2016-03-08, 14:52
Medlem
Furillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Instämmer i analysen. Om man vill ha ett fridfullt och traditionellt Sverige tillbaka, krävs det att männen styr skeppet i hamn. Feminismen/jämställdheten å andra sidan kommer bara leda till att skeppet sjunker till slut.

Jag är rädd att du har rätt. Dessutom verkar vårt västerländska samhälles undergång följa ett historiskt mönster där kvinnor först frigör sig för att i ett senare skede skapa sin egen ofrihet. En situation som Sverige och Tyskland är tydliga exempel på.

Här är en video som visar på en förklaringsmodell om hur och varför kvinnor störtar samhällen i avgrunden:

https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
Senast redigerad av Furillen 2016-03-08 kl. 14:55.
Citera
2016-03-08, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchhora
Återknöt till detta inlägg om lejon.
(FB) Ny studie: Kvinnor kan bara få orgasm när hon våldtas

Om en hona har ungar med en hanne och en starkare hanne kommer in i flocken och dödar den gamla hannen så kommer den nya hannen döda även hennes ungar, och honan gör ingenting för att försvara ungarna. Hon kommer senare leva lyckligt med den nya hannen och skaffa ungar med honom. Har du inte sett detta på djurprogram ännu så bör du göra det eftersom det avslöjar hur svenska kvinnor tänker om muslimerna.

Okej I see.

Det förklarar också varför så många svenska barn idag får en så förfärlig uppväxt. För att kvinnan helt enkelt inte tar sitt moraliska ansvar. En ny pappa kommer liksom var tredje år. Mamman är också ute på AW och liknande fester, och i vissa fall också otrogen mot en ovetandes man där hemma.

Edit. Fan jag älskar när Flashback är lärorikt på det här sättet.
Senast redigerad av Iwinyouloose 2016-03-08 kl. 14:57.
Citera
2016-03-08, 14:55
Medlem
PolitisktKlarsynts avatar
Är det ingen som kan pålitligt bekräfta dementera om studien är seriös eller inte?

Relevant i den här tråden är ju även undersökningar om kvinnors sexfantasier. Där brukar ju "att bli våldtagen" komma högst upp!

Det i relation till denna studie om den är sann blir ju dynamit.
Citera
2016-03-08, 14:56
Medlem
TheOnlyYodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Nej. Ytterst få kvinnor drömmer om att bli gruppvåldtagna av mena-män eller utsatta för en överfallsvåldtäkt. Att bli halvt våldtagen av en man dom attraheras av och på något sätt valt är dock en annan sak. Har haft mååånga kvinnor som sagt nej till sex och låtsats att dom inte vill. När man bemött det med att "tvinga" sig på dom och knulla ändå har dom varit helt saliga efteråt. Såna kvinnor kan bli riktigt besatta i en. I vissa fall kan det vara tjejer man precis träffat. Jag har hittills aldrig haft fel när ett nej kommit men det krävs nog att man är en hyfsad människokännare också och kan känna av en vibe. Hade jag märkt att hon verkligen inte ville på riktigt hade jag ju förstås slutat. Att ha ett uttalat rollspel är ju säkrare men inte alls lika eggande och äkta.

Fast oavsett hur bra människokännare du må vara är det ett väldigt högrisk spel för dig att spela. Är dessa "rollspel" värda att hamna i fängelse för?
Citera
2016-03-08, 14:58
Medlem
Citat:
Du tycker att tråden är en skräptråd eftersom den äntligen avslöjade varför kvinnor vill ha muslimsk invandring?

Artikeln publicerades i MSNBC.

Du menar den länken msnbc länken som inte går någonstans. Du får annars hänvisa till en ny länk.
Sen står det i rubriken att detta skulle vara en ny studie när det är länkat till ett inlägg som är ifrån 2010.

Jag är nog mer övertygad nu att OP bara trollar och att denna tråd borde skickas till papperskorgen.
Citera
2016-03-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furillen
Jag är rädd att du har rätt. Dessutom verkar vårt västerländska samhälles undergång följa ett historiskt mönster där kvinnor först frigör sig för att i ett senare skede skapa sin egen ofrihet. En situation som Sverige och Tyskland är tydliga exempel på.

Här är en video som visar på en förklaringsmodell om hur och varför kvinnor störtar samhällen i avgrunden:

Kan för övrigt påpeka att jag alltid haft den åsikten, och det är kul när det vetenskapligen bevisas vara sant.
Citera
2016-03-08, 15:00
Medlem
Vad är det som gör att det ständigt startas trådar som propagerar för våldtäkt av kvinnor i detta forum? Det känns liksom inte riktigt friskt.

Här hänvisas till en studie "som ska publiceras" och TS köper utan vidare vad som står, totalt okritiskt, som ett litet får på väg till slakt.

TS: Hittar du studien publicerad någonstans?
Citera
2016-03-08, 15:02
Bannlyst
Alla tjejer jag knullat med kan få orgasm vissa enklare än andra, DOCK om jag kör hardcore, dirtytalk, använder de som objekt då kommer de för vilda livet.
Citera
2016-03-08, 15:07
Medlem
Citat:
Återknöt till detta inlägg om lejon.
(FB) Ny studie: Kvinnor kan bara få orgasm när hon våldtas

Om en hona har ungar med en hanne och en starkare hanne kommer in i flocken och dödar den gamla hannen så kommer den nya hannen döda även hennes ungar, och honan gör ingenting för att försvara ungarna. Hon kommer senare leva lyckligt med den nya hannen och skaffa ungar med honom. Har du inte sett detta på djurprogram ännu så bör du göra det eftersom det avslöjar hur svenska kvinnor tänker om muslimerna.

Det här stämmer inte heller, var får ni allt ifrån, ert eget önsketänkande? Honorna försvarar visst sina ungar och är de många så kan de både köra bort och skada en hanne allvarligt. Det händer också att honor dör i försvar av sina små. Andra strategier de har är att gömma ungarna och försöka smita iväg med dem i hemlighet.
Citera
2016-03-08, 15:09
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Alla tjejer jag knullat med kan få orgasm vissa enklare än andra, DOCK om jag kör hardcore, dirtytalk, använder de som objekt då kommer de för vilda livet.

Många kvinnor vill tas hårt och dominant av en man de känner eller pratat med innan.En våldtäkt hon är med på av en man hon valt ut. Och inte av någon helt okänd man/män i skogen. Det finns såklart undantag.
Citera
2016-03-08, 15:09
Medlem

Va i helvete!
Var det därför ni gjorde som ni gjorde.
7-klövern??? Hur kunde ni följa era drifter i vallokalen?
Drömmen om ett arabiskt harem?
Citera
2016-03-08, 15:10
Medlem
Idiotrubrik på tråden.

Jag känner ingen som inte får orgasm, av de jag pratat med om ämnet. Givetvis finns det de som har svårigheter med det men man får väl jobba lite själv för det också om då är fallet.

Visste ni att en del kvinnor till och med kan få orgasm när de föder barn? Personligen förstår jag inte hur det är möjligt eftersom den smärtan är det värsta jag varit med om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in