2016-03-11, 17:30
Medlem
Ghastens avatar
Fattar inte vad folk ser i Frans. Ingen låt som kommer gå långt
i den stora finalen om han nu skulle vinna. Hoppas folk glömmer
att rösta på honom så han inte vinner.
2016-03-11, 17:46
Medlem
Vem hejar ni på imorgon? Tänker ni rösta?

Jag hejar och tänker rösta på Oscar Zia med human.

Bästa låten i år
2016-03-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Fattar inte vad folk ser i Frans. Ingen låt som kommer gå långt
i den stora finalen om han nu skulle vinna. Hoppas folk glömmer
att rösta på honom så han inte vinner.

Håller med.

Frans låt är tråkig. Varför är den storfavorit?
2016-03-11, 18:02
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Glenn är legend kul och läsa hans sågningar haha xD Han Gav förresten Sahara 5 getingar.
Ja det spretar rejält vad han gillar. Sahara-låten är klappdålig också så 5 plus på den är ju

Är nog att han skriver som han tänker som gör det kul. Inte PK-svenska direkt.
2016-03-11, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Hade varit grymt kul om Panetoz vann. Dels för det är en kul, fartfylld låt men också för att Flashback skulle gå i taket över att vi skickar 4 "negrer" till Eurovision.

Det kommer aldrig hända dock, tror på Oscar Zia. Hans låt känns som en typisk vinnarlåt.

Flashbackarna skulle väll gå i taget även om Zia skulle vinna. Italienare och bög. Dom får väll hålla på Ace wilder detta år.
2016-03-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Flashbackarna skulle väll gå i taget även om Zia skulle vinna. Italienare och bög. Dom får väll hålla på Ace wilder detta år.

Vettifan hur mycket jag tror på att han ger stjärt. Lite väl lägligt att han kom ut med det precis före mellon. Men visst han har en riktigt politisk PK-låt. Inte för att det borde ha någon större betydelse då eurovisionlåtar ska vara flummigt PK.

Men jag hoppas faktiskt på honom, ajax eller wiktoria. Ace Wilder har inte rösten att sjunga live i en final eller i eurovision. Det blev pinsamt tydligt förra året.
Senast redigerad av Sisoedaersoet 2016-03-11 kl. 18:54.
2016-03-11, 19:47
Medlem
Jag håller på Lisa Ajax i finalen. Bra låt och inget plagiat vad jag kunnat notera.
2016-03-11, 20:13
Medlem
Wiktoria
2016-03-11, 22:11
Medlem
Ace Wilder eller Robin Bengtsson borde vinna, klart bäst och dom skulle ha riktigt bra chans i eurovision. Frans är totalt överskattad! Förstår inte varför han är så stor favorit. En ganska tråkig låt, tråkigt framträdande. Inget som skulle komma i topp i eurovision!

Top 5
1. Robin Bengtsson
2. Ace Wilder
3. Oscar Zia
4. Molly S
5. Wiktoria
Senast redigerad av great123 2016-03-11 kl. 22:25.
2016-03-12, 02:35
Medlem
Handen på hjärtat...vem tror ni vinner imorgon?
2016-03-12, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Handen på hjärtat...vem tror ni vinner imorgon?

både tror och hoppas på Oscar Zia, men man vet ju aldrig... personligen tycker jag att Molly känns som det största hotet, tror inte alls på att Frans, Robin Bengtsson eller Wiktoria tar hem det... i mitt tycke är det inga vinnarlåtar och jag tror inte att de går hem fullt ut hos både de internationella jurygrupperna och telefonrösterna
2016-03-12, 08:23
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Glenn Hysén har satt betyg på låtarna i Expressen. Han har inte riktigt samma smak som folket och noll koll. Men kul och läsa.

Glenn tror Samir & Viktor vinner.

http://unvis.it/www.expressen.se/gt/...vinner-mellon/
Han sågar Samir & Viktor ordentligt.

Jag klarar inte av sån skit. Låten är totalt värdelös, men lik förbannat går man omkring och nynnar på den. På något sätt sitter den. Jag tror att den vinner.

Sedan slår han till med FYRA getingar!

Haha, han verkar vilja ge den överkorsad geting, sett till texten, men drämmer kanske till med 4/5 eftersom han tror att den vinner. Inte riktigt så man ska sätta betyg efter sitt eget tycke, men alltid kul att läsa Glenn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in