Citat:
Ursprungligen postat av
infidel
Hon är en andra generationens utomnordisk invandrare. Punkt slut. Vad du själv tycker spelar ingen roll, det är en ren definitionsfråga. Hon ser inte svensk ut om du kollar på hennes ansiktsboksbilder. Hon ser inte heller ut som en engelsk tjej eller som sin fars dotter. Jag undrar just om hennes farsa verkligen är hennes farsa, svenska kvinnor är ju som de är.
Jag misstänker att det var en flört med några spännande muskingar som gick överstyr när hon inte ville gå hela vägen till sex. En tjej kan inte cockteasa eller flörta med svartmuskingar eller negrer och räkna med att de snopna lommar iväg när hon slår om till kylig och inkasserar sin intjänande egoboost genom att dissa dem, våld är bara en form av upphetsande förspel för dessa paragoner av ogentlemannaskap. Kolla på våldtäkten på Fåfängan som inleddes med att en svartmusking knuffade BO baklänges så hon landade på rygg, sedan satte han sig på hennes bröstkorg och började mata slag mot hennes ansikte. Vad är det för slags människa som blir hård av något sådant? Och vad är det för slags tjej som försätter sig i en sådan situation?
Det räcker med att hon har snackat med dem eller bara tittat på dem för att de ska tro att hon har sagt ja till sex. Kvinnor har noll kontroll över sådana här män. Tur för henne att hon kom undan, det är många som inte kan säga samma sak. Efteråt så skäms hon för sin dumhet och säger att det kom helt oprovocerat ur tomma intet från några utlänningar som hon aldrig sett förut. Polisen har nog ganska goda aningar om vad som egentligen hänt men säger förstås ingenting.
På andra bilder som visats i tråden har hon ett väldigt europeiskt utseende. Alla flickor är inte lika sina fäder och alla söner inte lika sina mödrar. Ändå är de släkt med varandra. Ett av mina syskon är väldigt lik en morbror till oss och inte alls så lik vår far eller mor. Själv är jag inte alls lik min far, men väldigt lik min farmor.
Som jag ser det så så finns det tre troliga orsaker:
1) Gärningsmännen är helt okända för henne och de kände barack för att banka på en brud. Slumpen valde henne.
2) De känner inte henne, men något i hennes sätt mot dem triggar en aggressiv reaktion.
3) Hon kände minst en av gärningsmännen och det hela är nån slags hämndeaktion.
Hon kan ju så klart också ha hittat på vissa delar av sin story.