Citat:
Ursprungligen postat av
youReek
Tyckte dem första ringningarna faktiskt var lite roliga men finner detta inte så roligt längre.
Tycker synd om honom.
Det framstår ju som att Sadulisten terroriserar Kjell, men detta är felaktigt. Han ringde oftast med flera veckors mellanrum. Sen bad ju Kjell om att inte få fler samtal, och Sadulisten fortsatte, detta kan ju givetvis räknas som telefonterror - men ingen
intensiv telefonterror.
Citat:
Ursprungligen postat av
tjenaretjenare
*Eller alla dessa gånger då "Kjell får prata med "Kjell" och varken gubbfan eller hans fru hör att det är "Kjell", helt sjukt.
*De gånger "Kjell" pratar om att han ska slå ihjäl folk och ibland "bara slå ihjäl folk", han säger det som att det är normalt som att köpa en liter mjölk. Vad vet vi om Kjell har han mördat förut, har han alibi för natten då Palme mördades?
Har faktiskt undrat om Eurocop fejkat alltihop, särskilt när varken Kjell eller Kjells fru hör att det är Kjells röst. I nya Kjell 3 så har jag märkt att han börjat lägga på när Sadulisten använder soundboarden, det kan tyda på att han börjat fatta. Men jag blev chockad när de ringde hans fru med soundboarden och spelade upp när Kjell sa "det är Jonas Thente", varpå frugan svarade "ja, det hör jag väl!". Att hon inte märker att det är hennes mans röst, när han har en mycket speciell stämma som inte är i närheten av Sadulistens. De kanske inte hör skillnad på grund av bristande kvalitet på högtalarna.
Kjell har mordhotat, ja. Hans fru sa till Sadu att han "inte rört droger på många år", så både Kjells hot om att "hämta sina kompisar", Kjells klädsel, Kjells frus påståenden och Kjells osammanhängande svammel på fredagssamtalen tyder på att han är/har varit en grov missbrukare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lingonkrans
Vad heter Kjell i efternamn?, och har någon länken till hans frugas dödsannons?
Han heter P*ter Kjellb*rn egentligen.
Har hans fru dött?
Namn Maskat/Mod