[quote=teameffort|56622731]Jag är så satans less på alla lefties,no good niggers och andra psykfall som vill ha sin kvart i rampljuset och ser det som sin gudagivna rättighet att störa Trumps möten med sitt sinnesslöa nonsens. All heder till gubben som klippte till djungeljocken häromdagen..
Oja, vi ska slå folk som eskorteras bort och sen arrestera de som blir slagna, för det är så civiliserade människor uppför sig! (Ja detta har hänt och poliserna som arresterade den som vart slagen är blir just nu granskade då allt finns på film)
Jag finner det så jävla tragikomiskt ibland när det kommer till den "stolta högern" som kör med sin djävla dubbelmoral om att icke européer bara våldtar och misshandlar men så fort en vit man gör exakt samma så hejar man på dem.
Du är ett tacksamt exempel på hur vissa européer fortfarande är kvar på stenåldern medan många av oss andra som inte står och hejar på när folk slår varandra befinner oss i den civiliserade eran.
Ifall Trump blir president så hoppas jag att han tar i med hårdhandskarna mot sånt här slödder.
Citat:
Ursprungligen postat av
teameffort
Dom har haft sitt roliga de senaste decennierna. Nu räcker det..
Bara för att folk inte tycker om vad man säger eller tycker så skall man förbjuda yttrandefriheten?
Nej, våld är ingen lösning det Trump borde göra är att ställa högre krav på vilka som släpps istället för någonting annat.