2016-03-08, 11:48
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaban11
ja men de va exempel. klart ja inte kan om sånt här därför är jag här? men något sånt vill ja göra fast ska fan inte ställa mig på en crosstrainer o tappa vikt. ge mig något som är bra bara. hur hade ni gjort? jag vill inte ta några tillväxthormoner de e för mycket bieffekter..så hur gör ni eller hur tycker ni man ska göra??

Asså försvinn från f12 för fan. Det finns inget värre än en gröngöling som tror han har koll, är lat och dessutom kräver att bli sondmatad med info om hur han ska få en fin kropp.
Det finns bara 1 grej som kan hjälpa dig; disciplin och tålamod samt engagemang. Du saknar till synes alla tre.

Tillväxthormon hade du inte ens fått tag i om du förstått vilket underbart preparat det är, du vet inte ens vad det skulle kosta dig. Vilka bieffekter är det du talar om på GH som är så många till antalet då?

Flytta din fettsäck till gymmet å svettas lite istället för å sitta här å leta genvägar.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-03-08, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred

Flytta din fettsäck till gymmet å svettas lite istället för å sitta här å leta genvägar.

Mvh,

-Alfred

precis som du gjort antar jag?? du har ju aldrig provat något..det är därför du är här?
Citera
2016-03-08, 13:09
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
precis som du gjort antar jag?? du har ju aldrig provat något..det är därför du är här?

Jag orkar inte ens dumförklara dig..Ta åt dig det man säger istället och börja skaffa lite kunskaper innan du skriver något
Citera
2016-03-08, 13:20
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Ja, precis som jag gjort. Bortsett från att jag har haft disciplin och självrespekt hela livet så jag har aldrig varit någon slö fettsäck.
Jag har betalat i hundratals liter blod, svett och tårar innan jag tyckte att kroppen var för gammal för att orka återhämta sig i rätt takt för att orka med min träningsregim. Det var först då jag började hormonoptimera mig. Bortsett från en sjukt dumdristig kur jag körde när jag var 18.

Hur som helst så kan du inte snacka bort din egen lathet. Det är din kropp, ingen annans, så om inte ens du pallar ta tjuren vid hornen och inse att du måste lida för att göra en förändring, varför skulle någon annan palla å engagera sig i din okunskap och lathet för att du ska få en bättre fysik?
Citera
2016-03-08, 19:58
Medlem
Testo e 250mg e4d
Tren e 200mg e4d

93kg
10-11% bf just nu.

Sista månaden på tren nu innan jag byter ut det mot masterone. Är all around helt slut, ständigt trött, omotiverad och noll sexlust. Paff!!!

Tanken är att byta till masterone e nu och Cruise över sommaren. Just nu vill jag bara få väck tröttheten från trennet och få lite livsgnista igen. Vill samtidigt behålla hårdheten som trennet ger mig, blir väldigt vattnig på testo only.

Vad tycker ni jag skall köra för dosering? Som sagt, vill bara få lite livsgnista igen och hålla kvar looken.

Första tanke, Testo e 400mg ew + mast e 500mg ew?

Tankar och funderingar kring detta, höja eller sänka något? Motivering?

Tack på förhand
Citera
2016-03-08, 20:16
Medlem
Okej dags för 4e kuren! Vill gärna ha lite synpunkter bara innan jag kliver på.

Målet är först och främst att tappa fett, men även lägga på mig lite muskler och bli stark!

193cm lång
112kg
bf ca 17-18%

PB 3 stora:

185kg Bänk
220kg böj
240kg Mark

Just nu:

145kg Bänk
170kg Böj
230kg Mark

Som ni ser har jag tappat mycket styrka, beror mycket på skador. Men ska inte bara skylla på det. Hur som helst vill jag bli starkare under denna kuren, vet att det inte går hand i hand med att ligga på kcal underskott men har ökat förut under kur ändå så försöker välja prepp efter både styrkan och deffegenskaper.

Mitt förslag av prepp:

V.1-8 Testo P 150mg EOD
V.1-8 Mast P 100mg EOD
V.2-8 Winstrol 50mg ED
V.1-8 T3 50mcg

PCT på nolva

Kosttilskott:

Multivitamin
Omega 3 i högdos för lederna
ALA

Så, vad säger ni? Något ni skulle lagt till eller ändrat?
Citera
2016-03-08, 21:38
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigBen

Målet är först och främst att tappa fett, men även lägga på mig lite muskler och bli stark!

193cm lång
112kg
bf ca 17-18%

PB 3 stora:

185kg Bänk
220kg böj
240kg Mark

Just nu:

145kg Bänk
170kg Böj
230kg Mark

Som ni ser har jag tappat mycket styrka, beror mycket på skador. Men ska inte bara skylla på det. Hur som helst vill jag bli starkare under denna kuren, vet att det inte går hand i hand med att ligga på kcal underskott men har ökat förut under kur ändå så försöker välja prepp efter både styrkan och deffegenskaper.

Mitt förslag av prepp:

V.1-8 Testo P 150mg EOD
V.1-8 Mast P 100mg EOD
V.2-8 Winstrol 50mg ED
V.1-8 T3 50mcg

PCT på nolva

Kosttilskott:

Multivitamin
ALA

Personligen hade jag lagt till Tren A och kört minst 12 v istället, man hinner knappt känna av något på 8v även om det är kort ester..

Lycka till!
Citera
2016-03-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Testo e 250mg e4d
Tren e 200mg e4d

93kg
10-11% bf just nu.

Sista månaden på tren nu innan jag byter ut det mot masterone. Är all around helt slut, ständigt trött, omotiverad och noll sexlust. Paff!!!

Tanken är att byta till masterone e nu och Cruise över sommaren. Just nu vill jag bara få väck tröttheten från trennet och få lite livsgnista igen. Vill samtidigt behålla hårdheten som trennet ger mig, blir väldigt vattnig på testo only.

Vad tycker ni jag skall köra för dosering? Som sagt, vill bara få lite livsgnista igen och hålla kvar looken.

Första tanke, Testo e 400mg ew mast e 500mg ew?

Tankar och funderingar kring detta, höja eller sänka något? Motivering?

Tack på förhand

Jag skulle skippa masten. Byta testo till Cyp för variation. Och köra 250/200mg ew för att låta kroppen få vila. Eventuellt ligga på lågdos arimidex för att kontra vätskeansamling.

Har själv nyss avslutat min första tren-a kur 100mg eod vilket resulterade i ett övertryck på 206. Vart medicinerad omg för blodtrycket.

Verkligen ingen steroid att leka med.

Mvh.
Senast redigerad av cSk666 2016-03-08 kl. 23:04.
Citera
2016-03-09, 11:16
Medlem
Skallpan3s avatar
Citat:

193cm lång
112kg
bf ca 17-18%

PB 3 stora:

185kg Bänk
220kg böj
240kg Mark

Just nu:

145kg Bänk
170kg Böj
230kg Mark

Mitt förslag av prepp:

V.1-8 Testo P 150mg EOD
V.1-8 Mast P 100mg EOD
V.2-8 Winstrol 50mg ED
V.1-8 T3 50mcg

PCT på nolva

Kosttilskott:

Multivitamin
ALA

Jag ska säga något direkt från mina egna erfarenheter, jag har så många kurer bakom mig så jag inte ens kan räkna dom.
Testa dig fram och se vad som fungerar bäst, prova olika kombinationer.
Vi är alla olika individer och svarar olika på preparaten, det som svarar bäst på mig behöver inte nödvändigtvis vara det som svarar bäst på dig.
Prova kurupplägget du lagt fram och prova ett annat nästa gång.

Men kör på winstrol i injektionsform, jag brukar köra det med insulinspruta, riktigt bekvämt.

Ditt upplägg ser för övrigt väldigt bra ut.
Senast redigerad av Skallpan3 2016-03-09 kl. 11:20.
Citera
2016-03-09, 11:39
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

V.1-8 Testo P 150mg EOD
V.1-8 Mast P 100mg EOD
V.2-8 Winstrol 50mg ED
V.1-8 T3 50mcg

PCT på nolva

Jag hade skrotat T3 och kört win injekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Personligen hade jag lagt till Tren A och kört minst 12 v istället, man hinner knappt känna av något på 8v även om det är kort ester..

Lycka till!

Har du inte fått bra resultat på 8v med snabb ester lär du aldrig få det. Det räcker bra.
Citera
2016-03-09, 12:27
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan3
Jag ska säga något direkt från mina egna erfarenheter, jag har så många kurer bakom mig så jag inte ens kan räkna dom.
Testa dig fram och se vad som fungerar bäst, prova olika kombinationer.
Vi är alla olika individer och svarar olika på preparaten, det som svarar bäst på mig behöver inte nödvändigtvis vara det som svarar bäst på dig.
Prova kurupplägget du lagt fram och prova ett annat nästa gång.

Men kör på winstrol i injektionsform, jag brukar köra det med insulinspruta, riktigt bekvämt.

Ditt upplägg ser för övrigt väldigt bra ut.

Varför skulle winstrol inject vara bekvämare än tabbar?
Citera
2016-03-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Varför skulle winstrol inject vara bekvämare än tabbar?

Vem har pratat om bekvämare? i orala förlorar du väl runt 20-25% i upptagning?

Med inject slipper du dessutom förstagångspassagen ut i blodomloppet via levern som du inte kan komma undan när du tar det oralt. Mindre skadligt för levern alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in