Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-11, 20:20
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Vilken fåning kliché-neger som störde mötet just nu. Suck!
Det har varit störningar typ en halvtimme i sträck nu. En efter en träder de fram, Black Lives Matter-idioterna. Men Trump får iallafall gå igång lite mot politisk korrekthet och andra samhällsförstörande företeelser.
2016-03-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menved
Ny poll North Carolina, val tisdag 15 mars, 72 delegater, proportionellt utan threshold:

Trump 48
Cruz 28
Kasich 12
Rubio 8

http://www.highpoint.edu/blog/2016/03/hpu-poll-trump-and-clinton-lead-nc-primaries/

Verkar ha kommit en ny poll idag hos alla stater som röstar på tisdag. Trump leder i alla stater och närmast är i det Missouri och Ohio.
2016-03-11, 20:23
Bannlyst
asså dom här protestanterna.......han med solglasögonen lol!
2016-03-11, 20:24
Medlem
MrSkargards avatar
Trump måste gynnas av det taktiserande som kanske är på gång. Med tanke på hans framgångar så borde republikanska väljare kunna se igenom såna här fula metoder.
2016-03-11, 20:26
Medlem
beastlyys avatar
Sjukt hur han kan ha sånt stort stöd. Hoppas Sanders tar hem hela skiten, han får ha en bra vice president bara.
2016-03-11, 20:48
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
För den som vill få en lättöverskådlig sammanfattning av den här affären har nyhetssajten Daily Stormer en utmärkt artikel att läsa. Rekommenderas:

Media Jews Try to Hoax Trump with Fake Attack on Lying Slut Reporter

http://www.dailystormer.com/media-jews-try-to-hoax-trump-with-fake-attack-on-lying-slut-reporter/

Jag fattar inte. Vad är grejen med att de tecknar trump som en.. groda?
2016-03-11, 20:55
Medlem
Jag är så satans less på alla lefties,no good niggers och andra psykfall som vill ha sin kvart i rampljuset och ser det som sin gudagivna rättighet att störa Trumps möten med sitt sinnesslöa nonsens. All heder till gubben som klippte till djungeljocken häromdagen..

Ifall Trump blir president så hoppas jag att han tar i med hårdhandskarna mot sånt här slödder. Dom har haft sitt roliga de senaste decennierna. Nu räcker det..
2016-03-11, 21:03
Medlem
Spännande att se hur det går i Florida, dvs om Trumps försprång räcker

Florida 03 10 16
Trumph 36
Rubio 27
Cruz 19

http://www.politico.com/blogs/2016-gop-primary-live-updates-and-results/2016/03/donald-trump-marco-rubio-florida-poll-220573

Finns kanske senare OU?
2016-03-11, 21:16
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Jag fattar inte. Vad är grejen med att de tecknar trump som en.. groda?
Jag är för dålig på den kulturen men det är "Pepe the frog" som har blivit nån sorts symbol i vissa kretsar av internetkulturen. Sen har de gjort om honom till Trump. Sök på pepe så hittar du mer.
2016-03-11, 21:16
Medlem
Magnet83s avatar
Då har den internationella finansjuden George Soros donerat 5 miljoner dollar till att mobilisera latinamerikaner för att minska Trumps chanser att vinna:
Citat:
The billionaire George Soros and other liberal donors will bankroll a new $15 million campaign to mobilize Latinos and other immigrants this fall, hoping to channel outrage at the political rhetoric of Donald J. Trump and other Republicans into a surge of votes for Democratic candidates in November.
http://www.nytimes.com/2016/03/10/us/politics/george-soros-and-other-liberal-donors-to-fund-bid-to-spur-latino-voters.html
2016-03-11, 21:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
[quote=teameffort|56622731]Jag är så satans less på alla lefties,no good niggers och andra psykfall som vill ha sin kvart i rampljuset och ser det som sin gudagivna rättighet att störa Trumps möten med sitt sinnesslöa nonsens. All heder till gubben som klippte till djungeljocken häromdagen..

Oja, vi ska slå folk som eskorteras bort och sen arrestera de som blir slagna, för det är så civiliserade människor uppför sig! (Ja detta har hänt och poliserna som arresterade den som vart slagen är blir just nu granskade då allt finns på film)

Jag finner det så jävla tragikomiskt ibland när det kommer till den "stolta högern" som kör med sin djävla dubbelmoral om att icke européer bara våldtar och misshandlar men så fort en vit man gör exakt samma så hejar man på dem.

Du är ett tacksamt exempel på hur vissa européer fortfarande är kvar på stenåldern medan många av oss andra som inte står och hejar på när folk slår varandra befinner oss i den civiliserade eran.
Ifall Trump blir president så hoppas jag att han tar i med hårdhandskarna mot sånt här slödder.

Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Dom har haft sitt roliga de senaste decennierna. Nu räcker det..

Bara för att folk inte tycker om vad man säger eller tycker så skall man förbjuda yttrandefriheten?

Nej, våld är ingen lösning det Trump borde göra är att ställa högre krav på vilka som släpps istället för någonting annat.
2016-03-11, 21:51
Medlem
baggebo1s avatar
Chicago i natt kan bli livat...
Citat:
Leading Republican presidential candidate Donald Trump has kicked up a hornet’s nest of angry leftists with his planned rally this Friday at the University of Illinois-Chicago’s UIC Pavillion.

After efforts failed to get the rally cancelled, thousands are planning to protest Trump including students, aldermen and at least one congressman, Rep. Luis Gutierrez.

The UIC Pavillion can hold about 10,000 people. Anti-Trump organizers are encouraging protesters to get tickets to the rally in such numbers so as to take it over.

Over 8,400 have RSVP’d at a Facebook page promoting the protest.
http://www.thegatewaypundit.com/2016/03/leftists-plot-to-take-over-trump-chicago-rally-after-petition-to-ban-trump-fails/

Många skumma gangsta-negrer som vill skjuta Trump:

https://twitter.com/Denudation3389/status/708386795155820545
Senast redigerad av baggebo1 2016-03-11 kl. 21:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in