2016-03-09, 17:46
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Äger du några kvinnor? Du skriver ju "våra kvinnor".

Man försvarar sin egna nationalitet, vad är problemet? Var vänlig och förtydliga din avsikt!
Citera
2016-03-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejoninna83
Här är ytterligare fall av oprovocerad misshandel av ensamma kvinnor runt om i Sverige där det inte finns några tecken på sexuellt motiv...

http://norran.se/nyheter/blaljus-nyheter/60-arig-kvinna-oprovocerat-misshandlad-mitt-pa-gata-i-umea-493553

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/kvinna-med-hund-slogs-ned-av-okanda

http://mobil.mvt.se/nyheter/motala/slogs-i-ansiktet-av-okand-man-om4029144.aspx

http://www.expressen.se/gt/tre-kvinnor-overfallna-av-okanda-unga-man/
Okej, det verkar vara ett väldigt nytt fenomen som kanske har med flyktingvågen att göra, 85 % av de som kommer till Sverige nu är ju män.
Senast redigerad av Geigerzehler 2016-03-09 kl. 17:51.
Citera
2016-03-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Jag har läst igenom det som finns att läsa och det finns en hel del konstigheter i det som uppges ha inträffat. Vi delar inte uppfattning bara, kan inte du försöka förstå det istället? Fuxborg uppger väldigt precist i intervjun med Fria Tider att det är på Hamntorget händelsen har inträffat - INTE "i närheten av Hamntorget." Det är även en av sakerna som gör honom fundersam.

Ja, det är ingen överraskning. Men när såg man senast en familj bjuda in journalister till sjukhussalen för att intervjua ett minderårigt misshandelsoffer dagen efter att det har hänt? Jag tycker det är jävligt märkligt. Du tycker uppenbarligen annorlunda.

Det är det som är så jävla konstigt. Det är centrala Kungsbacka och där finns det alltid folk i rörelse. Detta tycker även Christer Fuxborg är märkligt. Men det tycker uppenbarligen inte du.

Det är möjligt att tjejen har varit med om något hemskt som hon delvis försökt tränga bort. Därför den osammanhängande storyn.
Det finns glapp och revor stora som Ginnungagap i hennes berättelse. Men jag tror inte hennes mörka utseende har något med saken att göra.
Citera
2016-03-09, 17:51
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du har helt rätt. När staten inte upprätthåller sitt legitima våldsmonopol, så förlorar våldsmonopolet sin legitimitet.

Var beredd på, att det kommer sannolikt att vara PRIO 1 för den svenska polisen i sommar att slå till mot, att svenskarna själva markerar mot den importerade brotsligheten.

Den svenska polisen fungerar i praktiken som livvakter för importerade ligister.

Svensk polis mobiliserar INTE mot, att allmänheten utsätts för brottslighet på centralstationen i Stockholm - men svensk polis mobiliserar kraftfullt mot att ett grupp polacker bestämmer sig för att inskrida.

Idag åker polisen oftast inte ens ut på vanliga brott. När svenskarna bestämmer sig för att skipa rättvisa behöver de inte åka till centralstationen med baseballträ, det kan göras i vilket litet samhälle som helst i Sverige för redan senare 2016 kommer vi att hitta våra gärningsmän överallt.

Om inte ett antal svenska grupperingar visar vägen någon gång under 2016 så kommer våra objudna gäster att, med sitt våldskapital, ta kontrollen över många samhällen och därefter tar det många år för för ordningsmakt att ta kontroll, om alls.

Jag skulle vilja titta in i ögonen på de våldtagna döttrarnas fäder. Vilken ryggradslös individ går inte ut och och själv skipar rättvisa när inte samhället finns där.
Citera
2016-03-09, 17:52
Medlem
Mooskys avatar
Två händelser på två dagar, samma antal killar och överfallsplatserna ligger ganska nära varandra. Vi tittar på om det kan finnas ett samband mellan dessa, säger Thomas Fuxborg. - See more at: http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/halland/1.3018288-misstankt-overfall-i-kungsbacka#sthash.P3vZaIwD.dpuf
Citera
2016-03-09, 17:52
Medlem
WalterSchmidts avatar
Vad finns det för likheter i signalementet som de båda utsatta flickorna har uppgett för er?

– Uppgifterna som vi har fått handlar om att männen ska vara i runt 18-20 årsåldern, men exakta åldrar är svårt att säga då det handlar om subjektiva uppgifter. Uppgifter som vi nu ska fortsätta utreda. Övriga detaljer gällande signalement kan jag inte gå in på i närmare detalj just nu, då det är delar av förundersökningen.
- See more at: http://m.gp.se/nyheter/vastsverige/halland/1.3018288-misstankt-overfall-i-kungsbacka#sthash.8Cy2Yelv.dpuf

Ytterligare en Folk- och Landsförrädare inom den svenska "poliskåren" som bevisar sin ynklighet.
Det är tamejfan inte klokt
Citera
2016-03-09, 17:55
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Inte fan kommer vi svenskar sätta ner någon fot Kanske någon enstaka individ. (Som idag) Nej vi kommer vackert att acceptera det som händer runt våra husknutar. Vänja oss med "så här är det"
Mullra lite högre i fikarummet kanske. Skriva något tufft på FB .
Vi är så fruktansvärt konflikträdda
Jag hoppas jag har fel.

Kanske om du och dina vänner ser att andra svenska grupperingar samlar sig och skipar rättvisa i din grannby - kanske är ni mer benägna att följa efter. Så jag menar.

Att svensken spontant helst ryter hemmavid och vid fikabordet är ju allmänt känt men någon gräns måste det väl finnas?
Citera
2016-03-09, 17:56
Medlem
mot8rheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
Ni som spekulerar i avsaknaden av motiv:

Det handlar antagligen om män ifrån delar av världen där kvinnor får batterisyra kastade i ansiktet för att de syns på allmän plats utan slöja.
Det är tre män med liknande värderingar som bestämt sig för att markera mot sitt nya samhälle.
Verkar väl extra troligt nu med rapporter om liknande brott. Den självutnämnda shariapolisen på jakt efter vad dem ser som svenska horor helt enkelt.

Det finns ju inget som talar för att det skulle vara så. 100% fantasier.
Citera
2016-03-09, 18:04
Medlem
WalterSchmidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Kanske om du och dina vänner ser att andra svenska grupperingar samlar sig och skipar rättvisa i din grannby - kanske är ni mer benägna att följa efter. Så jag menar.

Att svensken spontant helst ryter hemmavid och vid fikabordet är ju allmänt känt men någon gräns måste det väl finnas?

Jag hoppas verkligen att du har rätt. Också att gränsen snart är övertrampad och bägaren rinner över på allvar så att svensken vaknar ur denna mardröm.
Citera
2016-03-09, 18:16
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSchmidt
Jag hoppas verkligen att du har rätt. Också att gränsen snart är övertrampad och bägaren rinner över på allvar så att svensken vaknar ur denna mardröm.

Kanske behöver vi sluta vänta på att andra ska vakna och själva skrida till verket. Om inte det närliggande hotet är drivkraft nog så lär vi snart ha en hel del offer med motivation.
Citera
2016-03-09, 18:16
Medlem
DIdes avatar
Det kanske är någon sorts ny initieringsrit de har, babbarna?

Jag syftar mest på -"Kämpa inte emot för då blir det värre" som idioterna skall ha sagt.
Citera
2016-03-09, 18:17
Medlem
Venators avatar
Förvisso är det statistiskt ovanligt att kvinnor blir oprovocerat misshandlade men det är å andra sidan precis vad som just rapporteras från Östersund där polisen talar om ett ett trendbrott med sex fall sedan 20 februari.

Citat:
"– Vi har sett ett oroväckande trendbrott, säger Stephen Jerand, polisområdeschef.

Sedan 20 februari har sex anmälningar om våld mot kvinnor anmälts i Östersund. Alla har handlat om oprovocerat våld mot kvinnor utomhus. I samtliga fall har det varit okända gärningsmän.

Som vi berättade i helgen utsattes en kvinna för våldtäktsförsök i centrala Östersund natten mot söndagen. Samma natt blev även en annan kvinna utsatt för misshandel. Men förutom det har alltså ytterligare fyra fall inkommit till polisen.
"

Källa:
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jam...-for-att-ga-ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in