2016-05-31, 23:31
Medlem
skrev jag inte det,,5000 p till ETT kort,i mån,,menade så,,
Senast redigerad av gassarn1 2016-05-31 kl. 23:34.
Citera
2016-06-02, 13:19
Medlem
Nu för tiden funkar Wifog som aldrig förr, 300+ poäng varje dag samt en enkät då och då. I Mai månad fick jag 10 480 poäng, och då var jag inte sådär jätteaktiv på enkäter. Kan inte klaga på tjänsten som den är nu, det är bara att hoppas på att det genererar tillräcklig innkomst för Wifog att stanna kvar på marknaden. Passar mitt användaremönster helt perfekt ++.
Citera
2016-06-02, 13:32
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turning
"Med anledning av den senaste pressreleasen kan vi äntligen berätta för våra användare
om Wifogs fortsatta transformation. Det innebär att du inte bara kommer att kunna betala
dina mobilräkningar med dina Wifogpoäng, inom kort kommer du också att kunna använda
dina poäng till fler saker, såsom försäkringar, el och andra hushållsrelaterade kostnader"

Sen var det väl snack om i baltikum i något PM.
Lutar åt att de börjar sälja försäkringar, elabbonemang åt samarbetspartners, givetvis med ett generöst prispålägg, där var överprisad tjänst wifoghjonen tecknar leder till provision för wifog.

Spring
Citera
2016-06-03, 11:09
Medlem
Funkar hyffsat med reklamen för närvarande-inte så mycket "Kunde ej hitta någon film"-hoppas planerade lanseringar genomförs.
Citera
2016-06-03, 17:44
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Har några såna här från 2010.
https://www.kjell.com/se/tillbehor-till/mobiltelefoner/sony-ericsson/elm-d246041

En sån här:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson_K700

Denna fungerar:
https://en.wikipedia.org/wiki/HTC_TyTN

Får väl prova igen.

Nu fungerar inte "Fyll på poäng" knappen på datorn när man sett färdigt reklamen.
Man får köra om den sista men då fungerar det att fylla på den ackumulerade poängen.

"Fyll på poäng" knappen på datorn fungerar nu. Filmerna startar direkt utan att klicka på play. Kortet fungerar inte på någon av mina tre mobiler. Fick ihop mina 200 poäng ganska lätt idag.
Citera
2016-06-04, 16:48
Medlem
Strandslendans avatar
Ser att de har uppdaterat sidan, mycket enklare att kolla reklam nu. Äntligen en förbättring med wifogtjänsten, efter år av försämringar.
Citera
2016-06-04, 21:13
Medlem
Enydrions avatar
Ja det mesta har blivit bättre, men är det nån som vet när jag loggat in på mina sidor på datorn, så verkar logga ut knappen ha försvunnit, så hur gör jag för att logga ut så att man kan logga in på ett annat wifog konto?
Citera
2016-06-04, 21:37
Medlem
Stoegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ja det mesta har blivit bättre, men är det nån som vet när jag loggat in på mina sidor på datorn, så verkar logga ut knappen ha försvunnit, så hur gör jag för att logga ut så att man kan logga in på ett annat wifog konto?

Logga ut-knappen finns kvar, den är bara omgjord och omplacerad.
Du klickar på den svarta cirkeln med en ruta med pil i, den är längst upp till höger.
Citera
2016-06-05, 21:52
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoeger
Logga ut-knappen finns kvar, den är bara omgjord och omplacerad.
Du klickar på den svarta cirkeln med en ruta med pil i, den är längst upp till höger.

ok, den skickar iväg en till wifogs startsida, var lite ovan vid det...
Citera
2016-06-10, 08:56
Medlem
Tele2 Sverige AB har tecknat ett avtal med plattformen Wifog, som tillhandahåller en tjänst där kunder själva kan styra sina kostnader genom en aktivitets- och lojalitets-modell. I ett första skede kommer Tele2 Sverige att erbjuda Comviqs kontantkortskunder det nya sättet att påverka sin mobilkostnad.

http://www.bequoted.com/bolag/wifog/pressmeddelande/tele2-och-wifog-tecknar-samarbetsavtal-47494
Citera
2016-06-10, 19:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av turning
Tele2 Sverige AB har tecknat ett avtal med plattformen Wifog, som tillhandahåller en tjänst där kunder själva kan styra sina kostnader genom en aktivitets- och lojalitets-modell. I ett första skede kommer Tele2 Sverige att erbjuda Comviqs kontantkortskunder det nya sättet att påverka sin mobilkostnad.

http://www.bequoted.com/bolag/wifog/pressmeddelande/tele2-och-wifog-tecknar-samarbetsavtal-47494

Jag befarar att det inte är något bra för oss användare i förlängningen, som förändringarna är i dagsläget så blir det väl okej, personligen har jag inget förtroende för Tele2/Comviq, men tiden lär ju utvisa hur det blir till slut, blir det skit är det ju bara att lämna då i alla fall jag inte lagt några pengar på Wifog, jag har enbart betalt med min tid att stirra på annonser.
Citera
2016-06-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Jag befarar att det inte är något bra för oss användare i förlängningen, som förändringarna är i dagsläget så blir det väl okej, personligen har jag inget förtroende för Tele2/Comviq, men tiden lär ju utvisa hur det blir till slut, blir det skit är det ju bara att lämna då i alla fall jag inte lagt några pengar på Wifog, jag har enbart betalt med min tid att stirra på annonser.

Tiden får utvisa detta, men nog är det rätt coolt att Wifog har ett miljardföretag som bästa kompis aktieägarna måste vara nöjda, 86% upp för de som har köpt tidigare till ett bra bris.

Snart blir det Tv också.

Heja Wifog!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in