2016-03-10, 18:37
Bannlyst
I Kjell del 3 så säger Kjell att han har ringt till Jonas Thentes mobilnummer och att han har gått in i Jonas Thentes portuppgång, bankat på dörren och skrikit. Undrar vad Jonas Thente tänkte när Kjell bankade på!
Citera
2016-03-10, 18:52
Medlem
Pcyscss avatar
Det roliga började vid 34:41 innan var det lite långrandigt. Men efter när det börjades ringa hans släktingar var Kjell-samtalen part 3 riktigt rolig.

"Du går inte säker. Jag kommer finnas hos dej. Jag kanske finns ovanför våningen. Jag kanske finns under. Jag kanske knackar på dörren. Men för eller senare ska du rökas ut. Och då tänker jag djävlar i mig ta dig."

"Du blir glad ja, ja visst."
Senast redigerad av Pcyscs 2016-03-10 kl. 19:14.
Citera
2016-03-10, 19:12
Bannlyst
"Hej det här e Britt-marie thente"
"DU HÅLLER KÄFTEN DIN GAMLA JÄVLA KÄRRING"

Citera
2016-03-10, 19:19
Medlem
Pcyscss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
I Kjell del 3 så säger Kjell att han har ringt till Jonas Thentes mobilnummer och att han har gått in i Jonas Thentes portuppgång, bankat på dörren och skrikit. Undrar vad Jonas Thente tänkte när Kjell bankade på!
Han har ju givetvis förnekat att det varit han som ringt och då har ju Kjell tolkat det som han ljuger och blivit asförbannad.
Citera
2016-03-10, 21:18
Medlem
prolapse89s avatar
Hela den här historien om kjell har satt guldkant på tillvaron den sista tiden, det är fruktansvärt roligt och jag väntar spänt på del 4, finns det någon riktig bild på den här Kjell, han verkar ju inte va ihopskruvad ordentligt.
Citera
2016-03-11, 11:40
Medlem
Underbart att även Jonas avlägsna släktingar får vara med på ett hörn i Kjell 3.

Kjell blir bara argare och argare. Rent av mordisk i slutet.

Vad kallar man såna som dig för?
Senast redigerad av CaseyRyback 2016-03-11 kl. 11:43.
Citera
2016-03-11, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Tycker mig känna igen de bilderna.

Men vad fan du har ju Kjell som avatar! Hur kunde jag missat det?
Citera
2016-03-11, 18:33
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Hela den här historien om kjell har satt guldkant på tillvaron den sista tiden, det är fruktansvärt roligt och jag väntar spänt på del 4, finns det någon riktig bild på den här Kjell, han verkar ju inte va ihopskruvad ordentligt.

I del 4 går det upp för Kjell att han blivit lurad, i fyra år!

Jag lyssnade igenom del 1, 2 och 3 nu i streck. Himla tur att Kjell hörde så fel och snappade upp Jonas som "Jonas på DN", är efter det samtalen blir helt absurda

"Till höger/vänster om hissen" är värt ett omnämnande men tror inte man hade kunnat köra med det i fyra år
Senast redigerad av BlondinBalle 2016-03-11 kl. 18:35.
Citera
2016-03-11, 19:12
Bannlyst
När kommer Kjell 4 och 5 ut? Jag funderar nästan på att skaffa Lunarcop bara för att lyssna på de.
Citera
2016-03-11, 22:47
Medlem
Pcyscss avatar
I Kjell 3 får man höra en kvinnoröst när Britt-Marie Thente pratar vart är det tagit ifrån?
Citat:
ful, fet och äcklig, det är vad du e
din pryda jävla subba
vem tror du att du är din jävla kärring
du verkar va en ytters sneknullad feministhora
slyna
Citera
2016-03-12, 11:15
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Men vad fan du har ju Kjell som avatar! Hur kunde jag missat det?
HAHA tänkte inte alls på det! xD Trodde han syftade på "Kjells" jeans från 70-talet som han verkar ha på sig i klippet där han går runt hemma hos Sadulisten
https://www.youtube.com/watch?v=bzBa1LKS9Dg
Citera
2016-03-12, 20:49
Medlem
Har jag förstått det hela rätt?:
*Kjell känner till eurocop men tror att Jonas Thente ligger bakom det (han pratar om en gammal ringning när de råkar bussringa till en liten flicka)
*Kjell har hittat Jonas hemadress och åker dit för att göra upp, hänger upp lappar om att Jonas är pedofil)

Hur länge har Kjell trott att det är Jonas Thente som ringer?

Hur roligt det än är så hoppas jag att ringningarna upphör nu när Kjells fru har gått bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in