Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Och varför är män mer intresserade av att tjäna pengar? För att det leder till kvinnor och sex. Om män fick kvinnor och sex gratis då skulle de inte ha något behov av pengar.
Jag kan inte svara för andra men jag är intresserad av att tjäna pengar eftersom mina hobbies kostar just pengar. Inte för att jag på något sätt hade sagt nej till de kvinnor och det sex som mycket riktigt erbjuds när man har det gott ställt.
Men.
Jag kan inte med kvinnor som förväntar sig att dom ska få precis allt bara för att dom är kvinnor. Missförstå mig inte, jag är inte snål eller så men att inte betala för sex genom presenter och/eller hårda kalla kontanter är en av få principer jag har.
Men sen så finns det ju alltid någon som är intresserad av att köpa det som erbjuds nästan oavsett pris. Och det finns nästan alltid nån som är intresserad av att sälja så länge erbjudandet är bra nog. Men visst, i sak tror jag nog att jag håller med dig.
Citat:
2) Kvinnor är inte intresserade av pengar för att de får pengar gratis av män.
Bland annat, ja.
Alltså, jag säger inte att många kvinnor är materiella gold diggers, som man kan se i övre citatsvaret för den som missade det, utan vad jag säger är att det finns en shitload normalfula tjejer som gillar att knulla och gärna gör det och att långt ifrån alla kvinnor som har en relation med en man har det för parasitera på honom.