. Annars kan du ta en opi samtidigt som den benson dp har utskriven. Du slockar man, men är man inte van är kan vara farligt, ffa andningsdepp.
Citera
2016-12-24, 00:50
  #15
Medlem
mutemes avatar
När jag låg inne på psyket gav dom flytande klona. Säger inte att det är rätt eller fel, konstaterar bara. Det var till dom inagna som inte kunde sova alls. Alltså INGET. Nåja. Sluta försöka få recept på sånt du inte behöver, fuckar bara upp för alla andra.

Är du så jävla desperat efter stålar så skit i att ta dina sömnmediciner och sälj dom.

Idioti.

Edit: har inget som helst minne av att jag skrivit inlägget över....
Citera
2016-12-26, 04:34
  #16
Medlem
squamigeras avatar
Jag känner ingenting på nitrazepam varför vet jag inte jag känner på rohypnol men inte ett smack inte ens somnar på nitrazepam. Fick mogadon utskrivet tror jag tog en sådär 10 stycken 5 mg och då hade jag inte någon direkt tollerans heller. Jag satt ändå uppe den kvällen och pratade med min farmor som om ingenting hade hänt. Och i sov syfte tog jag istället imovane som funka bra mycket bättre och stesolid är något jag tycker bra mycket om då det gör mig lugn och jag kan känna ett behagligt lugn. Så nitrazepam får i sopkorgen för mig.. Kanske säger många emot mig nu men det är bara min uppfattning och hur jag upplevt det
Citera
2016-12-29, 19:13
  #17
Medlem
Zot^s avatar
Om du byter flunitrazepam mot nitrazepam blir du besviken. Jag har haft båda och flunitrazepam är garanterat den bättre sömnmedicinen.

Nitrazepam är som en lite starkare valium, inget speciellt med den. Jag blir mer trött av stilnoct/imovane än 10mg nitrazepam.
Citera
2016-12-29, 19:41
  #18
Avstängd
Pacccys avatar
Byt inte Nitrazepam mot Flunitrazepam ,självmord i benzo världen......komiskt menat
Citera
2016-12-31, 15:14
  #19
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacccy
Byt inte Nitrazepam mot Flunitrazepam ,självmord i benzo världen......komiskt menat

Håller med

Och ts har du dessutom stesolid så förstör inte det receptet.. sköt receptet och för inte som många nadra börja överdosera och och se till att alla vi andra 10000 människor i sverige som verkligen behöver det får problem när vi går till psykologen använd inte läkaren som en knarkbank!
Citera
2017-01-01, 16:51
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Jag tycker nitrazepam är riktigt härliga faktiskt, både att sova på och softa på. Äter inte benso längre visserligen men Diazepam har sedan länge, precis som ikto, helt slutat ha någon effekt på mig.

Nitrazepamen däremot funkar av någon anledning ändå trots att även de har lång halveringstid och inte är potentare än Diazepam - 75-100mg nitra ger mig bra mycket mer än jag skulle få ut även av hästdoser klona/diaz. Varken 100 tals mg med diazepam eller tjugotals med klona får mig i närheten. Var knappt så jag blev avslappnad ens av dom doserna - sista jag åt var efter nyår, ~30 iktorivil och en karta FM0,5or skrämde inte ens bort bakfyllan



Men till din frågeställning så; Ja! Dina flunisar lär plockas bort om du har dom för sömnen och ska ha nitrazepam. Det både tror och hoppas jag, absolut inte för att jag missunnar dig om du lyckas få båda men.. Rimligtvis tar läkaren bort flunisarna om du vill ha nitrazepamen, för då borde han ju anta att det du hade inte funkade.

Inte för att dissa dej JisiOne, men de doser du beskriver är ju fullständigt otroliga, och borde väl i stort sett döda en som inte är otroligt tillvand. Max dosering av Nitrazepam enligt fass är 10 mg, alltså två tabletter. Jag har dessa och det enda dom gör är att lindra ångesten en aning. Flunitrazepam (Rohypnol) är det enda sömnmedel som funkar på mej utan toleransutväckling eller biverkningar, men p.g.a den klick människor som miss sköter dessa vill inte min läkare längre skriva ut dom.
Iktorivil funkar också men ger mej en fruktansvärd toleransutväckling.
Citera
2017-07-12, 21:30
  #21
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCobra
Inte för att dissa dej JisiOne, men de doser du beskriver är ju fullständigt otroliga, och borde väl i stort sett döda en som inte är otroligt tillvand. Max dosering av Nitrazepam enligt fass är 10 mg, alltså två tabletter. Jag har dessa och det enda dom gör är att lindra ångesten en aning. Flunitrazepam (Rohypnol) är det enda sömnmedel som funkar på mej utan toleransutväckling eller biverkningar, men p.g.a den klick människor som miss sköter dessa vill inte min läkare längre skriva ut dom.
Iktorivil funkar också men ger mej en fruktansvärd toleransutväckling.

Jo jag vet, tur att man är anonym här för det är lite pinsamt att man tryckt i sig så mycket benso under sån tid så man fått den sjuka toleransen, har en gång gått på nedtrappning, då började jag på 200mg diazepam/dag och tog bort 10mg/vecka dock var de korkade nog att bara ta up när jag började så jag tryckte ju i mig minst motsvarande mängd ikto och/eller xanor dagligen haha. Motsvarande som sagt och inte 200mg xanor dagligen så klart..
När jag var som värst på gick jag stenhårt på flunitrazolam, nästan gratis speciellt med tanke på deras brutala potens, åt 1,25mg'arna som dom vore xanor, och antagligen lite till för så jävla väck man blev trodde jag väl att jag var nykter hahah. Efter det fungerade inga benso med lång halveringstid på mig ö.h.t, strax över 200stk ikto (i en sittning) gjorde inte ett skit rusmässigt, tog bort abstinensen typ.

Nu kan jag gå effekt på både ikto och diazepam men bara en eller ett par dagar, sen blir jag bara trög men inget mer händer, oavsett hur stor eller liten dos. Den muskelavslappnande effekten försvinner också helt, haha. Lika bra det, har ätit en handfull gånger senaste 1,5 åren och de sista gångerna har det vart allt annat än lockande att fortsätta äta efter det jag behövde dom till.

Sen har jag ju vågat äta så höga doser för jag vet att benso inte är toxiskt alls i jämförelse med typ alla droger och icke-narkotiska mediciner med för den delen haha
Citera
2017-08-17, 06:28
  #22
Avstängd
MP8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosmums
har Stesloid och Flunitrazepam på recept.
Ska man försäka på att få nitrazepam på recept?

Tänkte, det är j sömngivande, så det ger mig ju mindre chans att få flunitrazepam utskrivet.
Jag är enbart ute efter recept, så att man kan tillhandahålla sina vänner, och ändå ta ändå.

Vad tycker ni?

Eftersom nitrazepam e sömngivcande, så känns det som att jag blir av med flunisarna och stesoliden.

Vad göra? Har ni förslag?

Har du detta på recept så håll i det hårt ,dina Flunitrazepam tas bort som sömnmedel (Nitrazepam lillasyster till Flunitrazepam) kommer du få istället för sömn ,du byter ner dig rejält.
Samt stesolid perfekt all around för ångest ,muskelavslappning dagtid /kväll med för många.

Om du skulle få både Flunitrazepam och Nitrazepam samtidgt så kommer det ej hålla länge då den läkaren kommer granskas.
Bli inte girig ,få ögonen på dig så kanske du förlorar det mesta istället. Pajar för andra med som behöver dessa mediciner ,o som dunämner är til dina vänner. Nej ha kvar samma recept

mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback