Citat:
Jajamen, Stenkvist är köpt med hjälp av riksdagsplats. Det var därför han stoppade Kasselstrand i Stockholms län. Standard A1 MK-agerande. Per Carlberg däremot inte.
Citat:
Det är av 0 och intet värde det här med att reservera sig, för det sker i det fördolda, PS-beslut publiceras bara med avseende på innehåll, reservationer hit eller dit måste man vara insider för att veta om. Det enda som gör nytta är offentliga uttalanden om den egna ståndpunkten, utanför alla hemliga protokoll - men då är man förstås ett personärende dagen efter och utesluten inom en vecka, så jag förstår på ett sätt att det inte blir av.
Citat:
Det är förövrigt helt idiotiskt att ha med "adjungerad ledamot" i sitt förslag. Söder om någon är infiltratör , skånemaffian vill ju helst att de båda Stockholmsdistrikten skall försvinna. Detta liknar skrämmande mycket när de ville få med "URSTOCKHOLMAREN" Ekeroth förra vändan.
Två saker till er Hahneister
-Stavkolla
-Ring kliniken
Två saker till er Hahneister
-Stavkolla
-Ring kliniken
Du har helt missförstått detta med att Söder skulle vara infiltratör, han är numera djupt ångerfull över att ha varit med om att skapa detta okontrollerbara Karlssonsteins monster, vars närmaste internpolitiska projekt nu är att förorena Stockholms Stad med sina orker ur Ungsvenskarna. Han är med på ett hörn för att stötta och för att visa att alla i PS inte är likadana, även om jag kan hålla med om det inte är någon genomtänkt idé med adjungerade ledamöter.
Två saker till er karlssonister:
-Stäng av strömmen till monstergeneratorn
-Ta era piller
det skulle inte förvåna mig, då den ena är fullfjädrad nazist precis som du själv.