Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-09, 09:57
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dyker man med munnen öppen i en sådan situation har man nog andra problem än en liten klick sperma.

Ingen har påstått att man skulle dyka med munnen öppen?
Citera
2016-03-09, 10:43
  #26
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ageton
Ingen har påstått att man skulle dyka med munnen öppen?

Jag omformulerar mig, dyka med munnen före? Vad är det för specialdyk?
Citera
2016-03-09, 11:28
  #27
Medlem
Unisertits avatar
Knulla kan de göra hemma. Om de vill knulla i ett badhus får de väl köpa sitt egna. Förkastligt beteende. De tänder väl på om ett barn eller en normal person skulle gå förbi och upptäcka deras högljudda sexakt och möta psykopatleendet och den isande blicken hos mannen som juckar frenetiskt på den tjocka kvinnan liggandes på det kalla kakelgolvet.

Samma typ av sjuka beteende som förståndshandikappade invandrare som runkar i duschen kopplat till dessa bad, stirrandes på vältränade män, pojkar, gubbar eller vad fan som nu tänder dom.
Citera
2016-03-09, 11:45
  #28
Medlem
Runkare och nu även människor som har sex i simhallarna.
Ska det vara så mycket begärt att människor gör sina " behov " bakom stängda dörrar?
__________________
Senast redigerad av Rorsac 2016-03-09 kl. 11:47.
Citera
2016-03-09, 13:50
  #29
Avstängd
MySpaces avatar
Oj då!
Blev själv avrunkad av tjejen i början av förhållander i Åby simhall (Bubbelpoolen)....
Citera
2016-03-09, 13:53
  #30
Medlem
Jag har också haft sex i badhus...

I bubbelpoolen på Sydpoolen... Man blir så jävla kåt ju... hur mot hud och det är varmt och man blir avslappnat och bubbelpoolen som är "i trappen" ligger lite avskilt dessutom.

Men ah, man får ju bara lirka bikinitrosorna åt sidan liksom, och vara lite diskret och passa på när det inte är så mycket folk helt enkelt...

Tycker det är ganska stor skillnad på hur man gör det liksom...
Frågan är om detta paret har smugit eller varit lite mer gränslösa...

Och kanske inte superfräscht med sperma i vattnet men bubbelpoolen rengörs ju ipfs var 20e minut eller vad det är
Citera
2016-03-09, 13:53
  #31
Avstängd
Multikulti2s avatar
själv e jag positiv vill folk knulla sa lat dem. vad e problemet??
Citera
2016-03-09, 14:28
  #32
Medlem
Schlosslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorsac
Runkare och nu även människor som har sex i simhallarna.
Ska det vara så mycket begärt att människor gör sina " behov " bakom stängda dörrar?
Bättre ruska tupp i duschen än i bubbelpolen eller bassängen.
"Vadåå runka, jag får väl tvätta mig hur fort jag vill" 😄
Citera
2016-03-09, 15:12
  #33
Avstängd
MySpaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Jag har också haft sex i badhus...

I bubbelpoolen på Sydpoolen... Man blir så jävla kåt ju... hur mot hud och det är varmt och man blir avslappnat och bubbelpoolen som är "i trappen" ligger lite avskilt dessutom.

Men ah, man får ju bara lirka bikinitrosorna åt sidan liksom, och vara lite diskret och passa på när det inte är så mycket folk helt enkelt...

Tycker det är ganska stor skillnad på hur man gör det liksom...
Frågan är om detta paret har smugit eller varit lite mer gränslösa...

Och kanske inte superfräscht med sperma i vattnet men bubbelpoolen rengörs ju ipfs var 20e minut eller vad det är
Onanerade du eller hade du sex med en kille menar du?
Citera
2016-03-09, 15:23
  #34
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Fram med namnet på förövarna!!!
Citera
2016-03-09, 15:45
  #35
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulti2
själv e jag positiv vill folk knulla sa lat dem. vad e problemet??

Ingen aning?

Låt folk relaxa lite under badhusvistelsen menar jag.. ingen som farit illa av det förutom feminazis och blue balls pojkar tydligen.
Citera
2016-03-09, 15:51
  #36
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Undrar hur reaktionerna och tankegångarna hade gått om det stått att det var ett muslimskt par, kan sätta min månadslön på att reaktionerna hade varit motsatta

OnT: Jag tycker det är ganska skabbigt, vill man ha lite spänning och ett roligare sexliv kan man väl åtminstone åka till ett nakenbad istället för till det lokala badhuset bland barnfamiljer och motionssimmare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback