Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men de kvinnorna har aldrig haft sex. Så de talar inte om sex egentligen.
Vilka kvinnor pratar du om nu?
Citat:
1) Den riktiga personen är en feminist tant. De har henne som front figur för en serie som egentligen handlar om bögar.
Frontfigur? Hon spenderade flera år med att skriva den riktiga spalten Sex and the city. Har du läst den eller böckerna? Känner du "feminist tanten"? Vad gör att du vet så mycket mer om henne än vad jag gör?
Citat:
2) Jag menar att många män har tittat på den serien och fått för sig att det är så kvinnor är.
Ja, det är inte alls ovanligt. Men alla med en hjärna förstår ju att porr inte på riktigt lika lite som en Van Damme-film porträtterar slagsmål på ett realistiskt sätt.
Citat:
Ja det finns tillfällen då kvinnor känner sig tvingade, får betalt, är fulla, eller är så kåta att de inte bryr sig. Men det är inte normen.
Nu tar du och lugnar ner dig jävligt mycket här. Vad du gör är att antyda att jag har tvingat mig till sex. Det ska du bara jävligt försiktig med att göra. Jag vet inte vad "normen" är. Jag vet bara att om jag faktiskt verkligen vill ligga, då får jag det. Utan tvång, betalning (nej, att betala för en drink eller så där är inte "betalning för sex", lägg av), jag undviker dessutom fulla människor och sex på fyllan och har alltid gjort nästan. Några har helt enkelt bara varit kåta av sig. Eller så har alla varit kåta av sig. Det kan ju faktiskt vara så att tjejer gillar sex.
Citat:
1) Tänk dig att du har sex med en fet tant och så kommer du. Det är skönt att komma men det är fortfarande en äcklig grej. Så är det för vanliga kvinnor som har sex och får orgasm.
Samma sak där, en fet tant finner inte jag sexuellt upphetsande.
Citat:
2) Titta på det här klippet med Melanie Moon,
http://xhamster.com/movies/4170884/melanie_moon_and_friend_enjoy_some_cum.html hur tror du att hon tänkte här?
"Jag gillar att knulla, förnedringssex, pengar och sperma är rätt gott.", det är vad jag tror att hon tänkte. Men det är en vild spekulation och till skillnad från dig så tänker jag inte påstå att min gissning är sanning.
Citat:
3) Vad är det som motsägs av dina erfarenheter?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Jag förstår inte varför ni tror att det är annorlunda för kvinnor? Hur skulle det funka?
Du tror ju inte på sexuella läggningar så jag tänker inte förklarar varför
det är annorlunda människor som är hetro att ha sex med en av samma kön jämfört med en av motsatt. Men kort sagt "kvinnor gillar inte sex" är vad som motsägs av mina erfarenheter.
[quote]
2) Kan det vara så att du (ni) inte vill acceptera att det är så hemskt sex är för kvinnor? Typ för att det betyder att ni aldrig Det kan absolut vara så att sex är hemskt för kvinnor. Det hade även varit världens största konspiration. En massiv, global, konspiration som går över nations- och religionsgränser. Känner du till många såna konspirationer som visar sig vara sanna?
Vad du säger är att alla kvinnor jag har haft sex med har haft för att dom har känt sig "tvungna", att dom egentligen har lidit under tiden och sedan ljugit mig rakt i ansiktet?