Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Du kan börja med att svara på mina frågor som jag tidigare har ställt, men som du har "glömt" bort. Dessutom utgör han knappast en av IS högre toppskikt såsom al-Shishani. Enligt din lömska artikel kunde det lika gärna ha varit USA som dödat honom, eller IS män för den delen.
"Syrier klarar själva att göra slut på en del av patrasket". Håller med, de klarade det väl innan Ryssland kom till patraskets undsättning.
Nej, har inte alls glömt. Har svarat flera gånger att jag inte svarar på off-topic, vilket du själv fått erfara då du fått flera inlägg raderade. Är det relevant så svarar jag, annars inte.
Vad är det som är "lömskt" i artikeln? Framgår ju att det är syerier som dödat honom, men det är oklart vilken grupp de tillhör. De är hursomhelst varken amerikaner eller ryssar.
Det här är väl din definition på en "hedervärd" amerikan?
(FB) Konflikten i Syrien
Dessutom verkar du tro att ryssland slåss med marktrupper, det gör de inte, de bombar bara. Mao. är det syriska soldater som slutligen gör slut på asen i ISIS medan "rebellerna" sitter hemma och kammar rumpskägget nu under vapenvilan.