2016-03-08, 15:14
Medlem
Kvinnohat, muslimhat och sjuklöverhat i en och samma frågeställning! Storkovan är vunnen i det stora Flashback-lotteriet!!!
Citera
2016-03-08, 15:25
Medlem
Ukulele-Lelles avatar
Det har cirkulerat liknande artiklar med teorin att våldtäkt är en alternativ fortplantningsmetod genom
- att våldtäkt oftare ger graviditet jämfört med normala samlag,
- att pojkarna som avlats på detta sätt oftare är våldtäktsmän som vuxna (och sprider våldtäktsanlaget)
- att flickorna som vuxna uppskattar våldsamma män (och sprider våldtäktsanlaget).

Jag har letat efter referenser till ovanstående, men inte hittat några. Men å andra sidan är mer än hälften av alla vetenskapliga artiklar antingen fusk eller undermåligt utförda.
Fusket gäller speciellt inom psykologin, som har ett väldigt lågt antal forskningresultat som går att upprepa för andra - c:a 25% vill jag minnas.
Citera
2016-03-08, 15:33
Bannlyst
Det här förklarar varför de vill importera alla rapefugees.
Citera
2016-03-08, 15:39
Medlem
MAC14s avatar
Studien är gjord av..... wait for it...

Dr. (((((((((((((((((((((((HERSCHEL LIEBOWITZ))))))))))))))))))

Alltid dessa smutsiga desinformerande äckeljudar som ligger bakom i princip allt jävla sjukt man hör. Om det finns mer trovärdiga källor på detta, posta dem gärna.
Senast redigerad av MAC14 2016-03-08 kl. 15:46.
Citera
2016-03-08, 15:40
Bannlyst
Kvinnor vill endast ha sex med dominanta aggressiva djuriska män. Hon tänder inte på civilserade män. Tillåts kvinnor själva välja vem de ska ha sex med kommer de i längden avla fram väldigt aggressiva djuriska människor. Alltså, då kommer mänskligheten gå tillbaka till apstadiet inom bara några tusen år. Skälet till att människan lyckades ta sig ur apstadiet var att män kontrollerade kvinnors sexualitet så att de inte fick para sig med djur-lika män. Se på Japan, Japan är det land som kommit längst i mänsklig utveckling tack vare att kvinnorna där inte tillåts ha sex med djuriska negrer och araber. Följden har blivit att Japan har världens lägsta brottslighet, alla är laglydiga och jobbar stenhårt. Högst IQ i världen har dem också.
Senast redigerad av bitchhora 2016-03-08 kl. 15:43.
Citera
2016-03-08, 15:45
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktKlarsynt
Är det ingen som kan pålitligt bekräfta dementera om studien är seriös eller inte?

Relevant i den här tråden är ju även undersökningar om kvinnors sexfantasier. Där brukar ju "att bli våldtagen" komma högst upp!

Det i relation till denna studie om den är sann blir ju dynamit.
Svårt det, den sista publikationen av honom verkar vara från 2003 och är ett hyllningsverk från hans studenter, detta skall vara från 2010 ett år innan han dog.

Hittar inte den rapporten någonstans på nätet.
Inte ens på siten där den hävdas ska ha publicerats.
Kan ha missat något iofs.
Citera
2016-03-08, 15:46
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Nej. Ytterst få kvinnor drömmer om att bli gruppvåldtagna av mena-män eller utsatta för en överfallsvåldtäkt. Att bli halvt våldtagen av en man dom attraheras av och på något sätt valt är dock en annan sak. Har haft mååånga kvinnor som sagt nej till sex och låtsats att dom inte vill. När man bemött det med att "tvinga" sig på dom och knulla ändå har dom varit helt saliga efteråt. Såna kvinnor kan bli riktigt besatta i en. I vissa fall kan det vara tjejer man precis träffat. Jag har hittills aldrig haft fel när ett nej kommit men det krävs nog att man är en hyfsad människokännare också och kan känna av en vibe. Hade jag märkt att hon verkligen inte ville på riktigt hade jag ju förstås slutat. Att ha ett uttalat rollspel är ju säkrare men inte alls lika eggande och äkta.

Ovanstående skriver jag under på! Många gånger har jag varit burdus, hårdhänt, på gränsen till tvingande och tro det eller ej, jag har blivit tackad efteråt! Detta visar på initiativ är optimal bekräftelse, det är i varje fall min teori!

En sak till, försök aldrig att försöka förstå kvinnor, de gör bara positionsförflyttningar hela tiden, mao waste of time! Bara lägra och gå vidare!
Citera
2016-03-08, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge85
Du menar den länken msnbc länken som inte går någonstans. Du får annars hänvisa till en ny länk.
Sen står det i rubriken att detta skulle vara en ny studie när det är länkat till ett inlägg som är ifrån 2010.

Jag är nog mer övertygad nu att OP bara trollar och att denna tråd borde skickas till papperskorgen.

Du vill skicka tråden i papperskorgen eftersom den avslöjar sanningen om kvinnor.. Tycker du ska rannsaka dig själv istället.
Citera
2016-03-08, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det här stämmer inte heller, var får ni allt ifrån, ert eget önsketänkande? Honorna försvarar visst sina ungar och är de många så kan de både köra bort och skada en hanne allvarligt. Det händer också att honor dör i försvar av sina små. Andra strategier de har är att gömma ungarna och försöka smita iväg med dem i hemlighet.

Jag har sett exakt det jag skriver på ett naturprogram på TV för ett antal år sedan. Du påstår alltså att jag inte har sett detta med mina egna ögon?
Citera
2016-03-08, 15:51
Bannlyst
Även en man kan få orgasm om han blir våldtagen av en kvinna jag vet själv av egen erfarenhet
Citera
2016-03-08, 15:51
Medlem
Orkar inte.
Senast redigerad av Nifelheim 2016-03-08 kl. 15:56.
Citera
2016-03-08, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horsechair
Kvinnohat, muslimhat och sjuklöverhat i en och samma frågeställning! Storkovan är vunnen i det stora Flashback-lotteriet!!!

Vetenskaplig fakta = kvinnohat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in